

Ако откриеш как казвай

Rabbit_TDI написа:Един ден нямах какво да правя и го отворих.Просто се дърпа внимателно нагоре (като леко се поклаща през това време).Цедката беше чиста и голяма грешка беше че пробвах да я забърша с парцалче.Толкова е финна ,че "захапа" мъха на парцала.Добре че не пробвах по цялата
.Все пак ако някой се сеща за метод да почистя "финната цедка" да казва.
vladovelin написа:Колеги,
някой знае ли режима на работа на електромагнитния клапан на канистера?
При моят мотор 2Е има клапан с два проводника и два маркуча-единият отива в канистера,а вторият в смукателния колектор след дроселклапата.Преди време мотора ми гаснеше при ПХ / налагаше се по светофарите да подържам с педала обороти/. Намерих спукан маркуча там където влиза в смукателния колектор,дърпаше неотчетен от дебитомера въздух и гаснеше.След смяната му оборотите на ПХ се нормализираха на 800 об/м на топъл мотор.Това ме навежда на мисълта,че този клапан трябва да е затворен при работа на мотора на ПХ.
Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
vladovelin написа:Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
When the oxygen sensor control is active when driving
(engine warm), the EVAP canister purge regulator valve
, is activated (pulsed) from the engine control
module depending upon load and engine speed. The
opening period is dependent on the input signals.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта