


Доста сериозно проблемче
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Преди година и половина и аз имх същия проблем-загряване,липса на парно,замръзнал изпарител-това се получава от въздушна възглавница в охладителната система причинена от издухана гарнитура на главата.Предишния ден преди да ми се случи бях е карал на пълна газ до Стара Загора-отиване и връщане.120 лева и всичко беше наред после.
Re: Доста сериозно проблемче
B_O_S_S_S написа: ... амен амен 100 градуса апък нормално си държи до преди лампичката (Г2) а сега я беше задминало така спирам и отварям капака да видя ко стаа там ...
Колега, дано не си изпекъл гумичките на клапаните. Когато колата почне да прегрява, никога не се изгася двигателя, защото спира охлаждането и температурата на двигателя се увеличава. За експеримент-караш на дълъг път, когато температурата е около 80-90 градуса спри, загаси двигателя и дай само на контакт. Ще видиш как ще се повиши температурата.
Иначе, според мен проблема ти е дошъл от въздушна възгланица. Дори и изпарителят ти да не е над нивото на радятора, много рядко, но все пак се случва въздушната възгланица да се движи в системата и в момента в който мине през изпарителя да спре. Тогава замръзва и ядове.
Без да се засягаш- тази скорост от 170 км/ч. за 1.3 моторче не е ли живо блудство с автомобила? Ти се радвай, че не ти се е заклещило някое бутало в последното гърне.
- B_O_S_S_S
- Мнения: 741
- Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Andrian_VT: и аз съм на същото мнение за въздушната възглавница а относно загряването... нямаше начин просто колкото повече работеше двигателя толкова повече се повишаваше температурата. а относно скороста... върви си животинчето че и за още има мерак ами няма 5-та да му успокой малко оборотите
ама ся е в бокс-а и да видим какво ще открият майсторите стискайте палци да не е много скъп ремонта

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
sashobas написа:Там е проблема че не се запушва напьлно задьржа ги за определен период после ги прокарва.А на изпарителя като му е малко налягането замрьзва ама не на 100% на газ вьрви но тромаво и много мудно
Мене ми вървеше тромаво ...след това отидох на центровка оправиха я след това запуших теч на радиатор с добавка в една тема бяха писали ... спря ми теча ,преди това парното само на 1ва степен ми грееше на другите беше климатик за -15С и след това спря да грее на всякъкви температури ...изчетох как се свалят 3ниците и просто ги замених с ПВЦ траби и почна да ми пече бутовете и не усетих разлика във вървежа - не че не я юркам но не ми се купуват нови гуми всяка зима и за туй

Успех ако нямаш тръба на мен Ф20 ми свърши работа.
Аз все си мисля че обезвъздушаването става без чужда намеса ... на пежо 405 знам че има пишки но на голф2... поне така знам без да се заяждам .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 132 госта