Значи колеги според мене не е проблем да се монтира ключ-маса на акумулатора по-точно на минуса,и в допълнение бутон off engine просто ,който да гаси двигателя.
Едновремещните лади бегачките въобще нямаха генератор та ключ-масата гасеше мотора.
Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ-мас
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
- Автомобил: Mk2 golf
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
няма ли начин едновременно тая ключ - маса да гаси тока от акумулатора и да прекъсва тока на бобината ?
тогава би следвало да гасне автомобила... ?
тогава би следвало да гасне автомобила... ?
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Има начин, но с цел безопасност искам първо да уточниш къде точно прекъсваш масата.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Точно с тая ключ маса няма начин.
- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
anrus написа:Има начин, но с цел безопасност искам първо да уточниш къде точно прекъсваш масата.
ключа е хванат вътре в купето и от него има минусов кабел до акумулатора
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
На минусовата клема или на главата на двигателя е захванат кафяв кабел с допълнителна черна изолация. Това е минусът на комутатора, който управлява бобината. Откачи го, вкарай го в купето и го закачи на прeкъсващия контакт на ключ-масата. Трябва да подсигуриш добра ел. изолация спрямо купето на ламарината, на която е монтиран комутатора. Допълнително можеш да се подсигуриш като прехвърлиш на същия извод на ключ-масата и кафевия кабел на блока, управляващ предварението.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Не става, акумулатора се явява захранване на комутатора с неговите си +12В. по неговата си маса.
Изобщо "ключ маса" е за преди пожара.
"Ключ плюс", този по FIA с шестте полюса, е за гасене на двигател.
Бъркам ли?
Изобщо "ключ маса" е за преди пожара.
"Ключ плюс", този по FIA с шестте полюса, е за гасене на двигател.
Бъркам ли?
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Не бъркаш, аз съм в грешка, че пропуснах тази връзка.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Има още една причина да не можеш да спреш масата на мотора само от черния кабел, захванат за двигателя.Причината е че когато спреш якия централен кабел за маса,тогава мотора няма да изгасне, а тока ще си търси друг път, който може да е много разнообразен и да доведе до какво ли не...едно време Москвич и Лада имаха тоя проблем - къса масата на мотора и целия ток на динамото (то там е динамо,не алтернатор),минава примерно през жилото за смукача и то светва като крушка.В твоя случай тока ще минава през други чудати места - ...ще направиш безумна поразия така.
- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
много различни мнения за които благодаря :) в крайна сметка какво да направя ? с тая ключ маса немога да направя това което искам така ли ?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
Колега, преди години имах Москвич - прекъсвах масата на бобината, пробвай.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
ако целта ти е само да гасиш колата си направи копче он/офф свързано към буксата на патрона за палене и когато искаш да добавиш нещо към поста си който вече си написал използвай бутона редактирай, а не добави отговор и да пишеш по 5 коментара за 5 мин. също показвай малко уважение към колегите които нещо са опитали да ти обяснят както anatoli_velikov защото никой не е длъжен да отдели 5 мин от времето си да пише в темата ти, а ние го правим, за да ти помогнем, а ти после пишеш, че си всезнаещ 

- time1987
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Как да прекъсна тока на акумулатора и алтернатора с ключ
български форум сме все пак, изредил си неща които са супер нормални ....и малко по горе написах че благодаря за мненията... и на теб благодаря и на всички които все още неса писали ...
Целта ми е с тая ключ маса както автомобила работи като се натисне, да гасне автомобила "веднага" и да спре потока на ток от акумулатора !!!
Целта ми е с тая ключ маса както автомобила работи като се натисне, да гасне автомобила "веднага" и да спре потока на ток от акумулатора !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта