Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 25 яну 2007 16:26


Преди известно време разглабяхме таблото на колегата Plamen032
Чесно казано, не видях такъв тример, но не съм и гледал, та...




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Чет 25 яну 2007 22:02


тца няма или поне моя нямаше земи един мултиметър с ТЕРМОДВОИКА си премери температурата преди да бараш където и да е...ако е наистина 110?? и си прави изводи 1ва степен на вентилатора термостат или уреда на таблото


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 25 яну 2007 23:05


защо никъде в предположенията не видях изгорял ростат на вертикопела на радиатора..
за пробва.. палиш колата.. откачваш буксата на датчика за перката, и почваш да даваш контакт м/у крачетата.. докато улучиш да ввидиш..
требе и двете скорости да видиш ясна разлика... ;)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 25 яну 2007 23:17


wili98 написа:защо никъде в предположенията не видях изгорял ростат на вертикопела на радиатора..
за пробва.. палиш колата.. откачваш буксата на датчика за перката, и почваш да даваш контакт м/у крачетата.. докато улучиш да ввидиш..
требе и двете скорости да видиш ясна разлика... ;)

Ама Вили нали колегата написа че е пробвал и двете степени на вентилатора и бачкат.


Потребителски аватар
SiEtE818
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SiEtE818 » Нед 28 яну 2007 12:13


И при мен е така загрява до 100 -110 !!! (Голф 3 АБУ). Перката се включва около 100 , което ме навежда на мисълта че първа степен на датчика не работи. Купил съм нов и ще го сменям. Дано има ефект. При мен има и друг проблем - губи антифриз! В единия ъгъл на главта е протекло - мислех че е масло,но май ще се окаже друго. Ще се сменя и гарнитура :(


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Нед 28 яну 2007 13:30


Няма да го решиш проблема с датчика на радиатора според мен. Купих 2 нови и същото положение.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 28 яну 2007 17:35


haitian™ написа:И при мен е така загрява до 100 -110 !!! (Голф 3 АБУ). Перката се включва около 100 , което ме навежда на мисълта че първа степен на датчика не работи. Купил съм нов и ще го сменям. Дано има ефект. При мен има и друг проблем - губи антифриз! В единия ъгъл на главта е протекло - мислех че е масло,но май ще се окаже друго. Ще се сменя и гарнитура :(

И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 28 яну 2007 18:23


IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.


Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 28 яну 2007 18:37


Милослав написа:
IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.


Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ :lol: :lol: :lol:


Мм да "любимия" код на Ваското1


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 28 яну 2007 18:48


Милослав написа:
IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.


Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ :lol: :lol: :lol:

при мен си се вклучва кат пич точно на 95. Забелязъл съм, че ако антифриза е и малко под минимума вентилатора зима да се вклучва по късно(100-105) незнам точно защо, но ФАКТ. Проверявайте си антифриза !!!!


Потребителски аватар
SiEtE818
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SiEtE818 » Пон 29 яну 2007 21:30


IvoG написа:
Милослав написа:
IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.


Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ :lol: :lol: :lol:


Мм да "любимия" код на Ваското1
И к`во праиме в тоя случай :) ??? Може ли да се оправят нещата и как ?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 29 яну 2007 22:02


За кое кво правим? Ако е за темп. аз си замерих темп на антифриза в преливника като с една термо двойка меря водата която идва от глават и тече в преливника. Вклщчва ми на 95. Смених датчика с такъв за 92-а мерих го пак с термодвойка и вкл. на 92.
Така че мериш!
За това дето тече в единия край на главата и при мен от скоро е така и скоро мисля да го оправям.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Вто 30 яну 2007 14:34


Колеги, и аз си троших главата с този проблем!
Нищо му нема на ДВГ-то!
Просто уреда на таблото си послъгва! Отне ми 3 месеца, сумати пари и датчици и какви ли не проверки за да се уверя и да спя спокойно.
Който му се чете, да ми потърси темите и да чете!

P.S. Не изключвам обаче някой от вас да си има истински проблем!


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пон 05 фев 2007 10:48


Колеги проблема се оказа в новия датчик (на около година) за температурата на охладителната течност. Сложих стар датчик от пасата за който съм сигурен че показва вярно и перката взе да се включва преди 100 градуса и температурата спада малко под 90 градуса. Колеги убедих се, че датчици и термостат трябва да са оригинални. Втория нов термостат Behr от аутоплюс вместо да отваря на 84 започва да отварч преди 80.


Потребителски аватар
SiEtE818
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SiEtE818 » Съб 10 фев 2007 19:09


През седмицата ми смениха гарнитура на глава, термостат, датчик на перката с 2 степени. Държи постоянно температурата 100 и малко над 100 ( в задръстване и по светофари) Или това е нормално, или наистина уредите нещо лъжат ! :) Сега поне не тече антифриз от никъде:) :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 79 госта