проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
-
valio_9b
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
Да ти кажа по думите ти колата има същите симптоми като моята ,да си смени маслото е моето мнение
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
можели да е от компютъра на колата евентуално да е натрупала грешки от газ`та
-
valio_9b
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
Добре аз да попитам защото не съм толкова компетентен но при условие че зумерът не пищи трябва да е датчик или незнам какво
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
Ееее колеги една гарнитура за картера струва колкото кутия цигари.. Кво се циганеете. Готови сте да дадете 20 30 лева за масло а не ви се дават 6-7 за гарнитура. Свалянето е елементарно за 30 мин. работа със две почивки. Така поне елиминирате един от многото вероятни проблеми. А и едно профилактично почистване на цедката и картера няма да навредят на мотора. 

-
merkury
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 23 юни 2007 21:56
- Автомобил: VW Transporter T4
- Двигател: 2_4D
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с голф 3 -светка лампата а маслото
stefan4o написа:Редът е:
1. Замерване на налягане при загряла кола (но загряла добре, а не само антифриза - т.е. маслото и то да е от порядъка на поне 90 градуса). Показанията ако не се лъжа трябва да са ПОНЕ 2бар при 2000 оборота, оттам надолу мисля че сработваше системата за ранно предупреждение.
2. Ако колата ти е наред по т.1 прегледай си датчиците (също така виж дали са такива за модела ти, щото на моето АБУ му бяха сложили датчик от 1.3HK и си пищеше доволно като загрее колата. На датчика на АБУ пише 1.4-1.8 бар, а на другият пишеше 1.6-2.0 бар ако не ме лъже паметта.
За помпата - предполагам ако е подпушена цедката налягането пак следва да е по-ниско. Но за проверката е нужно да се свали картера, да се вземе нова гарнитура, да се източи старото масло (евентуално може да се смени с друго), а това коства пари. Моята цедка си беше позапушена лекинко, понеже двигателят е бил каран с кофти или старо масло от италианеца, на картера имаше доста тиня, която почистихме като го свалих.
Най-лошият вариант е да имаш ремонт по долната част на мотора, което като цифра ще ти излезе доста пари, ако не си правиш сам ремонта. В такъв случай някои решават да сложат добавка и... колкото изкара и това е (както те е посъветвал твоя майстор).Аз добавката съм я сложил вече сега ще покарам малко със нея и ще сменя маслото със филтъра и пак ще го замеря както казваш,но пък нищо не се чува по мотора на практика мърка ! А в отговор на това че проблема на другият колега е след като го прави на загрял двигател е като моя проблем и като гледам и той ще трябва да смени маслото с филтъра
Опасявам се, че ако проблемът ти е в двигателя на следващата смяна на маслото пак ще има пищене на зумера. Иначе ако си късметлия може да се окаже, че маслото ти е било боклук.
Колега слушай stefan4o. Но ако има проблем с налягането на маслото, може проблема да е и от масления филтър. Обикновено при проверките се върви отзад напред. Започваш от налягането на маслото и ако не е там едно след друго проверяваш всичко до таблото. Все някъде има проблем. Ако всичко е наред и проблема не се е изчистил, значи нещо си пропуснал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта