Едва ли проблема е в МАПа(и без него ще запали)но профилактично може да смениш късото маркуче в компа и без тва си го свалил.На този двигател не може да извлечеш мигащи кодове(с лампичка)-трябва да търсиш някои с ваг-ком(кабел за диагностика) или друга апаратура.
Вземи провери ангренажния ремък на белези ли е-може да е разбита шпонката на к.вал.



Голф 3 ГТИ 16в не пали?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Това казвам, че нямаш лампа, де. Същото, дето и van4оо го е написал.
С лампичка и мигащи кодове се тестваха по-ранните версии на RP-моторите.
VAG-COM е софтуер за диагностика на част от автомобилите на Volkswagen-AUDI Grup.
Освен тези, които се подразбира по името на концерна - лови и Шкода и СЕАТ.
Защо не лови и Порше и Бентли, след като пак са собственост на VAG - ами защото знаят, че ние не можем да си ги позволим
Във Видин има достатъчно колеги, които са си купили подобен софт. Едва ли ще ти откажат да закачат колата, срещу скромна почерпка от бира и младо сукалче на пещ
Според мен също няма да е от МАП-а.
По-скоро на горивна помпа ми намирисва
С лампичка и мигащи кодове се тестваха по-ранните версии на RP-моторите.
VAG-COM е софтуер за диагностика на част от автомобилите на Volkswagen-AUDI Grup.
Освен тези, които се подразбира по името на концерна - лови и Шкода и СЕАТ.
Защо не лови и Порше и Бентли, след като пак са собственост на VAG - ами защото знаят, че ние не можем да си ги позволим

Във Видин има достатъчно колеги, които са си купили подобен софт. Едва ли ще ти откажат да закачат колата, срещу скромна почерпка от бира и младо сукалче на пещ

Според мен също няма да е от МАП-а.
По-скоро на горивна помпа ми намирисва

-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Отачих помпата и като свалях маркуча за бенэина беше под налягане изтече гориво демек е помпала ,но интересното е че след това като мантирах пак всичко вече не качи бензин жужи си при даване на контакт ама не качва гориво на рейката не пусна вече излишно гориво .няколко пъти опитах не потече гориво ще сваля и главния маркуч да видя на него ще потече ли но излишното не тече. Помпата може би прави проблеми.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Щом въобще е заработвала, ясно е, че качва, но предположенията ми са за много ниско налягане.
Като отгърмя моята помпа навремето, се мъчех да я съживя за някой и друг ден... безуспешно.
Топнах я в съд с бензин, подадох напрежение - тя тръгна и поизкара малко бензин (пазех с ръка, защото по принцип трябваше да хвърли струя до тавана, но се оказа ненужно пазенето
)
Запуших изхода и вместо да почне да ми цвърка навсякъде изпод пръста, както трябва да направи всяка уважаваща себе си 5-барова помпа - тя взе, че спря!
Пуснах - не тръгна, докато не дръпнах захранването и не подадох наново
Решението беше магазин, ново китайче за около 60лв и да чукам на дърво вече 2 години работи
Та предполагам и при теб ще е същото - ниско налягане и малък дебит на заминаваща си помпа.
Като отгърмя моята помпа навремето, се мъчех да я съживя за някой и друг ден... безуспешно.
Топнах я в съд с бензин, подадох напрежение - тя тръгна и поизкара малко бензин (пазех с ръка, защото по принцип трябваше да хвърли струя до тавана, но се оказа ненужно пазенето

Запуших изхода и вместо да почне да ми цвърка навсякъде изпод пръста, както трябва да направи всяка уважаваща себе си 5-барова помпа - тя взе, че спря!

Пуснах - не тръгна, докато не дръпнах захранването и не подадох наново

Решението беше магазин, ново китайче за около 60лв и да чукам на дърво вече 2 години работи
Та предполагам и при теб ще е същото - ниско налягане и малък дебит на заминаваща си помпа.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Пробвах с друга помпа същото не пали а при откачането на маркуча от помпата изпръска гориво значи прави налягане а и връща излишно гориво значи си прави налягане.Друг ще е проблема
тая кола не я карам а само я правя..Припалва за момент зарабатва и пак гасне и няма палене мисля някой датчик ще е имам ли датчик на кол вал при мен че нищо не открих?

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Виж си комутатора и датчика на Хол/коляновия вал в зависимост кое е при теб
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Мммм... положението, значи, се смърангясва...
Иначе - да, имаш датчик за положеието на вала:

Под №4 е.
Ама ако е той - хич няма да запали!

Иначе - да, имаш датчик за положеието на вала:

Под №4 е.
Ама ако е той - хич няма да запали!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Не е точно така. Този датчик се скапва и когато колата загрее спира да работи. като изтине пак заработва. аз лично съм заливал такъв датчик със студена вода и след това двигателя запали. На автора - пробвай с друг датчик, ако не стане нищо - пробвай с друг комутатор. Трябва да стане, няма кво друго да е. Всъщост може и да е от компютъра но първо пробвай тези две неща ..
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Сменях цялата бубина тя нали е с вграден комутатор същата работа припалва малко и гасне.Датчика май е с 3 кабелчета като ги изключа няма палене като ги включа припалва малко и гасне не работи добре огледах ама не видях точно къде е датчика само кабелите му видях.Като поработи малко може би загрява и не пали повече иначе студен пали на 3 цил.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Датчика на коляновия вал е завит в корпуса на съединителя
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Как се сваля този датчик много ли разглабяне пада?Съмнявам се в него много е омаслен външно.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Свалих датчика и установих че магнита му е слаб има ли начин да го замеря на кабелите и как?Предполагам той е отишал
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
АБФ има ли датчик на разпределителния вал?и къде е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Има. В делкото, на самия рапределителен вал (единия)
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
opelfan написа:Свалих датчика и установих че магнита му е слаб има ли начин да го замеря на кабелите и как?Предполагам той е отишал
Тоя датчик няма как да го измериш, единствения вариянт е да вземеш от някаква морга или от твой приятел и да пробваш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта