:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

шум на място при отпуснат съединител ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 30 яну 2007 22:01


Даскала написа:
petev написа:нЕ СЕ ЛЪЖИ ДА ПРАВИШ РЕМОНТ наСКОРОСТНА КУТИЯ -ПО СКЪПО И С НЕСИГУРЕН И НЕТРАЕН ЕФЕКТ!

Седи мирен батко и не викай толкова с тея главни букви :!:
Двата лагера са 80 лева и работата 50 лева = 130 лева :idea:
Кво се хвърляте на тая втора употреба?!?!Как ли пък ше намери прясно катастрофирал същия аУтомобил!Втората употреба е котка в чувал,а разликата не е малка от ремонта!

Личен опит колега-рискът новото да е фалшиво е много по-голям,отколкото този оригинална скоростна кутия втора употреба да не е наред,особено ако е карана до последно/.Да не говорим,че повечето автоморги си имат условие ако се касае за дефектна част втора употреба да ти върнат парите или да ти дадат друга-понте във Варна навсякъде е така,пък и части бол!.За близо 3 години разбрах,че добре подбраните оригинални части втора упореба са по-добри от новите-/най-често китайско производство/ или произведени в нечие тъмно стругарско ателие от неизвестни материали.Собствен опит брат!
А прясно катастрофирали Голфове колкото щеш-я виж във форума колко хора най-безрасъдно си карат Голфовете с 200-220 км/ч-само им запиши адресите и чакай на гюме!




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 30 яну 2007 22:08


:офф


petev написа:Щото при обратния съединител няма коаксиален лагер!Провери какъв модел ти е съединителя и ако няма коаксиален лагер-сори братко-но нова скоростна кутия.


Петев, лагера е аксиален а не коаксиален, коаксиален ти е кабела на кабелната примерно :lol:

Последна промяна от dj_tuhla на Вто 30 яну 2007 22:32, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 яну 2007 22:20


дори и да е от съединителя с пло4ка,лагер пак има :!:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 30 яну 2007 22:31


Не знам кой какви лагери има, ама при мен на двойката го имаше същия проблем и се оказа от въпросното лагерче на съединителя. А със здраве :wink:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 30 яну 2007 22:34


И мойте скорости вият като тролей на студено от основния лагер и от каране без масло както ги заварих, ма от аксиалния имаше гадно "щтракане" както го описва потърпевшия, преди да го сменя. Т.е мое да е повече от един проблем, ае със здраве и от мене :lol:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 30 яну 2007 22:42


колеги не четете ли какво пише чеченеца " в неподвижно състояние" :!: :!: :!: какви лагери на диференциала, в неподвижно състояние както знаем той не се върти , или е лагерчето което се сменя след свалянето на капака на скоростите където е вилката за съеденителя, или по лошия вариант лагери на самата кутия 1и2чен валове, и към колегата където беше писал за лагерите на диференциала - когато се поразбият се увеличава разстоянието между короната и пиньона вследствие на което се получава луфт и при смана на скоростите се чува едно глухо "ТУП", но това може и по луфтове на сателитите и планетите :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 31 яну 2007 8:56


dj_tuhla написа::офф


petev написа:Щото при обратния съединител няма коаксиален лагер!Провери какъв модел ти е съединителя и ако няма коаксиален лагер-сори братко-но нова скоростна кутия.


Петев, лагера е аксиален а не коаксиален, коаксиален ти е кабела на кабелната примерно :lol:

Леле каква простотия съм написал!Грешка!Извинявайте,ама малко преди това си правех цифровата телевизия- та дето се вика Lapsus lingue.Sorryyyy!!!

Последна промяна от joker на Чет 01 фев 2007 9:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 31 яну 2007 8:59


niks76 написа:дори и да е от съединителя с пло4ка,лагер пак има :!:

Аксиален лагер при ABS 1.8 няма-сигурен съм щото лично сменях съединителя!!!


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Сря 31 яну 2007 18:51


Здравейте пи4ове пак съм аз Чеченеца,искам да благодаря на вси4ки които взеха участие с техните отговори и мнения српямо моят ? .Но все още не съм потърсил помоща на Господата от сервизите, :?: тъйкато количката която карам даде още един сигнал за повреда....... сега пък мн.ама наистина мн.трудно и рятко се случва да трагвам на 1-ва скорост...подяволите какво и стана и аз незнам..... .Да отметна че това с 1-вата се случва когато е студена...... другия фактор за моето претиснение е странното виене когато карам на 2-ра немога да ви кажа с колко оборота защото немам оборотомер.... .С Джетичката имам около 15 000 километра и досега не ви лъжа нищо освен масло и филтър и въздух филтър не съм сменял,но не сам мн.очуден все пак наближава 20-така ...... нормално е да се чупи тва онова... :?: :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 31 яну 2007 20:09


hristian37 написа:колеги не четете ли какво пише чеченеца " в неподвижно състояние" :!: :!: :!: какви лагери на диференциала, в неподвижно състояние както знаем той не се върти ,

checheneca написа: е странното виене когато карам на 2-ра немога да ви кажа с колко оборота защото немам оборотомер....

Криси,не бързай със заключенията :!:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 31 яну 2007 23:55


checheneca написа:Здравейте пи4ове пак съм аз Чеченеца,искам да благодаря на вси4ки които взеха участие с техните отговори и мнения српямо моят ? .Но все още не съм потърсил помоща на Господата от сервизите, :?: тъйкато количката която карам даде още един сигнал за повреда....... сега пък мн.ама наистина мн.трудно и рятко се случва да трагвам на 1-ва скорост...подяволите какво и стана и аз незнам..... .Да отметна че това с 1-вата се случва когато е студена...... другия фактор за моето претиснение е странното виене когато карам на 2-ра немога да ви кажа с колко оборота защото немам оборотомер.... .С Джетичката имам около 15 000 километра и досега не ви лъжа нищо освен масло и филтър и въздух филтър не съм сменял,но не сам мн.очуден все пак наближава 20-така ...... нормално е да се чупи тва онова... :?: :wink:

аз пак си мисля за лагери на диференциала...Не знааам -може и да бъркам!Ама на мойта това се оказа!-имаше сащия шум на място и съскане на 2-ра.
Ама махай я тая скапана скоростна кутия бе човек-що си късаш нервите.Аз моята заради шума я смених на 2-я месец и сега вече 20 000 км съм рахат.Като си вземаш втора употреба накарай да ти отвият датчика на километража и виж има ли вътре масло и какво е то като състояние и консистенция!Ако вътре няма масло или маслото е мръсно риска от лоша кутия е голям!Ако обаче има масло и то е чисто----бери на здоровье!(щото никой моргаджия не си дава ненужен труд и разходи да пълни скоростните кутии с хубаво масло!Ерго -маслото вероятно е от бившия собственик)Давай 250 лв не се стискай!

Последна промяна от joker на Чет 01 фев 2007 9:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 01 фев 2007 0:12


Все пак като седя и си мисля няма начин да нямаш и изкривен синхронизатор,освен лагери на диференциала......абе махай я бе!

Последна промяна от joker на Чет 01 фев 2007 9:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Чет 01 фев 2007 0:15


petev написа:
niks76 написа:дори и да е от съединителя с пло4ка,лагер пак има :!:

Аксиален лагер при ABS 1.8 няма-сигурен съм щото лично сменях съединителя!!!
наистина ли?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 01 фев 2007 0:30


bobo7 написа:
petev написа:
niks76 написа:дори и да е от съединителя с пло4ка,лагер пак има :!:

Аксиален лагер при ABS 1.8 няма-сигурен съм щото лично сменях съединителя!!!
наистина ли?

Да твърдя го защото аз заедно с един приятел лично разфасовах стария съединител(притискател и феродов диск) и сложих нов !Сменях и цялага скоростна кутия и разфасовах старата-обичам аутопсиите,занаят! -какво да правиш!Аксиален лагер при моя 1.8 ABS 1994 г. така както при класическите скоростни кутия няма!Таквоз чудо нито свалях нито слагах с новия комплект!Съединителят е [b]обратен[/b]-абе долен ляв ПЕДАЛ!ШВАБСКА МУ РАБОТА!Ама иначе не е слабо място на VW би трябвало да изкарва до 100 000!


Потребителски аватар
nikolini
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот nikolini » Нед 04 фев 2007 0:28


Колеги, не съм чул какъв точно е шумът но почти сам сигурен че
проблема е в скоростната кутия. Шумът изчева при натиснат съединител
защото при това положение нищо не се движи в ск. кутия и по същата
причина изключвам да е аксиалния лагер, защото тои работи само при натиснат съединител, а и от опит ви го казвам. А що се отнася до ремонта на ск. кутия , аз предпочитам да си я отремонтирам (естествено ако не е
тотално свършила ) поне ще знаеш какво и е състоянието.

Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта