Gazaro_wow написа:От модула около "термо ампулата" се увеличават оборотите на студен двигател според студа, като плавно се намаляват при загряване до номиналните обороти, когато двигателя загрее
Ако е удобно на снимката ще оградиш ли къде се намира този модул
Ето тази пластмаса посочена със зелената стрелка. Иначе точно тя е най-големия проблем на тези карбуратори, тъй като пластмасата с времето старее и се разтрошава. По автоморгите искат за нея много пари, тъй като нова в магазин трудно се намира за по-малко от 100 лв. Въпреки това за мен въпросните карбуратори са много добри и не споделям мнението на много колеги, че трябва непременно да се изхвърлят и сменят с Кейхин от Ауди 80.
Тъй като не се качва по-горе постнатата снимка, ще обесня с думи. Това е пластмасовия двоен щуцер, в който влизат двата маркуча откъм капака за клапаните на двигателя.