Ако откриеш как казвай
голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
Значи за момента да не се пипа по-добре
или докато не се разбере какво и как и с какво
Ако откриеш как казвай
Ако откриеш как казвай
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
Нищо не пречи да се отвори да се види (без да се пиап цедката
),но едва ли има някакъв смисъл.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
хахаха преди да дочета коментара ти точно това се зачудих какъв е смисъла да му се чудя


- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
Колеги,
някой знае ли режима на работа на електромагнитния клапан на канистера?
При моят мотор 2Е има клапан с два проводника и два маркуча-единият отива в канистера,а вторият в смукателния колектор след дроселклапата.Преди време мотора ми гаснеше при ПХ / налагаше се по светофарите да подържам с педала обороти/. Намерих спукан маркуча там където влиза в смукателния колектор,дърпаше неотчетен от дебитомера въздух и гаснеше.След смяната му оборотите на ПХ се нормализираха на 800 об/м на топъл мотор.Това ме навежда на мисълта,че този клапан трябва да е затворен при работа на мотора на ПХ.
Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
някой знае ли режима на работа на електромагнитния клапан на канистера?
При моят мотор 2Е има клапан с два проводника и два маркуча-единият отива в канистера,а вторият в смукателния колектор след дроселклапата.Преди време мотора ми гаснеше при ПХ / налагаше се по светофарите да подържам с педала обороти/. Намерих спукан маркуча там където влиза в смукателния колектор,дърпаше неотчетен от дебитомера въздух и гаснеше.След смяната му оборотите на ПХ се нормализираха на 800 об/м на топъл мотор.Това ме навежда на мисълта,че този клапан трябва да е затворен при работа на мотора на ПХ.
Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
Rabbit_TDI написа:Един ден нямах какво да правя и го отворих.Просто се дърпа внимателно нагоре (като леко се поклаща през това време).Цедката беше чиста и голяма грешка беше че пробвах да я забърша с парцалче.Толкова е финна ,че "захапа" мъха на парцала.Добре че не пробвах по цялата
.Все пак ако някой се сеща за метод да почистя "финната цедка" да казва.
Аз моята я изчистих със спрея за почистване на дебитомери на CRC. Инъче наистина се зацапва, но не е фатално.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
vladovelin написа:Колеги,
някой знае ли режима на работа на електромагнитния клапан на канистера?
При моят мотор 2Е има клапан с два проводника и два маркуча-единият отива в канистера,а вторият в смукателния колектор след дроселклапата.Преди време мотора ми гаснеше при ПХ / налагаше се по светофарите да подържам с педала обороти/. Намерих спукан маркуча там където влиза в смукателния колектор,дърпаше неотчетен от дебитомера въздух и гаснеше.След смяната му оборотите на ПХ се нормализираха на 800 об/м на топъл мотор.Това ме навежда на мисълта,че този клапан трябва да е затворен при работа на мотора на ПХ.
Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
Аз моя съм го чувал само когато колата е много добре загряла и на празен ход. Тръгва и спира, управлява го ЕКУ-то. Но ако питаш как точно се случва - нямам конкретен отговор.
Малко инфо на английски:
An evaporative canister is part of the evaporative system that is within the emission system. Hydrocarbons are a form of pollution that gasoline releases as it evaporates or after is is burned. While fuel is stored inside the tank, fumes build up and are retained inside this canister. The canister contains charcoal that absorbs the hydrocarbons. When the engine is started, a valve opens that allows fresh air to come in and purge the fumes (hydrocarbons) into the air intake and then into the combustion chamber for burning. I understand that more hydrocarbons are released into the atmosphere by leaving your fuel cap off, than what comes out of your tailpipe while the engine runs. If there is a leak anywhere in the evaporative system, such as a bad hose, canister leak or leaving the fuel cap loose, the check engine light will set.
източник: Уики
Ако някой много държи, ще се напъна и ще го преведа.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
От "акнистъра" не се отчитат парите защото те са готова гориво-въздушна и при 1.8Т се дърпат точно на празен ход ,че иначе турбото ще ги натъпче назад
.При vladovelin е правило проблем защото е задърпвало чист атмосферен въздух от спукания мъркуч.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.8 Т каква е тази част ?
vladovelin написа:Въпроса е кога трябва да отваря, за да бъдат изсмукани парите от канистера,за колко време и кой го управлява? При продължително пътуване през колко време се изсмукват бензиновите пари?
When the oxygen sensor control is active when driving
(engine warm), the EVAP canister purge regulator valve
, is activated (pulsed) from the engine control
module depending upon load and engine speed. The
opening period is dependent on the input signals.
Алгоритъм точен няма да намериш, аз също порових стабилно.
При мен нещото ебаваше празния ход(точно на 2Е), с нови свръзки и изхвърлен канистър нещата се успаха.
От pulsed идва познатото - "какво ми щрака, колеги"
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта