Здравейте колеги,малко ще вдигна темата от прахта.Историята е дълга но един "майстор" ми смени ангренажа и уж всичко точно.В началото ми направи впечатление че е малко по-шумна ама ме изкара с номера че съм си бил въобразявал та както и да е.Тези дни подкарах колата на дълго и след 100 я няма никаква буквално.Реших аз да погледна белезите на ангренажа и какво виждам - разпределителния вал зацепен зъб напред спрямо 0лата на коляновия,погледнах как са хлабините на ремъка и от към водната помпа е по-стегнат отколкото между разпределителния и коляновия

Та колата започна и да губи вода,вече прави и локвички.Тече отзад от помпата и се стича по блока надолу и питането ми е възможно ли е от това натягане да се е пре"%%ала помпата?
Помпата я взех Saleri ужким добра и ми пък ми я хвалиха и познати.