Преди известно време разглабяхме таблото на колегата Plamen032
Чесно казано, не видях такъв тример, но не съм и гледал, та...



Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
wili98 написа:защо никъде в предположенията не видях изгорял ростат на вертикопела на радиатора..
за пробва.. палиш колата.. откачваш буксата на датчика за перката, и почваш да даваш контакт м/у крачетата.. докато улучиш да ввидиш..
требе и двете скорости да видиш ясна разлика...
Ама Вили нали колегата написа че е пробвал и двете степени на вентилатора и бачкат.
- SiEtE818
- Мнения: 214
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мен е така загрява до 100 -110 !!! (Голф 3 АБУ). Перката се включва около 100 , което ме навежда на мисълта че първа степен на датчика не работи. Купил съм нов и ще го сменям. Дано има ефект. При мен има и друг проблем - губи антифриз! В единия ъгъл на главта е протекло - мислех че е масло,но май ще се окаже друго. Ще се сменя и гарнитура 

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
haitian™ написа:И при мен е така загрява до 100 -110 !!! (Голф 3 АБУ). Перката се включва около 100 , което ме навежда на мисълта че първа степен на датчика не работи. Купил съм нов и ще го сменям. Дано има ефект. При мен има и друг проблем - губи антифриз! В единия ъгъл на главта е протекло - мислех че е масло,но май ще се окаже друго. Ще се сменя и гарнитура
И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Милослав написа:IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.
Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ![]()
![]()
Мм да "любимия" код на Ваското1
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Милослав написа:IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.
Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ![]()
![]()
при мен си се вклучва кат пич точно на 95. Забелязъл съм, че ако антифриза е и малко под минимума вентилатора зима да се вклучва по късно(100-105) незнам точно защо, но ФАКТ. Проверявайте си антифриза !!!!
- SiEtE818
- Мнения: 214
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И к`во праиме в тоя случайIvoG написа:Милослав написа:IvoG написа:И при мен вкл. на 100 ама след като замерих темп. на антифриза се оказа че истинската темп е 95 колокото е по каталог за дтчика за 1-ва степен. Така че имай в предвид че по някой път и уредите лъжат.
Баш същата ситуация ! Ще да е от кода на ДВГ![]()
![]()
Мм да "любимия" код на Ваското1

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
За кое кво правим? Ако е за темп. аз си замерих темп на антифриза в преливника като с една термо двойка меря водата която идва от глават и тече в преливника. Вклщчва ми на 95. Смених датчика с такъв за 92-а мерих го пак с термодвойка и вкл. на 92.
Така че мериш!
За това дето тече в единия край на главата и при мен от скоро е така и скоро мисля да го оправям.
Така че мериш!
За това дето тече в единия край на главата и при мен от скоро е така и скоро мисля да го оправям.
Колеги, и аз си троших главата с този проблем!
Нищо му нема на ДВГ-то!
Просто уреда на таблото си послъгва! Отне ми 3 месеца, сумати пари и датчици и какви ли не проверки за да се уверя и да спя спокойно.
Който му се чете, да ми потърси темите и да чете!
P.S. Не изключвам обаче някой от вас да си има истински проблем!
Нищо му нема на ДВГ-то!
Просто уреда на таблото си послъгва! Отне ми 3 месеца, сумати пари и датчици и какви ли не проверки за да се уверя и да спя спокойно.
Който му се чете, да ми потърси темите и да чете!
P.S. Не изключвам обаче някой от вас да си има истински проблем!
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги проблема се оказа в новия датчик (на около година) за температурата на охладителната течност. Сложих стар датчик от пасата за който съм сигурен че показва вярно и перката взе да се включва преди 100 градуса и температурата спада малко под 90 градуса. Колеги убедих се, че датчици и термостат трябва да са оригинални. Втория нов термостат Behr от аутоплюс вместо да отваря на 84 започва да отварч преди 80.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 79 госта