tyan написа:Какъв е този пробек от 100 000 хиляди киометра за който говорите??? става ли му нещо на катализатора след това?
Темата вече е пуснала брада от дъвчене, но все пак:
Да разбирасе,че му става нещо- вече няма същите химически свпйства както като нов, а колата си е спъната по прицип понеже катализатора се явява една естествена преграда пред газовете.
Действито му за пречистване се свежда до следната глупост:
Катализатора е като гьрне (на вьншен вид) само че има дапьлнителен кожух с дупки(като решето за да се охлажда по добре щото доста се загрява.
Вьтре има "керамична пита" с много финни трьбички които минават по цялото и продьлжение и са покрити с фин слой от някакьв благороден метал (платина или нещо друго) който май се явява катализатор на химична реакция при която разните там вьглеводороди (ли са) се разграждат на по прости вещества които не са толкова токсични ( СО2 и вода).
И запушването му се получава от некачесвен бензин или такьв който сьдьржа олово, от неизгорял бензин(ако запалителната система или нещо по инжекциона не е наред, или от масло(ако има горене над допустимите граници на такова.Сьщо така и от преексплоатация.