Светлини за мъгла Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: за халогените

Мнениеот dimitkoto » Сря 10 яну 2007 11:14


Glove написа:Не сте ме разбрали правилно тожа е ефекта като си пуснеш светлините халогените на маската обикновенно са зависими от това дали си пуснал къси или дълги светлини, а с поставянето на това реле на таблото на съответното място халогените стават зависими само от габаритните светлини ка колата, и стандартната зависимост от контактен ключ. А ефекта е че можеш да караш на халогените и на габарити и да виждаш нормално а не да ти пречат късите или дългите светлини. :)


Бях чувал че по закон светлините за мъгла трябва да се включват винаги заедно с късите светлини.
За тези малките които са на решетката пък знам че са спомагателни за дългите и незнам дали няма да вадя очите на хората ако карам на къси и светят и те.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: за халогените

Мнениеот radotom » Сря 10 яну 2007 11:38


dimitkoto написа:Бях чувал че по закон светлините за мъгла трябва да се включват винаги заедно с късите светлини.

При мен (оригинално, без да е барано нищо) допълнителните фарове могат да се включат на габарити и подаден контакт. Не е необходимо да съм на къси. Ако изгася от контакт, загасват и допълнителните фарчета (за мъгла), независимо на какво положение съм оставил ключа за фаровете.


Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: за халогените

Мнениеот dimitkoto » Сря 10 яну 2007 13:18


radotom написа:
dimitkoto написа:Бях чувал че по закон светлините за мъгла трябва да се включват винаги заедно с късите светлини.

При мен (оригинално, без да е барано нищо) допълнителните фарове могат да се включат на габарити и подаден контакт. Не е необходимо да съм на къси. Ако изгася от контакт, загасват и допълнителните фарчета (за мъгла), независимо на какво положение съм оставил ключа за фаровете.


Ами като изключиш от контакт е нормално всичко освен габаритите да угасне, но за малките фарове мисля че не е нормално да светят на габарити.

А светлините за мъгла са си отделно, тях не съм ги сложил още за да видя как стоят нещата :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: за халогените

Мнениеот radotom » Сря 10 яну 2007 14:15


dimitkoto написа:...

:) Не, колега, или ти не си ме разбрал, или аз не съм се изразил добре.
Под допълнителни фарове имах предвид тези мъничките отдолу, които се водят фарове за мъгла. Аз за тях говорех. За Пассата от аватара ми.
А иначе втория чифт основни фарове на Голф двойката ми бяха само с Н1 крушки и се водеха помощни на дългите. За тях е нормално да светят само, когато си на дълги. Но за нея не можех да дам гаранция, че не беше барано по тях.
То къде ли не бяха осрали преди да я взема... :(


Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimitkoto » Сря 10 яну 2007 14:56


Разбрах, интересно е.. а и незнам дали наистина е вярно това че фаровете за мъгла трябва да светят винаги в комбинация с къси или дълги светлини, или някой ме е метнал на върбата :)

Като ги сложа ще пробвам.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 10 яну 2007 15:15


musura написа:Стария ми голф си беше с тънка броня и фабрични халогени. Даже ги сменях, че ги помлях на един висок бордюр. Копчето за мъгла е с две степени - на първата пали халогените, а на втората светва светлината за мъгла отзад
    Така трябва да са на отделен бутон. А в каква комбинация ще ги пускаш с другите светлини ти ще решаваш, но в мъгла мисля че никой не кара на дълги. А като загасиш колата халогените и зад. светлина за мъгла трябва да ти се изключва независимо от положението на бутона.


П.С. Трябва да могат да светят и в комб. само с габарити.


Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimitkoto » Сря 10 яну 2007 15:19


Това ясно, само не разбрах дали може да караш на фарове за мъгла + стопове за мъгла и габарити или трябва когато ползваш светлини за мъгла да си пуснал и късите.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 10 яну 2007 15:24


Не е задължително да си пуснал късите може халоген+габарит ако са ти качествени халогените и светят добре.


Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimitkoto » Сря 10 яну 2007 16:51


То идеята май е да може и този отсреща да те види. Само на фарове за мъгла има шанс да пропусне да те забележи ако е кофти мъглата - а аз точно за такива случаи искам да мога да хвърлям повече светлина по въпроса :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 10 яну 2007 17:48


Проблема е че ако е гъста мъглата на дълги ти нищо няма да виждаш. Нали това е идеята на хал. за мъгла да светят ниско долу за да не се получава бяла стена пред тебе. Идеята е качествени халог.+габарити или +къси но да светят ниско. Друг вариант ако искаш да те виждат в много гъста мъгла е да караш на аварийни мигачи аз така правя.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 10 яну 2007 23:03


Аз май разгадах "мистерията" mhihi Досега мръзнах в гаража,намерих буксата за която говорите под казанчето,поставих бушон на номер 6 на бушониерата,но напрежение има само когато съм на вкл. къси или дълги светлини :roll: това много ме подразни понеже съм виждал че на GTI-ките им светят халогените за мъгла дори и на габарит! :evil: Поставих и реле на номер 7 на таблото с бушоните,и нищо :shock смених 3 релета и пак нищо!Замерих на ключето за фарчетата за мъгла,оказа че напрежение има само при вкл. къси или дълги.Последва "изкъртване"на блока с бушоните и релетата и заиграване по жичките :hmmmm проследих кабела от ключа за мъгла до бушоните..... :idea: точно зад таблото с бушоните видях че кабела е снаден с букса,като точно до него има същия по цвят кабел(сиво-жълт ако не се лъжа) пак с букса която не е вкл. никъде като я премерих се оказа че на нея има напрежение и при габарит.Превключих буксите,и чудото стана :011: релето щракна и халогените ми ще светят вече и с габаритите(когато ги монтирам) :oops: Само не злоупотребявайте с тях!!! Успех.


Потребителски аватар
dimitkoto
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 18 май 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimitkoto » Чет 11 яну 2007 13:02


Добра работа !

Я кажи лесно ли се сваля блока с бушоните да разгледам и аз, ама да не го потроша докато опитвам да го сваля :)

Евала :)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 11 яну 2007 14:11


Въобще не е трудно,махаш кората дето е под волана,и ти се открива една прекрасна гледка от кабеляци. mhihi Ще видиш на самия блок отдолу има една бяла щипка,завърташ я и я вадиш след това поглеждаш от ляво или от дясно също има щипка която се вади по-малко различен начин!След като го освободиш от щипките,повдигаш блока леко нагоре,и внимателно го оставяш да увисне на кабелите....... :lupe Дано си ме разбрал..... :wink:


Потребителски аватар
karnak
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Левски

Мнениеот karnak » Нед 03 фев 2008 20:26


Много благодаря на колегата ivkata :!: Този въпрос ме мъчеше от доста време.Останах изненадан,че фаровете не минават през реле,че нямам букси за доп.фарове за мъгла(халогени),даже ходих на сервиз да ми ги "намерят".Търсиха ги отпред под бронята(с широката съм),около мигачите... :roll: Вчера ходих на вторични и срещу пет лева се сдобих с десетина релета от фарове за Лада.Бях готов по съвета на колеги на една подобна тема във форумите,да слагам реле на всяка :idea: ,проклетисвайки немската стиснатост и пресметливост,но не ми даваше мира въпроса,защо на ключа,който ще ги включва тия халогени,във всяка клема има кабел,а отпред за тях-нюню.Благодарение на всички Вас,сега пред мен мъглата се разсея :D .Надявам се и аз някой път да бъда така полезен :!:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 03 фев 2008 20:55


:да: Нали такава е идеята на форума,да сме си полезни един на друг до колкото можем!!! :wink: Вече една година си ползвам фарчетата и нямам никакви забележки,всичко си е много културно направено, mhihi нали си ползвам оригиналната инсталация на немеца(просто човек трябва да си я намери)!Сега съм се зарибил да си направя на кошника MFA ,надявам се до няколко дни да имам положителен резултат! :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта