Проблем с парно Голф 3 РЕШЕН ТЕМАТА ЗА ТРИЕНЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с парно Голф 3

Мнениеот Iezekil » Чет 10 яну 2013 20:57


Iezekil написа:Ако си сигурен в това което казваш,че входния маркуч е по-студен от изходящия....излиза,че се върти на обратно водата...

Само да добавя,че това не решава проблема с одървените маркучи,мехурчетата и най-вече със загубата на антифриз.Все пак честито за парното.




Потребителски аватар
vasex
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с парно Голф 3

Мнениеот vasex » Чет 10 яну 2013 21:11


еми от 14:00 часа до сега съм карал насам натам се мотах не е загубила грам течове няма от никъде но ще я погледна утре как е ако има тече обръщаме схемата и се захващаме с друго :) като например с едно проблемче в резервоара което изникна след като оправих парното :banghead: 1 напрайш друго се строши :bishop


Потребителски аватар
vasex
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с парно Голф 3

Мнениеот vasex » Пет 18 яну 2013 20:47


колегиии утре ще свалям табло ;) видя се мн ясно от каде е избило точно при входа на радиаторчето има едно донапренче и то си попива и по малко се стича в коша на мотора :applause: и може ли да ми пратите снимка ако някой има отблизо снимани маркучите от таралежа който влизат в радиаторчето да ги видя как вървят


Потребителски аватар
vasex
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с парно Голф 3

Мнениеот vasex » Съб 19 яну 2013 22:05


ремонта направен успешно но така и не успях да го пробвам днес :( прецака се ключа на парното


Rosen88
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 11 яну 2016 8:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно Голф 3 РЕШЕН ТЕМАТА ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот Rosen88 » Пон 11 яну 2016 8:19


Здравейте! Темата е стара но реших да я подновя. Макар да не отговарям много за VW форум. Та имам сходен проблем със Сеат Кордоба 1995 ABD (VW Golf 3 ABD). Преди известно време ми се взриви фланеца на термостата (както вие му викате таралеж) като до този момент имах страхотно парно. Та след подмяната му и наливането на нов антифриз се започнаха едни проблеми които бяха като че ли безкрайни, изхвърляне на антифриз бързо прегряване включване на перката при минусови температури навън, та миналата сутрин смъкнах фланеца и реших да видя термостата в какво състояние е. Потопих го в чайник с вряла вода а той няма никаква реакция. Подмених го с друг термостат който ми е останал от стария VW Passat, сега не хвърля антифриза но и не може да загрее и пак нямам никакво парно, трябва все да я форсирам яко за да се усети изобщо промяна в въздуха. Имам съмнение че този термостат или отваря прекалено рано, или не затваря добре и работят и 2та кръга. Ако случая е термостат тук намерих още 4, 2 от които са чисто нови. Вече почти нямам идея какво да търся, за сега изключвам варианта за запушен радиатор на парното и за повредена водна помпа, тъй като циркулация има. Абсолютно всички маркучи парят Вход и Изход на парното вход и изход на изпарителя вход и изход на охлаждащия радиатор, маркуча за обезвъздушаване постоянно връща течност в казанчето. Не съм сигурен радиатора на парното дали е с прави ламели, и дали ако по някакъв начин съм го задръстил с евтиния антифриз, циркулацията да минава само през вход и изход и само при форсиране да минава и през някой ламел. Или просто термостата ако не затваря напълно системата да се охлажда постоянно? Вчера и правих тест около 30 километра и не вдигаше повече от 50 градуса. А като я спрях вместо да загрее и да включи перката тя хептен се охлади, и парното задуха студено.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 57 госта