въпрос за температура на масло на КР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 19 дек 2006 15:28


musura написа:
nando 16v написа:не ти ли го гори :?:


Последния път ми се наложи да долея, че беше паднало на минимума след едни 700 км на "колкото може" :) Но в нормална ситуация не го пипа, но и преди има-няма 10-15к км. сменях гумички на клапаните.

Аха иначе доволен ли си от това масло :?:
И чуваш ли повдигачите от време на време :?:




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 19 дек 2006 19:12


Супер доволен :!: Примерно сега съм с Тотал синтетика и сутрен като запаля в първия момент се чуват за секунда примерно, докато с този Кастрол нямаше такива филми :)


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 20 дек 2006 15:09


musura написа:Супер доволен :!: Примерно сега съм с Тотал синтетика и сутрен като запаля в първия момент се чуват за секунда примерно, докато с този Кастрол нямаше такива филми :)

Благодаря това инфо със сигурност ще ми е в полза :wink:


Потребителски аватар
vanko_G_T_I
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 10:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар
Контакти:

Мнениеот vanko_G_T_I » Чет 21 дек 2006 19:37


значи, колега моята развиваше до 120 градоса и си сложих колер който го охлажда,но не сам чак толкова в час с тези неща.да не те подведа.в момента не вдига повече от 102-103 градоса при 6000 оборота постоянни


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

??

Мнениеот ANDREYO » Чет 21 дек 2006 19:42


vanko_G_T_I написа:значи, колега моята развиваше до 120 градоса и си сложих колер който го охлажда,но не сам чак толкова в час с тези неща.да не те подведа.в момента не вдига повече от 102-103 градоса при 6000 оборота постоянни
Мои я даи малко пове4е инфо каде е зака4ен радиатора(кулера) за маслото 4е и аз го мисля за моя ко6


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Чет 21 дек 2006 22:34


а когато дига на 120 маслото , водата нормално ли е???


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 05 авг 2007 22:06


Изрових темата :roll: за да не пускам нова.Имам известен проблем с темп.на маслото.Монтирал съм си маслен охладител,или както го наричат колегите по-горе "маслен отоплител" :wink: Преди да измонтирам тази джаджа темп.на маслото рядко ми е стигала до 110 градуса,а след монтажа и,най често се движа в диапазона около 130 :shock ,онази вечер беше върха след известни "фортиций" температурата стигна 150 градуса,направо ме хвана шубе какво може да стане ! :? Сменил съм съм лагерите и сегментите на мотора,но не ми се вярва да е това :roll: ,а и температурата на водата си е в нормалните стойности,датчика на перката си реагира адекватно и на двете скорости(проверих),стрелката си показва както трябва(в процес на монтаж е дублиращ уред).Маслото е полуситентика на BP,незнам дали е добро :roll: но доста ми изчукват повдигачите на загрял мотор,сега мисля да го сменя с минерално.Виждал съм монтирани маслени радиатори,но не знам тези адаптори дето се монтират на мястото на масления охлд. дали се продават някъде или трябва сам да си правя,а и маслени радиатори има ли нови,или трябва по моргите да се обикаля? :roll: Оооф доста изписах ,ще ме извините.Очаквам съвети,предварително благодаря на отзовалите се ! :beer


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пон 06 авг 2007 3:41


Няма логика колега.След като си монтирал охладителя темрературата да се вдига,след като казваш,че температурата на водата ти е в нормите,тези 150C трябва да дойдат от някъде.Да не си объркал монтажа или да не е запушен този охладител и да е затруднена циркулацията на маслото през него.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 06 авг 2007 6:13


Ами не знам дали е запушен!? Преди монтажа се постарах да го измия и продухам както си трябва :roll: и двете системи,дето минава маслото,и другата дето е за охлд. течност. :roll: Идея си нямам откъде идват тия страховити стойности на темп. :? А и нялягането на маслото пада паралелно с покачването на темп. :roll: При студен мотор е почти 5 бара,а като загрее повече от 1 бар не вдига(датчика за налягане е на главата) :dontknow: Затова мисля да прибягвам до друг начин на охлаждане. :roll:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 06 авг 2007 9:05


смени маслото


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 06 авг 2007 9:26


Абе маслото че ще го сменя,е ясно :wink: Но никой ли няма чертеж на такъв адаптор за маслото(дето се монтира на мястото на масления охладител)?Или инфо къде се продават ,и евентуално цена? :roll:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 06 авг 2007 9:49


ivkata написа:Абе маслото че ще го сменя,е ясно :wink: Но никой ли няма чертеж на такъв адаптор за маслото(дето се монтира на мястото на масления охладител)?Или инфо къде се продават ,и евентуално цена? :roll:

Ако искаш да го направиш като хората, масления радиатор трябва да го изкараш отпред, където да се охлажда от въздушната струя. За целта ти трябва маслен радиатор, става от МБ 124-ка, както и от БМВ 324тд или 325тдс, много са подходящи за целта. Можеш да ползваш радиатори и от други марки автомобили, но аз не ги знам и затова не мога да ти препоръчам. Трябва също да прокараш маслени тръби или маркучи, които издържат високо налягане и температура. Операцията не е сложна, ако имаш подходящите чаркове, половин ден работа (с кафе-почивки). :wink:
Всичко друго е компромис и няма да окаже кой знае какво въздействие върху температурата на маслото.
:!: Имай и предвид, че допълнителната система на масления радиатор ще увеличи количеството масло в маслената система с 1 до 1.5 литра, ако не и повече, в зависимост от радиатора и тръбите, които ще ползваш. Така че, вече при смяната на маслото, цената ще е друга. Но пък по-голямото количество масло също и ще охлажда доста по-добре!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта