Помогнете ми при избора на Голф 3...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:27, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:27, променено общо 1 път.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
brabus написа:Driver, мини през автокъщата, която е до Хилтън (на бул.България) там преди няколко седмици имаше 4~5 GTI и двата вида.
Аз съм на 300 км. от София и няма да мога да мина, но съм го запланувал в най-скоро време. Като си продам Вентото ще прескоча да разгледам автокъщите в СФ. Ще гледам да е по време когато има среща на клуба, че да се видим най - накрая!

- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw_golf_2_Memphis написа:driver написа:16V е ламя, затова не го искам. Аз карам главно градско, но лятото като тръгна нагоре - надолу цистерната трябва да е след мен!
разликата м/у 8В и 16В няма да е много голяма...
точно затова ме беше яд - хем почти същото като поддръжка, хем еднакъв харчилък (1/2 кило... ти на градско няма и да забележиш разликата! същото харчат ГТИтата), ама яко разлика в конете!
живот и здраве ако пак се опарича да мога да си позволя ГТИ, този път ще е задължително 16В!!!!
GTI 16v rulllllssss
driver написа:warrior написа:стига бе - че аз за толкова смятам че мога да продам сегашната тояга...
както и да е, проблема при бившата ми гти беше в PCто, което не можеше да се фане лесно - оправяше се точно за 30 дена, като зануля ПЦ-то... и беше нестабилна в ниски обороти.
запушват се лесно дюзите на тоя двигател, хапва си масълце... реално ми обясняваха че порръжката му излиза 2.3 пъти повече от тази на ГТ, 90 коня, а не е да върви чак толкоз повече (според мен, де!) за пример - съединителя само му е 180 лева някъде, че е подсилен някакъв... (говоря все за ГТИ-то)...
питай нещо по-конкретно, че така не се сещам ко друго да ти разкажа. ако искаш мога да ти дам списък кое колко ми е струвало... поне да се заориентираш
Кажи цени на на накладки (предни и задни), ангренажен ремък, шарнири, накрайници?
По съм склонен на ГТ защото и други ми казват, че разликата във вървенето на ГТИ е минимална, но като видях цената на това ме заинтригува.
ами купи си ГТ - тури му там един спортен филтър примерно долу горе да му подобриш работата на двигателя и ела с едно запушено ГТИ да ти покажа колко му е реалното вървене на тва ГТ

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 фев 2005 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами сложих му чип и спортен филтър и сега е около 170 к.с..По отношение на разхода на гориво, след чипа падна. Правих си експерименти и извънградско с 80-90км/ч ми гори около 5л/100км, колкото невероятно да звучи, а в София през топлото време и в не голям трафик, ми е падал до 9л/100км.Но ако си мислите че обикновенното GTI или GT съответно 115к.с. и 90к.с. ще горят много по малко се лъжете. Разликата ще е най-много 0.5-1л на 100км. Но удоволствието от шофирането ще е съвсем друго.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
уориъра имаше сериозен проблем с неговото гти-ангренажа му беше изместен по някакъв фантастичен начин с 9 зъба...
не знам как и от кого...тогава не се разправяхме и го зацепихме както си беше. той после така си я продаде.
иначе ако забелязваш в неговия списък са само консумативи.
гуми е купувал 2 пъти-най сериозните пера.
ако се подбере внимателно колата-няма да имаш проблеми с нея-2Е не е чак такава беля.
не знам как и от кого...тогава не се разправяхме и го зацепихме както си беше. той после така си я продаде.
иначе ако забелязваш в неговия списък са само консумативи.
гуми е купувал 2 пъти-най сериозните пера.
ако се подбере внимателно колата-няма да имаш проблеми с нея-2Е не е чак такава беля.
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам ГТИ Едишън 2Е, а съм карал и ГТ 90 кс – мисля че разликата е голяма, поне колкото от 8 в на 16в... Мотора на ГТИ 115кс е чувствително по-мощен и с по-голям въртящ момент (ако разбира се го уцелиш запазен де J).
Колкото до 16в, малко са моментите в които можеш да го изръчкаш както трябва, то аз моя ми се удава 1-2 пъти дневно да го поизпиля... При дълъг път е същото, и с двата двигателя си вдигаш 200 км/ч така че аз се спрях на 8в, 1995 г., запазен с всички екстри вместо да си взема 16в с по-малко екстри, сдухан и по-стар
Колкото до 16в, малко са моментите в които можеш да го изръчкаш както трябва, то аз моя ми се удава 1-2 пъти дневно да го поизпиля... При дълъг път е същото, и с двата двигателя си вдигаш 200 км/ч така че аз се спрях на 8в, 1995 г., запазен с всички екстри вместо да си взема 16в с по-малко екстри, сдухан и по-стар
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Snaker написа:ами купи си ГТ - тури му там един спортен филтър примерно долу горе да му подобриш работата на двигателя и ела с едно запушено ГТИ да ти покажа колко му е реалното вървене на тва ГТ- мойта препоръка ... ако можеш вземи си 16в и толкоз ... в бг няма много такива вървежни ... просто щото са сдухани затва гледай отвънка да го земеш ... ако пък тва дето ти го предлагат е в добро състояние го взимай - всека плънка мощност изпусната ше те е яд после за нея ...
Това за ГТ-то с филтър не го разбрах

Имам един приятел с КР, който ще го разтиква, защото градско му гори към 14-15, а извънградско пада до 5

Отвори www2.zr.ru/compare и сравни ГТИ 8в и ГТИ 16в, ако не си го направил вече

Според вас кое върви повече, Голф 2 ГТ РП или Голф 3 ГТ АБС?
NovobranecGT написа:Snaker написа:ами купи си ГТ - тури му там един спортен филтър примерно долу горе да му подобриш работата на двигателя и ела с едно запушено ГТИ да ти покажа колко му е реалното вървене на тва ГТ- мойта препоръка ... ако можеш вземи си 16в и толкоз ... в бг няма много такива вървежни ... просто щото са сдухани затва гледай отвънка да го земеш ... ако пък тва дето ти го предлагат е в добро състояние го взимай - всека плънка мощност изпусната ше те е яд после за нея ...
Това за ГТ-то с филтър не го разбрах ...
ми да го накара да варви на максимума си бре ... козметични промени некви а не хардкор >> чип-ове валове и т.н. и т.н. ... и понеже почти нямало разлика в вървенето - да му покажа нямане на разлика на 2-3 скока ... преди време споменах - не чаткам от двигатели ... но пък съм карал почти целия арсенал на VW по простата причина че шефа ми е фен на марката и вече 400 човека фирма е захранил с passat-и голф-ове поло-та ... и с производни като последно нови шкоди и т.н.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
NovobranecGT написа:Явно съм много тъп и не мога да те разбера![]()
Искаш да кажеш, че лесно могат да се изравнят по вървене, или че няма място за сравнение, защото Голф 2 ГТИ 8в върви много повече от Голф 2 ГТ
брат виж как се казва темата

мисля че се обърка - аз не съм споменавал г2 ... исках да кажа ... еми мързи ме пак

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта