голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
що не го смениш датчика на входящия въздух аз мисля че е от него
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
за този датчик ми казаха че бил около 300лв. струва ми се прекалено, май тези в магазина просто са объркали нещо... ще пробвам от друг магазин,някой да има идея колко струва горе долу?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Не е от него.Задържане на обороти около 2000 и бавно падане са характерни за стъпково моторче и ТПС.И двете се замерват доста лесно.Стъпковия има още един начин за проба-давате контакт,с оттренирани движения на лявата ръка отваряте дросела и натискате стъпковия по челото на щока-трябва да се прибере.Направи ли го е ред на ТПС-а.При мен за този проблем беше той виновника.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
с ново ли го смени, колко му беше цената ?
Благодаря
Благодаря
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Не,за 20лв го свалих от друго моно.Ама то цяло моно е по-на сметка,че после си купих още едно да имам за части.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Iezekil написа:tubleron,какъв всъщност е твоя проблем?И ако случайно карате на газ упоменавайте това,както и дали проблема какъвто и да е той го има на двете горива.
Често държи оборотите на 2000,3000.Има дни в които работи нормално,но доста често ги вдига.Проблема е и на газ и на бензин
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Пробвай с предписаното предварение или просто върни малко делкото 

- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
martineli85 написа:този проблем със задържането на оборотите ми го прави откакто се сдобих с голф 3 1.8 моно , ABS мотор. Сложих газ преди 2 години ( 50 000км). Проблема си е същият най-вече през зимата. Свещи - на 15 000км, кабели на 10 000км, дистрибуторна капачка вчера я смених заедно с палец.
Закачих я на VAG-COM показва проблем с датчика на входящият въздух - при температура 13 градуса -показания 4500 което мисля че е нормално,защо тогава ми дава грешка в компа. Някой имал ли е подобен проблем ?
Сега оборотите не се задържат на 1900-2000 но падат доста бавно. Един майстор си поигра с центровката като я нагласи да си падат нормално бързо оборотите тогава вървеж няма никакъв и на газ и на бензин? Някакви идеи ?
Аз съм с двигател 1.8 моноинжекци,код RP. Той е мого близък до ABS мотора.
Преди доста години имах проблем с оборотите на колата - на празен ход стигаха до 4000 при загрял двигател. На студен двигател всичко си беше наред.
Компа на колата беше дал грешка за датчика на тампературата за входящия въздух ( той се намира монтиран върху куплунга на връскващата дюза и се продава всичко това заедно ). Цифроманите от "Юнитрейд" тогава ми казаха цена от около 240 лв.
Намерих из книгите характеристиката на този датчик ( зависимостта температура-съпротивление ), купих си подходящо термосъпротивление за 50 ст. и го монтирах от вътръшната страна на тръбата, която идва от въздушния филтър - над дюзата. На практика - на 1-2 см от мястото на оригиналния датчик. Изключих кабелите от оригиналния датчик и ги прехвърлих към моето термосъпротивление.
Вече 11 години карам така без проблеми.
Та с две думи - щом компа на колата ти е казал, че е засякъл грешка в този датчик, а и ти сам виждаш проблем с оборотите - значи там трябва да търсиш причината. Разбира се - първо оглед на кабели, куплунзи, почистване. За да се избегнат някои случайни контактни истории.
Ако това не помогне - смяна на датчика.
При мотор RP датчика за въздуха е със същата характеристика както датчика за температура на охладителната течност ( син на цвят ). Може да се използва такъв като се закрепи по подходящ начин на въздуховода от филтъра към моноинжекторния блок, възможно най-близо до мястот на оригиналния датчик.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Такам,съвсем деликатно ще се изразя.
Моя датчик не работи.И не само моя.Проблем нямам с оборотите.Няма и как да има според мен.
На който му се търси да ползва търсачката,има тема как се възстановява такъв датчик с вътрешноста от другия.Човека дето си игра да го оправя не видя разлика в работата на мотора след манипулацията.Но пък какво толкова-замерети си на крайните пинове какво показва и си решавайте.За мен няма как този датчик да накара мотора да държи такива обороти.Даже и другия темп.датчик в най-големите студове няма да ви вдигне оборотите толкова.
Като почнте да мерите с мултицета,карайте наред...
Моя датчик не работи.И не само моя.Проблем нямам с оборотите.Няма и как да има според мен.
На който му се търси да ползва търсачката,има тема как се възстановява такъв датчик с вътрешноста от другия.Човека дето си игра да го оправя не видя разлика в работата на мотора след манипулацията.Но пък какво толкова-замерети си на крайните пинове какво показва и си решавайте.За мен няма как този датчик да накара мотора да държи такива обороти.Даже и другия темп.датчик в най-големите студове няма да ви вдигне оборотите толкова.
Като почнте да мерите с мултицета,карайте наред...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Ами изключих датчика от буксата но при това положение колата не пали - нито на бензин, нито на газ.
После ще замеря какво ще покаже ТПС
После ще замеря какво ще покаже ТПС
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Кой датчик си изкючил,говорим за моното.Там като дръпнеш буксата изкючваш и дюзата.
Това с предваението е много добра идея,я пробвай.
Това с предваението е много добра идея,я пробвай.
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Тази тема прочетохте ли я: ?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
Близо 6год търкалям същия таралясник 1.8 90кс ABS-мотор и съм адски доволен, нямам никакви проблеми и на газ и на бензин.....
Всичко се оправя с "дърпане на шалтера"....
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
Близо 6год търкалям същия таралясник 1.8 90кс ABS-мотор и съм адски доволен, нямам никакви проблеми и на газ и на бензин.....
Всичко се оправя с "дърпане на шалтера"....
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
След настройка на предверието за сега няма проблем, но все пак оборотите падат бавно не за 2сек например а за 5 сек. На други коли ми прави впечатление че падат бързо. Дросела си отваря и затваря нормално, няма пропадания,заради което си мисля че не е от него , единствената грешка която показва след диагностика е само за датчика на входящия въздух.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
Здравейте колеги ,пиша отново в мойта си тема ,защото проблема не е решен ,значи проверено е стъпковото моторче -работи си ,проверен е тампона на моното -няма проблем с него ,жилото на газта си е добре ,тогава от къде може да ми задържа оборотите на 2000 ,прави го и на газ и на бензин?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем
valvamp написа:Здравейте колеги ,пиша отново в мойта си тема ,защото проблема не е решен ,значи проверено е стъпковото моторче -работи си ,проверен е тампона на моното -няма проблем с него ,жилото на газта си е добре ,тогава от къде може да ми задържа оборотите на 2000 ,прави го и на газ и на бензин?
Ако нямаш ресет реле-. сложи си!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта