Съществува ли GII 1.8i 112hp
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
prj57 написа:Абе пускай съединителя, натискаш газта и се дръж здраво за волана
Абе човече, на тебе шега ти се вижда, ама ако падна - после няма да мога да се покажа в форума от срам...
Пак питам - на кво да заложа и как да го бия - не да въртя 4 километра гуми ..

Ако колата е по-добра на по дълги разстояния - да сменя маршрута ..

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
От мен да знаеш, няма нищо срамно в това да загубиш, мен редовно ме коват по гонки и тн. ама 1.8 Моно 90 коня кво да искам повече то милото прави всичко дето може........
Та според мен Г3 може да бие, най важен е старта, на мен ми е лесно че карам SYNCRO, но не трябва да въртиш гуми, не го пускай от много големи обороти, аз го правя около 4000-4500 и не пускаи рязко трябва ти максимално ускорение при потегляне без загуба на сцепление със "пода" => трябва да го по тренираш малко ще му хванеш цаката, като сменяш предавки, не пускаи газта, момента пак е деликатен, като посегнеш за втора, натиска6 съединителя и оборотите отижат къде 7-8, това не ти трябва, с натискане то на съединителя имаш леко повдигане на крака от газта така че да ти стои около 5800-6000, поне аз така правя, с влизането на втора или тн. педала за газта да опре
вече много зависи, от скоростите на колите, съединител, гуми че дори бензин......
Та според мен Г3 може да бие, най важен е старта, на мен ми е лесно че карам SYNCRO, но не трябва да въртиш гуми, не го пускай от много големи обороти, аз го правя около 4000-4500 и не пускаи рязко трябва ти максимално ускорение при потегляне без загуба на сцепление със "пода" => трябва да го по тренираш малко ще му хванеш цаката, като сменяш предавки, не пускаи газта, момента пак е деликатен, като посегнеш за втора, натиска6 съединителя и оборотите отижат къде 7-8, това не ти трябва, с натискане то на съединителя имаш леко повдигане на крака от газта така че да ти стои около 5800-6000, поне аз така правя, с влизането на втора или тн. педала за газта да опре

вече много зависи, от скоростите на колите, съединител, гуми че дори бензин......
:)
KILLER GTI написа:я първо кажи на какво разтояние 6те се дърпате, защото на 400м г3 няма шанс срещу г2 100%,защото ре много лека , то и по ускоренията до 100км си ли4и кои 6те бие.
Абе най-важното е да не завъртиш гуми като тръгнеш. По добре ходи се пусни няколко пъти сам за да видиш как стоят нещата с превключването на скоростите.
То за тренинга - няма грижи - всичко е "по ноти". Ама като те настъпи адреналина - работите малко се осират и ше напрая 1001 грешки.
Искаше ми се да я "тунинговам" малко преди това ама разходи бе братче... Само едни яки свящи "Хало" съм и сложил, ама се надявам да са посъживили няколко коня..
Иначе пак за гумите - знам че занимите имат по-яко сцепление. С такива ли да бягам или не?
Искаше ми се да я "тунинговам" малко преди това ама разходи бе братче... Само едни яки свящи "Хало" съм и сложил, ама се надявам да са посъживили няколко коня..
Иначе пак за гумите - знам че занимите имат по-яко сцепление. С такива ли да бягам или не?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако отесе4ката на която 6те се състезауате е 3-4 км, г3 6те бие за6тото има по голяма максимална скорост , на г2 ГТИ е само 191км/h,
ако някои ви каже 4е е вдигал пове4е зна4и лъже и то много
Ако пък те е страх за старта , направете летящ старт така 6те ти е по лесно , а нагоре 6те си покаже коя кола е в добро състояние и кои колко може да я кара.
А пък ако те мине ми го даи на мен аз и преднина 6те му дам , та да е по интересно
)))и като падне маи по 6те го заболи
)
ако някои ви каже 4е е вдигал пове4е зна4и лъже и то много

Ако пък те е страх за старта , направете летящ старт така 6те ти е по лесно , а нагоре 6те си покаже коя кола е в добро състояние и кои колко може да я кара.
А пък ако те мине ми го даи на мен аз и преднина 6те му дам , та да е по интересно


Нищо срамно няма ако паднеш, не се притеснявай. То няма загубил само ако няма състезание
Има голям ефект когато сменяш скоростите без да пускаш газта - не се губят обороти и мощност. Бих те посъветвал също така да понапомпаш гумите съвсем малко повече от обичайното, да сложиш Супер 100 или някъкъв друг такъв бензин, а ако ти се занимава свали седалки, кори, резервни гуми и т.н. това помага, убедил съм се 


- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бягане
pinci написа:Пиши какъв е резултата!! Ще ми е интересно
И на мен ми чудно какво ще стане

Драсни ни после

KILLER GTI написа:на г2 ГТИ е само 191км/h,
ако някои ви каже 4е е вдигал пове4е зна4и лъже и то много
С риск да кажеш,че "лъжа и то много" ще ти кажа,че на РВ - GTI,далеч не му е макс-а 191км/ч

Знам,че ще кажеш "да,ама те дават отклонение,километражите-размер гуми,джанти и т.н"-ДА ама е проверено с една алфа ромео

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта