Г2 1.8ГТИ над 5000 оборота пуши

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 29 ное 2006 19:33


Sunny написа:
Защо да сваля глава, като гумичките на клапаните могат да се сменят и отгоре?!

Читав майстор требе :012:




Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Мнениеот Pironski » Сря 29 ное 2006 19:36


baTkoTo написа:Губиш ли антифриз ?
мне.колегата с мерото е прав.даже така ми отговори и на тоя въпрос щот се чудех какво го прави това масло при положение,че от никаде няма теч. мерси колега :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 29 ное 2006 20:45


Лелее,в ебати и филма вкарахте човека(шлайфане ,гарнитури и др.)а на него му трябват просто едни гумички дето струват около 15 лева.И найстина не е необходимо да се отваря двигателя само заради гумичките,сменяват се на място,слага нов филтър и масло,и пак е на пистата. :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 29 ное 2006 23:35


Ето сега ще ти отговоря, че не съм цял ден на линия на компа.
Опитай се да разбереш колко масло харчи /от смяна до смяна колко доливаш/.
Загледай сутрин като запалиш какво се получава, дали пуши и какъв цвят е пушека, ако е син - тогава е масло, ако е друг цвят търси проблема в горивната смес.
Какъв ти е разхода на колата.

За колегите които предпочитат смяната на гумички "отгоре" - за мен това е компромисен вариант, не че ще го върна човека ако иска да му ги сменя по този начин, даже по-добре защото ще изгубя примерно 2-4 часа, а не 2-3 дни /защото при свалянето на главата завися много от шлайфистите, като ме забавят 1 ден примерно и ми седи зает гаража/.
Има също една голяма свинщина с водачите - някой са с периферия, а някой без. Имал съм случай при който водача изпада в цилиндъра и тогава свалянето на главата е наложително и затова предупреждавам и за този вариант.
А относно колко излиза свалянето на главата:
- гарнитура - 25-30 лв /в зависимост от мотора, мойта примерно за дизеля беше 40 кинта/
- гарнитура на капака на клапаните - или 5 или 25 /коркова, гумена/
- гумички - 8-12 лв
- шлайф - 20-25 лв.
- припасване клапани - мисля че и то беше към 20 лв.
- найвероятно масло и филтър - 40-50 лв.
та грубо около ~ 130 лв.
За работа, аз лично взимам около 100, като в това влиза и разглобяване на повдигачи, и смяна на гумички и носенето и съответно взимането на главата от шлайфистите, купуването на частите и т.н.
Та колегата дай някаква яснота по въпроса колко масло, какъв цвят пушек и т.н.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 30 ное 2006 0:16


Е колеги,виждате ли как става истинската работа,за която ви споменах още отначало.


Потребителски аватар
Stefan 0201
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян-кв.Устово

Мнениеот Stefan 0201 » Чет 30 ное 2006 2:52


Смени си гумичките и си мерни компресията.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 30 ное 2006 6:25


Сега и аз да се изкажа :arrow:
Възможно е да е от гумички на клапаните,но ако е от тях би трябвало да пушляви на всички режими на работа.Много е възможно при високите обороти регулатора за налягането да ти пуска несъответстващо налягане към разпределителя на горивото и от там се получва разминаване в наляганията,което от своя страна води до преобогатяване на горивната смес и съответно пушлявене на високи обороти.
Поздрави и успех
:wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 30 ное 2006 6:32


ivkata написа:Лелее,в ебати и филма вкарахте човека(шлайфане ,гарнитури и др.)а на него му трябват просто едни гумички дето струват около 15 лева.И найстина не е необходимо да се отваря двигателя само заради гумичките,сменяват се на място,слага нов филтър и масло,и пак е на пистата. :wink:

Всеки уважаващ себе си майстор,за да смени гумичките на клапаните ще свали главата за да провери състоянието на клапани водачи и т.н.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 30 ное 2006 9:01


°niksi° написа:
radotom написа:Колеги, не, че нещо, ама става въпрос за Г2 дизел и 5000 оборота!

Радо къде виде дизел бре братле. За 1.8 ГТИ става дума.


Много виновен и може би луд! :oops:
Кой знае защо реших, че пише за ТДИ... :banghead: :banghead: :banghead:

Последна промяна от radotom на Чет 30 ное 2006 12:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Г2 1.8ГТИ над 5000 оборота пуши

Мнениеот vladtod® » Чет 30 ное 2006 9:39


pironski написа: над 5000 оборота и на огледалото виждам облак

ми ето,след 4000 оборота няма да гледаш в огледалото.Сори не се сдържах,днес съм на кеф :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 30 ное 2006 12:34


radotom написа:Колеги, не, че нещо, ама става въпрос за Г2 дизел и 5000 оборота!

Радо къде виде дизел бре братле. За 1.8 ГТИ става дума.


Потребителски аватар
Stefan 0201
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян-кв.Устово

Мнениеот Stefan 0201 » Пет 01 дек 2006 2:47


Има вероятност да са заминали маслените сегменти и пак да има компресиа.На приател пушеше така и се оказаха тези сегменти.


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

мерси на всички

Мнениеот Pironski » Пет 01 дек 2006 11:01


ама в крайна сметка какво да правя?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: мерси на всички

Мнениеот °niksi° » Пет 01 дек 2006 11:30


pironski написа:ама в крайна сметка какво да правя?

Ти или не четеш или не искаш сам да си помогнеш.

Айде още веднъж да попитам.
Опитай се да разбереш колко масло харчи /от смяна до смяна колко доливаш/.
Загледай сутрин като запалиш какво се получава, дали пуши и какъв цвят е пушека, ако е син - тогава е масло, ако е друг цвят търси проблема в горивната смес.
Какъв ти е разхода на колата.


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Re: мерси на всички

Мнениеот vanko@az » Пет 01 дек 2006 12:00


pironski написа:ама в крайна сметка какво да правя?
:deal
Ако харчи масло и пуши-гумички
Ако харчи бенз и пуши-ходи на настройка на инжекцията
КАПИШШИ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта