Колега ако искаш звук не става само с накрайник, трябва си спортно гърне минимум ще ти излезне 160лв с монтажа говоря за що годе здраво никилирано гърне което поне 2,3 год. ще те кара.Обаче тук идва един друг момент че обикновено само със задно не става ефекта клони към нулев.Аз съм пробвал 3 вариянта и сега ще ти дам някои насоки ако случайно решиш да правиш интервенции:
-без катализатор, без средно гърне,права генерация до задно гърне(проходно със заглушител сваляем на марка unique най-вероятно турска но съм изключително доволен не е мръднало вече 2-ра година)-звукът е отвратително силен и не се търпи... за 400м става
-без катализатор, с резонаторно гърне пура преди задното-нещата малко се очовечиха, но колата попадаше в някви резонанси примерно на 3-та с 50км/ч при подаване на газ бучеше повече от колкото като я изфорсираш иначе звука като цяло ПЛЪТЕН не ОСТЪР по-добре от като да е без нищо
–и 3-ия вариант който го направих вчера без катализатор на неговото място пура но дълга за да няма резонанси, пура преди задното на мястото на средното и задното - now we're talking!!! ефекта е уникален при ниски обороти си работи уникално тихо и басово ако си разсеян не можеш да разбереш че колата работи ефекта остава такъв до 3500 оборота при нормално подаване на газ ако се намачка се чува глухо и плътно бучене, на дълъг път до 100-110 когато колата се кара с малко газ е пълна тишина единствено търкалянето на гумите се чува, ОБАЧЕ!! когато намачкаш газта след 3000-3500 оборота ефекта е много плътен(басов) и приятен звук, при мен който съм с голф 2 1.3 звукът след 3500 оборота на 1,2 и 3 предавка при натиснат до долу педал на газта най-добре може да се сравни със звука от bravo hgt, след това вече от скоростта не се чува чак толкова и да го мачкаш.
Поздрави надявам се да съм помогнал
