Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 09 фев 2007 14:16


виж дали става да се сложи смукатели и карбуратор на GTI да избегнеш повече проблеми с бензинова помпа,еку и окабеляване.




Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Пет 09 фев 2007 15:07


Като човек минал по този път мога да ти кажа, че освен купето нищо друго не е същото. Резервоара на 1.3 и 1.8 е еднакъв, че дори тези на GOLF III са същите. Разликата между G II и G III е в гърловината на резервоара. Ако изкормиш интериора, много лесно се подменя цялата инсталация. Само трябва да те предупредя въоръжи се с нерви. Аз тази конверсия от 1.3 на 2.0 16V я правя от година и половина и още не съм готов, Поради безброй фактори изникнали по време на процеса. Замисли се хубаво в какъв филм се вкарваш.
Може, ако все още не си разгледал да хвърлиш едно око тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 09 фев 2007 15:22


vaskoto1 написа:пламенвр6 в дълбока грешка си-нищо не се реже и преправя по купето. за справка виж колата на васстоп-1,4->1,8 му го направихме без всякакво рязане и глупости...

Може, даже дано да е така, просто си спомням че Акселератора като слагаше дизела на кабриото, каза че е рязал...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 09 фев 2007 17:39


Нищо не се реже и присажда :wink: .Само мисля планката за танпона на скоростите има разлика от 1,3 и 1,8
Най-лесно ти е 1,8 карбуратор.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 09 фев 2007 18:17


Мислех и варианта с карбуратора, но не мисля че ще мога да закрепя оборотите(на газ), в смисъл че е по-капризна работа, иначе съм сигурен че ще го излекуваш, а и разхода май ще е по-голям,но първо трябва да намеря такъв двигател


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 09 фев 2007 18:29


Мисля ,че карбуратора е по безпроблемен на газ.Няма гърмежи и накривени клапи от които настройките стават много трудни.А за разхода можеби е същия.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 10 фев 2007 10:16


Добре де, кое е по-доброто в случая.

1.8 карбуратор, моно или GTI ?

Става въпрос за кой от трите двигателя се разбира най-добре с газта?
Ясно е че с карбуратора ми е най-лесно, но е важно крайния резултат


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 10 фев 2007 15:48


МОНО бе човек :shock само да имаш реле на компа или да си чистиш само грешките...и да спреш бенз.помпа с реленце.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 10 фев 2007 19:06


nasodotcom написа:МОНО бе човек :shock само да имаш реле на компа или да си чистиш само грешките...и да спреш бенз.помпа с реленце.


и да имаш достатъчно лед да си слагаш на челото като почнат мизериите...
:banghead:

перфектна система за газ има само от завода производител. или по точно ако не искаш проблеми-трябва ти подходящата система за газ-която не винаги е най евтината...
карба минава с най евтината но си има своите болки.
моното изисква поне ламбда контрол-но и там нещата далеч не са перфектни.
мултито-изобщо няма да го коментирам че веселбата там е най голяма...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 11 фев 2007 5:43


vaskoto1 написа:
nasodotcom написа:МОНО бе човек :shock само да имаш реле на компа или да си чистиш само грешките...и да спреш бенз.помпа с реленце.


и да имаш достатъчно лед да си слагаш на челото като почнат мизериите...
:banghead:

перфектна система за газ има само от завода производител. или по точно ако не искаш проблеми-трябва ти подходящата система за газ-която не винаги е най евтината...
карба минава с най евтината но си има своите болки.
моното изисква поне ламбда контрол-но и там нещата далеч не са перфектни.
мултито-изобщо няма да го коментирам че веселбата там е най голяма...

:да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта