Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Чет 03 май 2012 19:54


При загряване обема на течността нараства.




Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот predat0r » Чет 03 май 2012 20:21


Ако се напълни казанчето малко повечко.. При заграване ще кили ли ?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Чет 03 май 2012 20:28


Ако има изправна капачка и качествен антифриз няма да кипи. Така си е добре, ако долееш ще остане по-малко свободен обем за разширение и налягането ще се повиши и е възможно част от антифриза да се изпари през капачката докато пак се върне на сегашното ниво.
Моя антифриз е 2см под минимума, като долея след седмица пак е под минимума и си стои на това ниво без повече да се губи.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот predat0r » Чет 03 май 2012 20:32


значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко :beer


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот joker » Чет 03 май 2012 20:34


predat0r написа:Ако се напълни казанчето малко повечко.. При заграване ще кили ли ?

Има си белези min / max и те не са случайни...въпрос на техническа култура е да се спазват.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Чет 03 май 2012 20:39


predat0r написа:значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко :beer

Това са стари кочини и всяка си има собствени предпочитания за нивото. Щом е в границите между мин и мах значи проблем няма и познатата ти спокойно може да си кара така.
Не е проблем да долееш до мах, но предполагам, че след седмица антифриза пак ще падне до сегашното си ниво.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот joker » Чет 03 май 2012 20:43


ktamen написа:
predat0r написа:значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко :beer

Това са стари кочини и всяка си има собствени предпочитания за нивото. Щом е в границите между мин и мах значи проблем няма и познатата ти спокойно може да си кара така.
Не е проблем да долееш до мах, но предполагам, че след седмица антифриза пак ще падне до сегашното си ниво.

Това не е серизно!Това все пак е кола-не е жена!


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот predat0r » Чет 03 май 2012 21:25


Ясно :beer блягодаря ви love.vwclub


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот predat0r » Пет 04 май 2012 18:23


Колеги и друг въпрос ми зададаха.. Нормално ли е леко съскане да се чува от уливника на казанчето пак става въпрос за мк3


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Пет 04 май 2012 19:54


Нормално е. Нали затова има клапан в капачката, а не са я направили плътна.


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот predat0r » Пет 04 май 2012 21:27


ktamen написа:Нормално е. Нали затова има клапан в капачката, а не са я направили плътна.

Блягодаря ти колега ktamen


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот Iezekil » Пет 04 май 2012 21:46


интересно мнение изказа ktamen,нищо нормално няма в работа на 110 градуса,не знам за кои коли е нормална тази температура,но не и за въпросния двигател.До 100 иди-ела.Второто уточнение е,че като угасиш двигатела задължително качва температурата,понеже спира циркулацията а от там и охлаждането.Трето-аз като пълня до макс защо ли не ми пада нивото до мин.?Четвърто-не е нормално да съска казанчето,това показва,че от някъде влиза въздух и системата се обезвъждушава,иличе просто капачката не държи достатъчно налягане и е за смяна.

Естествено изпушването в случая означава,че е изхвърлило вода от казана,вода и пара.Автора би следвало да сподели колко е хвърлила.Ако има проблем- в бъдеще пак ще хвърля.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Пет 04 май 2012 22:56


1. Сто и десет градуса е нормална температура за почти всички съвременни двигатели, ненормално висока става когато светне червената лампа на таблото, а тя се включва при по-висока температура :!: Това, че термостата е отклонил всичката вода към радиатора и вентилатора работи на мах не я прави ненормална.
2 Айде да ми обясниш откъде ще дойде тази топлина дето ще повиши температурата на двигателя като няма горене в цилиндрите :roll:
2а. Освен това със спиране на помпата циркулацията НЕ спира, а само се забавя и продължава благодарение на естествената тяга (съвсем слаба циркулация, почти пренебрежима)Ще спре едва когато термостата се затвори.
2б.Дори да няма никаква циркулация охлаждането на двигателя няма как да спре напълно дори да поставим двигателя във вакуум.
3 Просто твоята кола и харесва нивото да е на мах, а на моята не - различни предпочитания mhihi :Mr Green Fun
4 Утре паркирай добре загрялата си кола на тихо и хладно място, отвори капака и запали цигара (или няколко щото може да се наложи да чакаш между 3 минути и половин час) и ще чуеш как капачката съска от влизащия през нея въздух :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот muns61 » Пет 04 май 2012 23:07


ktamen написа:1. :wink:

Нищо вярно няма...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ

Мнениеот ktamen » Пет 04 май 2012 23:50


Мисля, че просто бъркате оптимална и нормална температура. Оптималната за повечето двигатели е 90гр и в началото се прави всичко възможно за бързото и достигане, а след прехвърлянето и двигателя се опитва да я свали отново до оптималните 90гр, но това не значи, че 110гр са ненормални, ако бяха червената лампа щеше да се включва преди достигането и. Доста коли са програмирани да показват на задкормилното устройство че температурата е 90гр, ако температурата е в нормалните граници (примерно 70 - 110гр)
За "предпочитанията" на колата ми към ниското ниво единственото логично обяснение е, че капачката ми наистина е за смяна защото започва да изпуска при твърде ниско налягане, но на практика колата си работи отлично и с това ниво затова не смятам да я пипам. Освен това Ханс като е драскал белезите за мин и мах едва ли е подозирал, че ще налея два пъти повече антифриз отколкото е налял той и този антифриз ще има нужда от два пъти повече място за разширение.
muns61 написа:
ktamen написа:1. :wink:

Нищо вярно няма...

Надявам се колегата да напише с какво по-точно не е съгласен и засега няма да коментирам поста му.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта