Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот dimovip » Пет 14 сеп 2012 17:07


Econ= изключен компресор.Ако щеш и на -1230194812 градуса го направи компресора не ще се включи.Econ+изключена рециркулация = входящ въздух отвън.




Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот siso_k » Вто 30 апр 2013 16:03


А как се прави ако си климатик – трябва ли вентилатора да е включен. И клапата за въртене на въздуха трябвали да е натисната или не?


Потребителски аватар
Tihomir95
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 20:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот Tihomir95 » Пет 04 окт 2013 21:43


Кой режим не гълта гориво а е само печка без климатик ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот zfa159 » Съб 05 окт 2013 13:57


Tihomir95 написа:Кой режим не гълта гориво а е само печка без климатик ?

Това показва,че от всичко казано до тук,нищо не си разбрал :mhihi
Когато работи на Econ, тогава компресора не работи и си все едно с обикновено парно.
Econ уточнва дали е пуснат компресора или не и тогава климатроника си регулира градусите без да ползва вътрешната циркулация и без да може да охлажда,ако му се налага (примерно ако си задал -400 градуса,пак няма да тръгне компресора). Точно заради това Econ остава да си свети,дори да пуснеш вътрешата циркулация. Изгасва само ако го пуснеш на предния прозорец,защото тогава компресора задтлжително тръгва.
Auto изгасва,когто му попречиш на автоматичния режим - пуснеш му циркулацията примерно.Причината е,че при режим Аuto то самичко си преценява дали си затваря циркулацията или не.Обикновено я затваря при много горещо време,за да доохлажда въздуха вътре,а не постоянно да буха горещ от отвън.
Понеже ще възникне въпрос защо му е въобще да пуска компресора при ниски температури (примерно +15 градуса) - ами защото ако навън вали,въздуха е адски влажен и тази влага кондензира по питата на изпарителя (вътрешния радиатор),която е на около 0 / 3 градуса и така през вентилацита влиза сух въздух, който много по-бързо дърпа влагата от стъклата на колата (който го е пробвал,знае за какво говоря).Точно с тази идея, пуснете ли го да вее на стъклото, стартира компресора автоматично.
:beer


Потребителски аватар
Tihomir95
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 20:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот Tihomir95 » Съб 05 окт 2013 17:52


А защо тогава на ECON ми падат оборотите а на AUTO не ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот zfa159 » Съб 05 окт 2013 19:38


В режим Ауто, компресора работи и двигателя е в режим на така наречения "принудителен празен ход" .Това означава,че подава повече гориво-въздушна смес към двигателя,за да може той да поддържа същите обороти,когато компресора го товари. Дросела е в друго положение,когато компресора е пуснат (отваря се няколко градуса). Примерно ако стандартния п.х. е около 850 оборота и седят горе-долу точно,при работещ климатик ако всичко е наред,спокойно може да станат и 900.
:beer


Потребителски аватар
Tihomir95
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 20:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот Tihomir95 » Пон 07 окт 2013 15:38


Значи това на ЕКОН е нормално да падат :)


Потребителски аватар
kily
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:21
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL
Местоположение: София

Re: Голф 4 2001 с климатроник въздух от вън в купето

Мнениеот kily » Пон 07 окт 2013 21:49


Значи да обобщим : 1.ECON + включена циркулация=обикновено парно; 2. ECON + изключена циркулация = влизащ въздух отвън (без значение на колко градуса е настроен климатроника ). Чел съм много изказвания на тази тема,за климатроника и всеки я интерпретира по свой собствен начин .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта