Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 26 авг 2012 18:32


Iezekil написа:...
my heart iS iCe написа:
да,ама ...зависи как работи,колега.
Интересно,че водата в казанчето не загрява.Извади тънкото маркуче от разширитела,отвий капачката,постави го вътре и на запалена кола форсирай и гледай къв му е дебита.

При мен и на малки обороти цирколацията от малкото маркучле си е доста добра, при форсиране не съм забелязъл струята! Но определено когато колата загрее, казанчето е доста топло! И аз незнам от къде иде моя проблем, при положение, че съм сменил доста неща! При мен проблема със стрелката дойде, когато трябваше да сменя таралежа на термостата, и трябваше да се извади датчика за температурата, за да се сложи на новия таралеж, и майстора който го сложи ми каза че сега ще ми показва грешно! И така и стана! Но как да го поправя и той не знае :screwy Явно и при колегата е така, затова му казвам, да не се набутва се термостати, водни помпи и т.н защото няма да има ефект!




Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Golf_Lozenec » Нед 26 авг 2012 18:41


Термостата ще го сменя за спокойствие.Някакво менте е ,но служи вярно около 5 години.
Считам ,че му е време,а и да не е ,скоро ще му дойде времето.Сега така и така съм се захванал ;)


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот sPellBouND » Нед 26 авг 2012 19:35


viewtopic.php?f=5&t=344080
В другата си тема говориш за богата смес, която може да дойде от температурния датчик. Ако се съмняваш в него го смени като спазиш цвета му.


Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Golf_Lozenec » Нед 26 авг 2012 19:40


В нея отбелязах,че съм го мерил и според стойностите в аутодата работи коректно.
Ще започна с термостата ,ако след това не се нормализира,ще сменя и датчика ;)


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот sPellBouND » Нед 26 авг 2012 19:45


Да но при теб проблема е и при студен двигател. При повреден датчик може да ти показва и погрешна температура на таблото.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Нед 26 авг 2012 19:57


Да изчакаме замерването на температурата преди да продължим.Иначе наистина е доСта странно и говори за проблем това,че казанчето не загрява.Принципа е на скачените съдове,топлото се върти и минава на всякъде.Няма логика да казваш,че имаш циркулация а в същото време казана да не е врял.Наистина не съм бъркал в него да меря ама знам ли.


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот sPellBouND » Нед 26 авг 2012 20:03


Даже и помпата да не върти(а тя проверена ли е) пак трябва да ти е топло казанчето - конвекция.


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Dushan » Чет 15 ное 2012 16:39


Има ли някакво развитие по проблема? И при мен на магистралата грее. Градско като е по топло си държи 85 до 90 и винаги като спра е 90 и перката работи. Сега в по студеното на 25 спирания веднъж да чуя перката, ако съм карал повече километри в града. Живо се интересувам, защото като загрее става мудна и разхода се вдига. По магистралата е ад лятото! Зиме по бива.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Чет 15 ное 2012 20:17


При теб няма проблем,държи си нормална температура.Грее когато отиде или мине 100 градуса


Потребителски аватар
Shotgun
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Shotgun » Пет 16 ное 2012 13:47


Водната помпа ти е за смяна.Липсват и лопатките :!:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Пет 16 ное 2012 14:28


Да бе да,щото държи 90 градуса лятото градско ли??Ако е водна помпа за смяна ще държи 110.Мислете малко повечко де.Кво нередно видя в този пост?Че зимата не загрява а лятото загрява на 90?А как да е?Обратно ли?
Dushan,да не би да караш на газ?


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Dushan » Пет 16 ное 2012 18:01


Да на газ, обаче не е както трябва. Лятото в града винаги като спра перката си върти. А лятото на магистралата 110 градуса по табло и включвам парното. Зимата по нанадолнище става 80 градуса, само като пусна парното пада още. Термостата отваря на около 80 по показания на таблото. Сменени са термостат 84 градусов, водна помпа, тройник(това в което влиза термостата стария беше спукан), прочистил съм отвътре радиатора. За датчика всеки казва сменял съм не е от това. Затова не го сменям. Възможно ли е тройника да е скапан? Имаше един колега който е сменял тройник и на него показва така. Сменял и датчик - пак така. Иначе въпреки тези показания колата е супер. за 15 000 километра и няма нищо, но като дигне температурата мен ме стресира и компа се стресира, не върви толкова и харчи повече!
Да поясня, преди колата беше супер и на газ магистрала повече от 90 и малко не вдигаше дори и при нанагорнище! После някак прегря, дали баща ми е забравил капачката, какво стана, не знам. Интересното е че при ремонта като сменихме водната помпа старата почти нямаше лопатки, но температурата си стоеше на 90! Сменях гарнитура на глава и другите части и от тогава, не е както преди. Въпреки, че новата водна помпа има огромни лопатки в сравнение със старите! Види ли нанагорнище минимум 5 градуса отгоре, а при по-продължително изкачване... ужас. Зимата си дига до 100 градуса без ядове при дълъг път...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Пет 16 ное 2012 18:31


Да беше написал и ква ти е колата,има ли климатик,къв е изпаритела?И тея подробности сега се разминават доста с първия ти пост.Иначе по проблема трябва да почнеш със сверка на градусите.Дали наистина тея 110 са наистина 110?Би трябвало да ти се включва втора степен на радиатора тогава.
1.Мериш с термометър дали отчита вярно стрелката.Често пъти проблема не е в датчик,а в таблото-стабилизатор примерно.
2.Казваш дали губи вода,масло.Може да не си споменал,че ти намаля антифриза?Дано да не намаля и да се върнем към точка 1.Ако пък намаля има 3 варианта-1.смуче въздух от някъде/примерно тройника/,2.наистина загрява и го хвърля,3.изпаритела буха газ във водата.Всяко нещо се проверява лесно като стигнем до там.
Първото обаче което ми хрумна след поста ти е сбъркана центровка.За невървене и греене е това,но има вариант и да се губи някой цилиндър.Дали от свещ,дали от друго-тестове му е майката.
Така че както виждаш трябва доста инфо да дадеш и доста проби да направиш.


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Dushan » Пет 16 ное 2012 18:50


Iezekil написа:Да беше написал и ква ти е колата,има ли климатик,къв е изпаритела?И тея подробности сега се разминават доста с първия ти пост.Иначе по проблема трябва да почнеш със сверка на градусите.Дали наистина тея 110 са наистина 110?Би трябвало да ти се включва втора степен на радиатора тогава.
1.Мериш с термометър дали отчита вярно стрелката.Често пъти проблема не е в датчик,а в таблото-стабилизатор примерно.
2.Казваш дали губи вода,масло.Може да не си споменал,че ти намаля антифриза?Дано да не намаля и да се върнем към точка 1.Ако пък намаля има 3 варианта-1.смуче въздух от някъде/примерно тройника/,2.наистина загрява и го хвърля,3.изпаритела буха газ във водата.Всяко нещо се проверява лесно като стигнем до там.
Първото обаче което ми хрумна след поста ти е сбъркана центровка.За невървене и греене е това,но има вариант и да се губи някой цилиндър.Дали от свещ,дали от друго-тестове му е майката.
Така че както виждаш трябва доста инфо да дадеш и доста проби да направиш.


Колата голф 3 1.4 АБД климатик естествено няма, изпарителя Ловато(истински зимата паля на газ), За дали са 110 не мога да ти кажа, защото винаги по магистралата стават, а да спирам и да отварям, да си рискувам ръката и колата за почти нищо... Като двигателя е много загрял не трябва да се пипа капачката никога че избива гарнитурата и олеле! Стрелката да лъже с максимум 5 градуса в повече. Вода и масло са си екстра. Единствено водата си я изхвърля до някое ниво до което то реши и от там не пипа и капка! Колега ти грешно си разбрал - не върви само когато загрее. Ако е 80 градуса е като оса!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Пет 16 ное 2012 19:59


Като те карам да мериш температура нямам предвид да отваряш капачка на загряла кола.Ако се мери в казанчето се мери докато загре,иначе си залепяш един термометър на горния маркуч примерно.
Като не ти се мери ти казах-ако вдигаш 110 градуса би трябвало перката да ти върти на втората степен.
За загряването най ми е интересно,че загрява на магистралата ,а в града не.Това единствено и само говори за голям напън.Ако не е от крака ти отиди да замериш компресия.Няма друга логика.Ако охладителната ти система не е в ред,то щеше да прави проблеми в града.На дълго каране става самоохлаждане от насрещния вятър и по-високите обороти на мотора.Така,че единствено остава това-компресия или голям крак.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта