Прегрят Двигател 1.8 ААМ
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
При загряване обема на течността нараства.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Ако се напълни казанчето малко повечко.. При заграване ще кили ли ?
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Ако има изправна капачка и качествен антифриз няма да кипи. Така си е добре, ако долееш ще остане по-малко свободен обем за разширение и налягането ще се повиши и е възможно част от антифриза да се изпари през капачката докато пак се върне на сегашното ниво.
Моя антифриз е 2см под минимума, като долея след седмица пак е под минимума и си стои на това ниво без повече да се губи.
Моя антифриз е 2см под минимума, като долея след седмица пак е под минимума и си стои на това ниво без повече да се губи.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
predat0r написа:Ако се напълни казанчето малко повечко.. При заграване ще кили ли ?
Има си белези min / max и те не са случайни...въпрос на техническа култура е да се спазват.
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
predat0r написа:значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко
Това са стари кочини и всяка си има собствени предпочитания за нивото. Щом е в границите между мин и мах значи проблем няма и познатата ти спокойно може да си кара така.
Не е проблем да долееш до мах, но предполагам, че след седмица антифриза пак ще падне до сегашното си ниво.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
ktamen написа:predat0r написа:значи антифриза не трябва да е на максимума така ли да го разбера. Най-простичко
Това са стари кочини и всяка си има собствени предпочитания за нивото. Щом е в границите между мин и мах значи проблем няма и познатата ти спокойно може да си кара така.
Не е проблем да долееш до мах, но предполагам, че след седмица антифриза пак ще падне до сегашното си ниво.
Това не е серизно!Това все пак е кола-не е жена!
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Ясно
блягодаря ви 


- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Колеги и друг въпрос ми зададаха.. Нормално ли е леко съскане да се чува от уливника на казанчето пак става въпрос за мк3
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Нормално е. Нали затова има клапан в капачката, а не са я направили плътна.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
ktamen написа:Нормално е. Нали затова има клапан в капачката, а не са я направили плътна.
Блягодаря ти колега ktamen
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
интересно мнение изказа ktamen,нищо нормално няма в работа на 110 градуса,не знам за кои коли е нормална тази температура,но не и за въпросния двигател.До 100 иди-ела.Второто уточнение е,че като угасиш двигатела задължително качва температурата,понеже спира циркулацията а от там и охлаждането.Трето-аз като пълня до макс защо ли не ми пада нивото до мин.?Четвърто-не е нормално да съска казанчето,това показва,че от някъде влиза въздух и системата се обезвъждушава,иличе просто капачката не държи достатъчно налягане и е за смяна.
Естествено изпушването в случая означава,че е изхвърлило вода от казана,вода и пара.Автора би следвало да сподели колко е хвърлила.Ако има проблем- в бъдеще пак ще хвърля.
Естествено изпушването в случая означава,че е изхвърлило вода от казана,вода и пара.Автора би следвало да сподели колко е хвърлила.Ако има проблем- в бъдеще пак ще хвърля.
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
1. Сто и десет градуса е нормална температура за почти всички съвременни двигатели, ненормално висока става когато светне червената лампа на таблото, а тя се включва при по-висока температура
Това, че термостата е отклонил всичката вода към радиатора и вентилатора работи на мах не я прави ненормална.
2 Айде да ми обясниш откъде ще дойде тази топлина дето ще повиши температурата на двигателя като няма горене в цилиндрите
2а. Освен това със спиране на помпата циркулацията НЕ спира, а само се забавя и продължава благодарение на естествената тяга (съвсем слаба циркулация, почти пренебрежима)Ще спре едва когато термостата се затвори.
2б.Дори да няма никаква циркулация охлаждането на двигателя няма как да спре напълно дори да поставим двигателя във вакуум.
3 Просто твоята кола и харесва нивото да е на мах, а на моята не - различни предпочитания
4 Утре паркирай добре загрялата си кола на тихо и хладно място, отвори капака и запали цигара (или няколко щото може да се наложи да чакаш между 3 минути и половин час) и ще чуеш как капачката съска от влизащия през нея въздух

2 Айде да ми обясниш откъде ще дойде тази топлина дето ще повиши температурата на двигателя като няма горене в цилиндрите

2а. Освен това със спиране на помпата циркулацията НЕ спира, а само се забавя и продължава благодарение на естествената тяга (съвсем слаба циркулация, почти пренебрежима)Ще спре едва когато термостата се затвори.
2б.Дори да няма никаква циркулация охлаждането на двигателя няма как да спре напълно дори да поставим двигателя във вакуум.
3 Просто твоята кола и харесва нивото да е на мах, а на моята не - различни предпочитания


4 Утре паркирай добре загрялата си кола на тихо и хладно място, отвори капака и запали цигара (или няколко щото може да се наложи да чакаш между 3 минути и половин час) и ще чуеш как капачката съска от влизащия през нея въздух

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
ktamen написа:1.
Нищо вярно няма...
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Мисля, че просто бъркате оптимална и нормална температура. Оптималната за повечето двигатели е 90гр и в началото се прави всичко възможно за бързото и достигане, а след прехвърлянето и двигателя се опитва да я свали отново до оптималните 90гр, но това не значи, че 110гр са ненормални, ако бяха червената лампа щеше да се включва преди достигането и. Доста коли са програмирани да показват на задкормилното устройство че температурата е 90гр, ако температурата е в нормалните граници (примерно 70 - 110гр)
За "предпочитанията" на колата ми към ниското ниво единственото логично обяснение е, че капачката ми наистина е за смяна защото започва да изпуска при твърде ниско налягане, но на практика колата си работи отлично и с това ниво затова не смятам да я пипам. Освен това Ханс като е драскал белезите за мин и мах едва ли е подозирал, че ще налея два пъти повече антифриз отколкото е налял той и този антифриз ще има нужда от два пъти повече място за разширение.
Надявам се колегата да напише с какво по-точно не е съгласен и засега няма да коментирам поста му.
За "предпочитанията" на колата ми към ниското ниво единственото логично обяснение е, че капачката ми наистина е за смяна защото започва да изпуска при твърде ниско налягане, но на практика колата си работи отлично и с това ниво затова не смятам да я пипам. Освен това Ханс като е драскал белезите за мин и мах едва ли е подозирал, че ще налея два пъти повече антифриз отколкото е налял той и този антифриз ще има нужда от два пъти повече място за разширение.
muns61 написа:ktamen написа:1.
Нищо вярно няма...
Надявам се колегата да напише с какво по-точно не е съгласен и засега няма да коментирам поста му.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта