


Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Като човек минал по този път мога да ти кажа, че освен купето нищо друго не е същото. Резервоара на 1.3 и 1.8 е еднакъв, че дори тези на GOLF III са същите. Разликата между G II и G III е в гърловината на резервоара. Ако изкормиш интериора, много лесно се подменя цялата инсталация. Само трябва да те предупредя въоръжи се с нерви. Аз тази конверсия от 1.3 на 2.0 16V я правя от година и половина и още не съм готов, Поради безброй фактори изникнали по време на процеса. Замисли се хубаво в какъв филм се вкарваш.
Може, ако все още не си разгледал да хвърлиш едно око тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Може, ако все още не си разгледал да хвърлиш едно око тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nasodotcom написа:МОНО бе човексамо да имаш реле на компа или да си чистиш само грешките...и да спреш бенз.помпа с реленце.
и да имаш достатъчно лед да си слагаш на челото като почнат мизериите...

перфектна система за газ има само от завода производител. или по точно ако не искаш проблеми-трябва ти подходящата система за газ-която не винаги е най евтината...
карба минава с най евтината но си има своите болки.
моното изисква поне ламбда контрол-но и там нещата далеч не са перфектни.
мултито-изобщо няма да го коментирам че веселбата там е най голяма...
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vaskoto1 написа:nasodotcom написа:МОНО бе човексамо да имаш реле на компа или да си чистиш само грешките...и да спреш бенз.помпа с реленце.
и да имаш достатъчно лед да си слагаш на челото като почнат мизериите...
перфектна система за газ има само от завода производител. или по точно ако не искаш проблеми-трябва ти подходящата система за газ-която не винаги е най евтината...
карба минава с най евтината но си има своите болки.
моното изисква поне ламбда контрол-но и там нещата далеч не са перфектни.
мултито-изобщо няма да го коментирам че веселбата там е най голяма...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта