Нулиране часовник Голф 3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RED_ORANGE
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот RED_ORANGE » Пет 16 фев 2007 20:22


мордухаичо много ти е арна снимката. и не само снимката ми и колата .със здраве да си я джиткаш :dance:




Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Мордухай » Пет 16 фев 2007 22:54


Благодаря брадчетче между другото форумчето на VW ни е също по арно от на Пежо но това е друг въпрос! До утре 7,30часа колкото и да е неприятно!


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот zgeorgiev » Вто 19 яну 2010 21:53


Здравейте колеги,
Не съм писал тук много отдавна, сигурно, защото карам много здрава кола :P
Значи проблема е идентичен с това, което са обяснили колегите по-нагоре. Понякога при запалване или гасене на колата се нулират дневния колометраж и часовника. Напоследък започна да го прави честичко и си мисля, че има общо с температурите навън, но не съм сигурен. Прегледах бушоните и всичко изглежда като истинско. Само едно нещо ме притеснява - едно от релетата, което по спомен май имаше нещо общо точно с дневния километраж и часовника грее. Това нормално ли е според вас? Може ли да е почнало да си заминава? Акумулатора ми е читав. Колата си пали и в студовете без проблем.
Предварително благодаря за отговорите!
ПП Колата е Г3 1.6, 101 к.с., АЕК


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот doaiena » Вто 19 яну 2010 22:02


Бас държа, че и плафона не свети!
Провери бушон номер 21!
Пред последния дясно на ляво сложи 30 амперов!


Потребителски аватар
Patko
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот Patko » Вто 19 яну 2010 22:16


здравей
смени си 21 бушон
не го проверявай просто го смени
май че беше 15 А син на цвят
на 98 % съм сигурен
само не си слагай от тези бушони дето ги продават по бензиностанциите, метро, кауфланд или била
трябва да си е истински


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот zgeorgiev » Сря 20 яну 2010 8:12


Благодаря и на двама ви! Днес ще го сменя този бушон.
Иначе за плафона не съм сигурен, но радиото гасне понякога за секунда. Предполагам, че има нещо общо, не знам...
Благодаря още веднъж!


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот doaiena » Сря 20 яну 2010 8:40


zgeorgiev написа:Благодаря и на двама ви! Днес ще го сменя този бушон.
Иначе за плафона не съм сигурен, но радиото гасне понякога за секунда. Предполагам, че има нещо общо, не знам...
Благодаря още веднъж!


Колега сложи 30 амперов бушон, така е по-книжка, на този бушон е вързано централното заключване, плафона, запалаката, радиото, часовника и още дреболии така, че с този 15 амперов си за никъде, но колегата е прав сложи истински бушон!


Потребителски аватар
lud_dj
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 1:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот lud_dj » Сря 20 яну 2010 8:46


А да ви се е появил този проблем след като сте сложили ксенон ?


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот egoist_ok » Сря 20 яну 2010 8:53


doaiena написа:
zgeorgiev написа:Благодаря и на двама ви! Днес ще го сменя този бушон.
Иначе за плафона не съм сигурен, но радиото гасне понякога за секунда. Предполагам, че има нещо общо, не знам...
Благодаря още веднъж!


Колега сложи 30 амперов бушон, така е по-книжка, на този бушон е вързано централното заключване, плафона, запалаката, радиото, часовника и още дреболии така, че с този 15 амперов си за никъде, но колегата е прав сложи истински бушон!


Колега първо виж тази тема и после съветвай да се слагат 2-пъти по големи предпазители точно там: viewtopic.php?f=60&t=159970


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот zgeorgiev » Сря 20 яну 2010 13:58


Не съм слагал ксенон. Появи се изведнъж като застудя ( не знам дали има нещо общо) и после ми го направи още няколко пъти.
Иначе днес пробвах този бушон No 21. При мен е 20 ампера, но нищо не се случва като го извадя. Нито часовника, нито километража се нулират, плафона си свети. Пробвах да запаля, докато е изваден и всичко си работи на 6. Колата пали. Може ли все пак проблема да е в бушона при това положение?


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот doaiena » Сря 20 яну 2010 14:02


zgeorgiev написа:Не съм слагал ксенон. Появи се изведнъж като застудя ( не знам дали има нещо общо) и после ми го направи още няколко пъти.
Иначе днес пробвах този бушон No 21. При мен е 20 ампера, но нищо не се случва като го извадя. Нито часовника, нито километража се нулират, плафона си свети. Пробвах да запаля, докато е изваден и всичко си работи на 6. Колата пали. Може ли все пак проблема да е в бушона при това положение?


Хмм...!
Сигорен ли си, че си махнал 21 бушон!
Ако махнеш 21 бушон би трябвало да нямаш радио, часовник километраж, итн!


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот egoist_ok » Сря 20 яну 2010 14:16


А случайно да са прекарвани кабели за радиото директно от акумулатора? Защото ако е така и не е откачен старият кабел който си е на оригиналната инсталация - тогава и да извади предпазителя 21 ще си има ток навсякъде.


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот zgeorgiev » Сря 20 яну 2010 14:32


Това е възможно. Май наистина прекарвах захранване на радиото директно от акумулатора. Ще трябва да проверя... Не вярвам да съм си оставил ръцете така, ако не съм откачил плюса от оригиналната инсталация, ама знам ли. Не помня...
Иначе съм сигурен, че махах правилния бушон. Вторият отляво надясно.


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот zgeorgiev » Сря 20 яну 2010 19:33


Проверих днес. Радиото е закачено директно за акумулатора и плюса му няма нищо общо с този от оригиналната инсталация, а часовника и километража продължават да не се нулират, когато махна бушона.
Тъй като понякога и радиото примигва, а захранването му е директно си мисля, че или клемите не правят хубав контакт с акумулатора, или някъде става късо съединение. Според мен по-вероятно е първото, защото се случва непосредствено преди палене, или след гасене на колата.
Вие какво мислите по въпроса?


miroslavkonstantinov
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот miroslavkonstantinov » Чет 21 яну 2010 14:11


Моята от време на време като и измия двигатела ми прави токови удари и така ми нулира но на третият път потсоших конденза на капачката и нямах проблем ама не е постоянно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diesel93, yov4o и 67 госта