joker написа:Stefaka написа:И просто да спомена.Може да знаеш ,но все пак не пренатягай лагера ,когато тръгне да затяга върни половин оборот.
Не давай грешни съвети!!!Затяга се САМО по метода на плъзгащата се шайба!!!Доказано от практиката!
Прав е колегата!Точно така се стяга.Събираш всичко ( лагерите,греста ,шайбата и гайката ) и почваш да стягаш ,леко се върти барабана (диска) и продължаваш до като усетиш ,че барабана (диска) почва да "стяга" връщаш леко гайката и пробваш в отверстието с една отверка да "мръднеш" шайбата (под гайката която е ) с не голямо усилие ,мърда ли се лесно или не - коригираш с гайката съответно.Трябва шайбата да мръдне с не голямо усилие - това е целта !Вече всичко ,ако е наред - слага се нарязаната (гофрираната) ламаринка и щифта против саморазвиване на гайката и на капачката-още малко грес и се затваря с капачката . Това е ! П.п. Гледам ,че проблема ти е съмнение за луфт в колелото - може да имаш тампони на окачването заминали ,а да не е проблема в лагерите
