Има някакъв консуматор, как да резбера какво е?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 11 фев 2005 12:15


Имам почти същия и мисля, че е читав. Досега не съм се оплаквал.




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 11 фев 2005 15:37


zmej написа:
Токовите клещи за постоянен ток дали ще да измерят ток от няколко mA?!?! :D

Тези в бачкането мерят от 10мА нагоре... Докъм 300... Не знам дали искаш да мериш утечки от по 2-5мА.... :D
А дали ще го мери с флюк? :roll: В крайна сметка на уреда отгоре си пише... :wink:


Що да не меря и утечка от 5 mA?!?! нали ТИ предложи да се разкача всеки предпазител и да се мери тока на всяки отделен кръг! Та 15 кръга по 5 mA са 75 mA. Това е 2 пъти повече от консумацията на аларма в покой и за 10 дни прави 20 Ah, т.е. половината на един нов 44Аh акумулатор.

А по принцип токовите клещи са в инвентара на дърводелците, не на жичкаджиите о:) и вместо да меря 5 mA с клещи, по-добре да хвърлям боб о:)


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 11 фев 2005 15:41


niksisoft написа:Доста ме объркахте!!!!!
Значи моя мултицет съм го взимал от МЕТРО
Марка не пише никъде, а модела е DT830C
Отворих го - има защита.


Ами тогава смело и безотговорно мери тока с мултицета включен последователно на акумулатора. Изключи лампата в купето и натисни бутона на алармата на капака на двг.. Това което измериш е консумацията на алармата, часовника и ЦД-то в покой.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 01 мар 2005 23:45


Преди малко замерих /стария акумулатор в стената - майтап де/ консумацията и ми излиза 0.48 при положение, че мултицета е сложен на 10А. Та как да го разбирам това 48 милиампера ли са и не са ли много. В книжката на новия акумулатор пише, че гаранцията важала ако консумациаята е по-малка от 30 мА.
И още 2 въпроса т.е. 1 въпрос и едно уточнение.
1. Ако меря на бушоните по отделно трябва ли сумарно да ми даде показанието което дава директно на клемата на акуто.
2. Тука мисля че има някъква шашма със ЦД-то. Като закача + или - ЦД-то се рестартира и остава в нещо като standby решим т.е. не свири, а само дисплея му свети. И понеже бях сам нямаше кой да го изключи и да свали панела за да се види дали ще има разлика в консумацията. Освен това към ЦД-то е вързан усилвателя /нали има един извод remote или нещо такова, което подава ток за да се включи усилвателя/. Та дали е възможно като се рестартира ЦД-то да се включва и усилвателя.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 02 мар 2005 0:00


Toва 0.48 са ти 0.48А или грубо половин ампер, което, както и да го гледаш, ич не е малко... Виж сега как можеш да го изловиш... Ако мериш на бушоните, ще трябва да сумираш консумацията, ама е доста вероятно да е по-малка от тази, която мериш на аку-то... А за ЦД-то - не знам, виж намери си помощник и пак мери. Дори ЦД-то да ти включи усилвателя, пак трябва да си го изключи, ако самото то не се включи.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 02 мар 2005 9:06


Охооооо, ма ти освен цд-то и усилвател си имал :lol:
Постепенно ще се окаже, че и някое барче за студени напитки си сложил :drinking:
А сега сериозно : като махнеш бушон и мериш с ампермера на него ще премериш тока във веригата която се захранва през този бушон.
Ако цд-то и усилвателя са вързани на директен плюс (без бушони), а си имат бушони на самите тях (нещо за което съм почти 100% сигурен), ще трябва на тези бушони да измериш консумацията за всеки уред по отделно. Но щом се оказва, че имаш и стъпало аз залагам на него. Ако е някъде в багажника или на лесно място можеш да почнеш от него.
ПС: 0.48А са си 480мА, което е страшно много.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 02 мар 2005 10:50


Усилвателя е директно на + на акуто закачен и е с 2 бущона по 25А, така пишеше в книжката че трябва да се направи и аз нали съм си изпълнителен :wink: :wink:
ЦД-то е вързано към запалката доколкото си спомням демек май 3-тия бушон от бушониерата.
Днеска ще гледам да ги премеря да видя за какво иде реч щото при затворени врати, при закачане на акуто хвърля голяма искра. Алармата няма датчик за предния капак или поне не работи.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 02 мар 2005 20:45


Баси ЦД-то. Значи като се разкачи акуто и после се върже ЦД-то се рестартира и остава включено.
Мерих само на бушона на запалката, защото ЦД-то е вързано там. Като закачих мултицета и докато се развърташе ЦД-то ми показваще 0.6А, след това остана 0.48 /дисплея му свети на ЦД-то./. Включвам го да засвири, никаква промяна, демек при сваляне на акуто и качване обратно ЦД-то като се рестартира и остава включено. Изключух го и свалих панела - получи се следното първо показанията поаднаха на 0.2А и след няколко секунди стана 0.01А което вече ми се струва нормално.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта