Iezekil написа:Та за паленето-след прочит на тази тема viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A
след прегелед на тези download/file.php?id=183284&mode=view
download/file.php?id=183283&mode=view
ОбъркАл си снимката, пич!

Това, което си показал е дюза/датчик за входящ въздух.
ТПС -а е тази, дето ти пратих вчера:
http://media.snimka.bg/s1/0471/027185157.jpg
Мерих и на куплунга за дюзата,външните пинове за датчика които са.Не знам дали правилно съм разчел,че има връзка на показанията с температура на двигатела според таблицата download/file.php?id=183284&mode=view ,явно нещо бъркам и това не се отнася за там??При мен независимо от температурата на мотора ми вади 1800 ома.
Значи според измерванията излиза, че в момента при вас е лека жегичка - около 25* на въздуха

Завиждам защото в Пловдив вали.

Единствения начин на този IAT-датчик да му влиае температурата на двигателя е да си карал колата, желязото да се е нагряло и съответно да е нагряло всмукателния колектор (и моното). В нормални условия този датчик постоянно се обдухва с входящия в двигателя въздух и би трябвало да отчита температурата на въздуха, дето си влиза отвън. Температурата на антифриза (поне теоретически) не би трябвало да влиае на показанията му.