сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Не ми се рови в книжката в момента,но си мисля,че този разход от един литър на 1500 или 1000 км,както го пише в книгата,може да бъде допустим само в периода на разработка,макар,че не е логично да харчи масло и тогава...Но да пише,че е нормално да харчи толкова по принцип,ми се струва абсурдно и аз съм го виждал написано,но така и не се зачетох при какви условия го дават за допустимо! По темата-сменяй гумичките.. А ако караш на ръчка,с издухани гумички и масло дето не е читаво-ще го харчи та знае ли се-и пак мотора няма да е виновен...
Последна промяна от lion_heart002 на Нед 11 мар 2012 16:11, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
mitko 82 написа:Cern Swiss написа:
колега все пак говорим за нормална експлотация на ДВГ.а аз нито я жаля нито я карам в критичните обороти постоянноа колкото до “лютеницата“ колата никога не пада под 3000об/мин.освен когато е в покой ама и тогава не винаги
.сам си направи сметката как е карам
![]()
Рибар съм и вЕрвам всичко!

Ако няма какво да кажеш по темата, не казвай нищо, па ако ще и да ти връща масло. Колегата пита за своята кола, а не за твоята.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Е прав е,от 350 000-400 000 нагоре,каквато и кола да я караш в лютеницата харчи масло... Само тази подробност е изпуснал!



- mitko 82
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
- Автомобил: vento VR6
- Двигател: AAA 1996
- Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
muns61 написа:mitko 82 написа:Cern Swiss написа:
колега все пак говорим за нормална експлотация на ДВГ.а аз нито я жаля нито я карам в критичните обороти постоянноа колкото до “лютеницата“ колата никога не пада под 3000об/мин.освен когато е в покой ама и тогава не винаги
.сам си направи сметката как е карам
![]()
Рибар съм и вЕрвам всичко!![]()
Ако няма какво да кажеш по темата, не казвай нищо, па ако ще и да ти връща масло. Колегата пита за своята кола, а не за твоята.
колега аз съм казал мнението си по темата.
явно не четеш мненията до край.mitko 82 написа:а по темата на колегата му казвам направо първо да смени гумичките и ако не се промени положението направо основен ремонт.
- mitko 82
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
- Автомобил: vento VR6
- Двигател: AAA 1996
- Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
lion_heart002 написа:Е прав е,от 350 000-400 000 нагоре,каквато и кола да я караш в лютеницата харчи масло... Само тази подробност е изпуснал!![]()


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
muns61 написа:Каквото и да сложиш, все ще го папка. Сменяй гумичките и ще се кротне.
И водачите на клапаните!!!!Без тях ефектът е за 10 000 км!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Водачите не са проблемни на всички мотори, зависи от кога е производството. Познават се много лесно, като разклатиш клапана.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Да,само не забравяй да го извадиш тоя клапан малко нагоре,понеже в леглото няма как да хлопа... 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
lion_heart002 написа:Да,само не забравяй да го извадиш тоя клапан малко нагоре,понеже в леглото няма как да хлопа...
Не пиши глупости, а помисли малко. Ако е горе, ще е в леглото.
Ако му свалиш пружините, ако ще и горе да е, пак ще хлопа. По това се познават интернет специалистите, по детайлите!

Ма като не си го пипал, а само си чел глупости по форумите...
А колко трябва да хлопа, та да е разбит водача? А?

-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
да много неща могат да излезат ... то затова трябва копане почва се и едно по едно така само си чешем езиците
виж си първо компресията в нормите ли е, премери налягането на маслената помпа, забележи си разхода на гориво колко е в нормите ли е , всички тия неща ще ти подскажат дали са само гумички или още нещо, тоест дали да даваш едни малко но излишни пари и да не оправиш проблема , искам да кажа че ако си за основен ремонт то по дебре го направи наведнъж а не на два пъти ... и да не забравя последното нещо което трябва да правиш е да сменяш маслото
виж си първо компресията в нормите ли е, премери налягането на маслената помпа, забележи си разхода на гориво колко е в нормите ли е , всички тия неща ще ти подскажат дали са само гумички или още нещо, тоест дали да даваш едни малко но излишни пари и да не оправиш проблема , искам да кажа че ако си за основен ремонт то по дебре го направи наведнъж а не на два пъти ... и да не забравя последното нещо което трябва да правиш е да сменяш маслото
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
muns61 написа:lion_heart002 написа:Да,само не забравяй да го извадиш тоя клапан малко нагоре,понеже в леглото няма как да хлопа...
Не пиши глупости, а помисли малко. Ако е горе, ще е в леглото.
Ако му свалиш пружините, ако ще и горе да е, пак ще хлопа. По това се познават интернет специалистите, по детайлите!![]()
Ма като не си го пипал, а само си чел глупости по форумите...
А колко трябва да хлопа, та да е разбит водача? А?
За твое сведение събирам мотори напоследък и то с не по-малко от 8 цилиндъра,и съм свикнал като се прави нещо,да се прави. А ти си уникален специалист, и хич не се заяждаш за глупости! А след като си стигнал до смяна на гумички,защо да не направиш една хубава профилактика на главата ми кажи? Пък и да се припаснат клапаните? Или викаш отгоре махам пружините,да държа да не паднат клапаните пък надолу какво ни боли??? И сигурен ли си и,че да е горе пак ще хлопа и колко и още нещо,клапан износен на определено място от стеблото по една или друга причина виждал ли си и къде хлопа най много ??? А ако водачите са нови клапаните ще паднат ли ако приемем,че и те са нови и махнем пружините? Щото съм виждал и с почти 2 милиметра луфт,или малко ти се вижда??? Добре,че си ти да ме светнеш!!! И да,признавам си че си мислех за мотор на парчета и главата да е пред мен обърната обратно-така съм свикнал да работя-убий ме с камъни,че не съобразих,че главата ще е на колата! И ако е моя колата ще сваля главата и ще вадя клапаните отдолу от леглото и се вижда колко играе и къде,не,че отгоре не се,но не ми се рискува изпускане на клапана и накрая пак сваляш тиквата(или палиш мотора а то буталото ще му помогне на клапана да се намести а???) а и можеш по целия ход да видиш къде играе,като работиш отдолу,пък и както казах-можеш да си поиграеш с различните видове абразивна паста,ако всичко друго е наред! Ами при здрави водачи клапани с язви дето не уплътняват добре виждал ли си? Кажи ми и колко е допустимата хлабина,ти батка разбирач и изобщо,такава има ли уточнена по учебниците...Аз поне съм почнал от едни дебели стари стари книги учебници за шофьори да чета като бях пети клас още,ти какви книжки си чел???







- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
К'во беше викаш:
Да нямаш раздвоение бре, човек? Ти ли си го писал това и сега... двамата професори се скарахаааа...
След това почва да чука.
lion_heart002 написа:Кофти е да говориш кой какво ще пипа или няма и след два живота,не мислиш ли?Абе няма значение какво е пипал!
lion_heart002 написа:Не е зле човек да си мери приказките понякога,важи за всички!
Да нямаш раздвоение бре, човек? Ти ли си го писал това и сега... двамата професори се скарахаааа...

Около минута, минута и половинаmuns61 написа:А колко трябва да хлопа, та да е разбит водача? А?


-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Е и ти пък си груб,аз просто му задавам въпроси!
Нито съм му казвал какво ще пипа и какво няма... На мнение съм,че няма значение кой с какво се занимава-бъдете малко по-толерантни едни към други... Ти не прочете ли горния ми пост-та аз съм като Стиви Уондър,не стига,че не разбирам а и не виждам! Даже онзи ден се опитах да поставя едно бутало на мястото на един клапан,ама не можах,понеже малко мястото,виж клапана пасна в картера идеално,понеже бях измъкнал и биелата...
Най-тъпото в цялата ситуация е,че се стига до квалификации и определения за хора дето дори не ги и познавате!
Но то и по това се познава,че пишеш в бг форум! НЕ Е СРАМНО ДА НЕ ЗНАЕШ,СРАМНО Е ДА СЕ ПРАВИШ,ЧЕ ЗНАЕШ ВСИЧКО,въпреки,че сам знаеш,че не е така.И няма как да е така-човек се учи докато е жив и ненаучен си отива от този свят...Виж батките разбирачи се раждат научени и с гайчен ключ в ръка и масло по ръцете...





Последна промяна от lion_heart002 на Пон 12 мар 2012 0:37, променено общо 1 път.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Ко, ко рйечи, дай пак, че не те чух? За кой говориш - за себе си или за всички.lion_heart002 написа:бъдете малко по-толерантни едни към други... Най-тъпото в цялата ситуация е,че се стига до квалификации и определения за хора дето дори не ги и познавате!

Прочетох го естествено, развесели ме - мерси, Стиви!

Е аз затуй му рекох на чичката, че само той ги "усетя" карбовете, па той 'зе, че се разсърди. Ни мой тъй с рогити, даге!lion_heart002 написа:Виж батките разбирачи се раждат научени и с гайчен ключ в ръка и масло по ръцете...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: сегменти или гумички на клапаните на Vento 1.8 abs
Ибаси змиътъ ще излезе накрая-усещаш ли???
Ма карбове прави ли той? Да му занеса един античен кейхин единица с автоматичен смукач 4 реленца няколко вакуумчета и Pull-down да ми го направи...
Мислиш,ли че ако го оставим на тъмно с вързани ръце и боксови ръкавици на тях ще се справи за 3 минути??? 




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта