Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот mitko23 » Чет 07 фев 2013 0:10


vladini написа:Това,вече правилното зацепване на ремъка.Белега на коляновия вал,трябва да е срещу 0-та,тогава ще дойде и белега на разпределителния вал.

Значи още малко трябва да завъртя шайбата на дясно, за да дойде белега пред нулата,така ли да разбирам колега?




vladini
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот vladini » Чет 07 фев 2013 9:45


Да,точно така.
Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот stefan4o » Чет 07 фев 2013 12:34


Т.е. тази белязка 5гр. служи да се центрова делкото, когато е на нея палецът да сочи към първи цилиндър? Затова ли е там?


Потребителски аватар
tedoracing
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот tedoracing » Пет 22 яну 2016 15:21


Слага ли се силикон на водната помпа голф 3 1.4 абд


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот slavi3331 » Вто 27 авг 2019 18:39


Здравейте колеги,малко ще вдигна темата от прахта.Историята е дълга но един "майстор" ми смени ангренажа и уж всичко точно.В началото ми направи впечатление че е малко по-шумна ама ме изкара с номера че съм си бил въобразявал та както и да е.Тези дни подкарах колата на дълго и след 100 я няма никаква буквално.Реших аз да погледна белезите на ангренажа и какво виждам - разпределителния вал зацепен зъб напред спрямо 0лата на коляновия,погледнах как са хлабините на ремъка и от към водната помпа е по-стегнат отколкото между разпределителния и коляновия :eek Та колата започна и да губи вода,вече прави и локвички.Тече отзад от помпата и се стича по блока надолу и питането ми е възможно ли е от това натягане да се е пре"%%ала помпата?
Помпата я взех Saleri ужким добра и ми пък ми я хвалиха и познати.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот stefan4o » Вто 27 авг 2019 18:45


Салиери не са ли италиански от Евро07? Иначе от пренатягане може да се прецака, ама толкоз бързо пък???


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот slavi3331 » Вто 27 авг 2019 18:55


Saleri-то го взех от Тех-Ко,с пластмасова турбинка е.Питах за метална нямало за ABU вече но както и да е.А проблема със вървенето е,че 1,2,3 скорости ги набира 3-3.5к обороти,а на 4-5 забива на 3200,това може ли да се дължи на този един зъб разлика?Дори и по нанадолнище със педала до земята повече не може да вдигне.като на място си се форсира.Делкото не е въртяно.
69473159_724884284632026_3862416140277907456_n.jpg
Тук белега на коляновия е точно на 0лата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот stefan4o » Вто 27 авг 2019 19:29


Като видя рисувано с маркер по ангренажа... аджамийска работа. Изтрий тези белязки, една кръгла вдлъбнатина е оригиналната белязка на колелото. Сигурен съм, че от зацепването е проблемът с вървежа на колата ти. Относно помпата - дали с метална или пластмасова турбинка, все тая, според мен.
Ако съм на твое място, ще отида при този майстор и ще поискам да ми оправи колата за своя сметка, като му покажа белезите на ангренажа.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот slavi3331 » Вто 27 авг 2019 20:24


Точно това ще се случи утре с майстора че и други неща е *рал,ама пусто време че го няма и трябва да се "доверяваш" на някой друг..Благодаря за включването Стефчо!


///Mechov
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот ///Mechov » Сря 28 авг 2019 20:35


Слави, има с метална турбинка, ама не е Салиери. Преди три месеца сменях на Голфчето и взех Долц. Турбинката и е метална. А за ангренажа, или го презацепи на ново или беж обратно при майстора да си оправи лайненията.


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот mitko23 » Сря 28 авг 2019 22:51


Колега, HEPU също е с метална турбинка. Аз такава слоих и не съм имал никакви ядове досега. Вървеното е свързано с грешка в зацепването на ремъка както са споменали колегите. По спомен ако ангренажа не беше зацепен според белезите мотора беше зверски флегматичен и доста шумен (направо си тракаше). На последните две снимки на първа страница, които съм дал можеш да видиш белезите на ABU мотора. На ABU малко кофти се опъва ремъка, понеже водната помпа ти играе ролята на обтегач. Много майстори масово пренатягат ремъка на този мотор и помпата протича. Никога не съм виждал някой да опъне ремъка и после да провери 90 градусовия метод на огъване на ремъка с палец и показалец, за да се провери нужната хлабина.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот slavi3331 » Чет 29 авг 2019 14:42


Здравейте колеги,моля кажете как се зацепва делкото понеже днес майстора най-безкористно ме излъга че е оправил ремъка и после си призна по телефона че само е завъртял делкото и това и бил проблема.Колата в момента едвам пали и поне него да го оправя и да се върне в изходна позиция.Намерил съм човек за ангренажа да го оправи утре/в момента нямам никакви инструменти иначе да съм го завъртял тоя пуст белег/но няма да мога да стигна до него.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот stefan4o » Чет 29 авг 2019 14:47


Повече не ходи при тоя "майстор". За съжаление при разбъзикана центровка и да въртиш делкото резултатът ще е посредствен. Охлаби двата болта, които натискат делкото към главата, запали и полека завърти в някоя посока, докато ти хареса що-годе как работи, докато оправите белезите утре. След което отиди на стробоскоп и си я направи, както си трябва по белези на вала и самото делко. Заводски статичното й го дават 5-6 градуса на празен ход. Само не зная трябва ли да се прави нещо, преди да се завърти делкото.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот slavi3331 » Чет 29 авг 2019 17:50


Четох за авариен режим,че се вкарвала посредством откачане на датчика на антифриза преди нагласяне на делкото.Отивам да го мъча че единия болт го е замазал и е кръг в момента :screwy


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със зацепване на ангренажен ремък Голф 3 ABU ?

Мнениеот stefan4o » Чет 29 авг 2019 17:56


Смени го болтът, някакъв стандартен беше като резба и размер мисля. За аварийният режим вероятно си прав. И при други монота се прави така, за твоето конкретно не зная - дано някой колега от форума се включи. С водната помпа, какво е дереджето?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gyow, humanic, pa4o_ivanov61 и 81 госта