проблем Голф3 ABD
Re: проблем Голф3 ABD
днес имам малко напредък в диагностиката. Изключих температурния датчик и почти всичко се оправи. Сега пали и държи обороти, държи се стабилно и върви перфектно до един момент , в който пак всичко става по старо му, гася двигателя, паля отново и всичко става перфектно. Имам чувството, че просто набива някакви грешки и след рестартиране всичко е ок. Но включа ли температурния датчик на мига всичко се вкисва...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем Голф3 ABD
Замери го,крачетата дето дават сигнал на компа.Интересното е,че пали без проблем.Що се отнася до компа и грешки е възможно,но за 2 години както казваш че имаш газова,нямаше чак сега да почне с магариите.Ресетни компа и карай ден два само на бензин,да видиш дали има подобрение.
Re: проблем Голф3 ABD
Iezekil написа:Замери го,крачетата дето дават сигнал на компа.Интересното е,че пали без проблем.Що се отнася до компа и грешки е възможно,но за 2 години както казваш че имаш газова,нямаше чак сега да почне с магариите.Ресетни компа и карай ден два само на бензин,да видиш дали има подобрение.
kak да позная кои са крачетата даващи инфо към компа ? Всъщност днес сутринта не запали на бензин, повъртях и реших да не я мъча, запалих на газ моментално, и веднага прехвърлих на бензин, от този момент на там на бензин мога да приема че работеше нормално. Аз имам колата от месец, предния собственик каза, че просто никога не е карал на бензин. Как да ресетна компа, да изключа акумулатора ли ? Сега слизам да направя диагностика и ще пиша какво се е получило.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем Голф3 ABD
На кръст са,1 и 3 миссля са зя таблото,2 и 4 са за компа..Трябва едното да показва като другото.Ако ти е вярна стрелката на таблото,товаще ти е ориентир до някЪде.Инък на студен мотор трябва да показват над 3000 ома.
Инък да,изключваш плюса или минуса на акуто за малко.Може пробблема да ти се окаже от газта,да нямаш ресет реле.Карай ден само на бензин и ще разберем.
Инък да,изключваш плюса или минуса на акуто за малко.Може пробблема да ти се окаже от газта,да нямаш ресет реле.Карай ден само на бензин и ще разберем.
Re: проблем Голф3 ABD
ВАГ-а казва само, че ми е изключен температурния датчик. И аз вече клоня към това, че газта обърква ламбдата и от там грешен сигнал към компа, след газ на бенз не работи. Ще замеря и съпротивлението утре, уреда ми седи на 90" закован , загрява си бързо. Мога да приема , че е верен. Не мога да карам два дни на бенз, работи и работи и си влиза в кофти режим на работа и става невъзможно да се кара, загасва и след ново запалване е перфектно всичко до след още 2-3км... В един момент ми писва и минавам на газ.
п.с. защо не мога да изкарам никакви живи данни с ваг-а ?
п.с. защо не мога да изкарам никакви живи данни с ваг-а ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем Голф3 ABD
DoH_KuXoT написа: И аз вече клоня към това, че газта обърква ламбдата и от там грешен сигнал към компа, след газ на бенз не работи.
За това ти се каза,да караш на бензин само.Както описваш проблема излиза,че не е от газта.Щом палиш и вървиш на бензин/след ресет/ до едно дереже и от там на сетне неще,значи не е газта.Отделно аз лично не разбрах дали имаш ресет реле и всъщност след огасяне на мотора да се ресетва компа.Както и да е.
След като замериш темп.датчик остава да откачиш ламбдата и да пробваш.Ако пак е така се връщаме в началото-бензинова помпа или дюза.Или пък филтър.Достатъчно има изписано кое как се тества.Това са нещата,които не играят при каране на газ.
Re: проблем Голф3 ABD
Iezekil написа:DoH_KuXoT написа: И аз вече клоня към това, че газта обърква ламбдата и от там грешен сигнал към компа, след газ на бенз не работи.
За това ти се каза,да караш на бензин само.Както описваш проблема излиза,че не е от газта.Щом палиш и вървиш на бензин/след ресет/ до едно дереже и от там на сетне неще,значи не е газта.Отделно аз лично не разбрах дали имаш ресет реле и всъщност след огасяне на мотора да се ресетва компа.Както и да е.
След като замериш темп.датчик остава да откачиш ламбдата и да пробваш.Ако пак е така се връщаме в началото-бензинова помпа или дюза.Или пък филтър.Достатъчно има изписано кое как се тества.Това са нещата,които не играят при каране на газ.
на бензин не се кара не защото не искам , а просто защото е невъзможно, в един момент угасва и не може, ако го направи в движение и съм в задръстване цъквам газта за да не правя задъстване. И аз не знам има ли ресет реле, така съм взел колата и не съм наясно какво е правено, как мога да разбере дали има ресет реле ? Днес изключих ламбдата, но на бензин не искаш нито да запали, нито да работи, без ламбда не става нищо при мен. Сега минах на вариянт прекъснат сигнал към компа, от термо датчика. Показва си на таблото , но не праща към компа, за момента ме устройва като вариянт, защото си пали без проблем, държи обороти и преди да е решели , че повече няма да бачка на бензин аз вече съм минал на газ. Смених датчика за температурата, но нищо не се промени. В момента в който го включа след като си е работила на бензин и загасва моментално...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем Голф3 ABD
За прекъснатия сигнал ти казах,че първо се мери после се сменя.
Много неща станаха,дето нямат връзка.Еле и тая ламбда сега,да се чудиш ква е връзката с паленето че и работата..
Много неща станаха,дето нямат връзка.Еле и тая ламбда сега,да се чудиш ква е връзката с паленето че и работата..
Re: проблем Голф3 ABD
Аз имах същия проблем няма ниски обороти като карам за да върви трябва да помпам педала непрекъснато и каот дадеш газ глъхне и се оказа,че трупа грешки на компютъра и трябва да се сложи едно Ресет реле на компютъра,но вариянта да го оправиш временно този проблем е да рестартираш комютъра ато махнеш клемите на акумулатора за около 5 минути. Поне при мен така се оправия , пробвай и ти. 

Re: проблем Голф3 ABD
Iezekil написа:За прекъснатия сигнал ти казах,че първо се мери после се сменя.
Много неща станаха,дето нямат връзка.Еле и тая ламбда сега,да се чудиш ква е връзката с паленето че и работата..
аз имах датчик, не е проблем, не съм го купувал. Явно наистина ще излезе че трябва да има ресет реле.
Re: проблем Голф3 ABD
Saho_Golf написа:Аз имах същия проблем няма ниски обороти като карам за да върви трябва да помпам педала непрекъснато и каот дадеш газ глъхне и се оказа,че трупа грешки на компютъра и трябва да се сложи едно Ресет реле на компютъра,но вариянта да го оправиш временно този проблем е да рестартираш комютъра ато махнеш клемите на акумулатора за около 5 минути. Поне при мен така се оправия , пробвай и ти.
рестарта го правих, цяла нощ седя изключен и на сутринта нямаше никаква разлика. За момента карам с прекъснат температурен датчик. Като почне да бози си я оставям сама да угасне и паля наново, докато позагрее за да мина на газ се налага 2-3 пъти най-много да го запаля наново. Не ми се занимава вече да го диря тоя проблем, не е фатално.
Благодарско на всички за предложенията.
Re: проблем Голф3 ABD
Значи тогава проблема ти е в компютъра един път така ми се се развали и смених компютъра
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта