голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот ivansa78 » Вто 09 апр 2013 19:11


що не го смениш датчика на входящия въздух аз мисля че е от него




martineli85
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот martineli85 » Вто 09 апр 2013 20:43


за този датчик ми казаха че бил около 300лв. струва ми се прекалено, май тези в магазина просто са объркали нещо... ще пробвам от друг магазин,някой да има идея колко струва горе долу?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот Iezekil » Вто 09 апр 2013 20:47


Не е от него.Задържане на обороти около 2000 и бавно падане са характерни за стъпково моторче и ТПС.И двете се замерват доста лесно.Стъпковия има още един начин за проба-давате контакт,с оттренирани движения на лявата ръка отваряте дросела и натискате стъпковия по челото на щока-трябва да се прибере.Направи ли го е ред на ТПС-а.При мен за този проблем беше той виновника.


martineli85
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот martineli85 » Вто 09 апр 2013 20:52


с ново ли го смени, колко му беше цената ?
Благодаря


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот Iezekil » Вто 09 апр 2013 21:37


Не,за 20лв го свалих от друго моно.Ама то цяло моно е по-на сметка,че после си купих още едно да имам за части.


Потребителски аватар
tubleron
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
Двигател: AAM 1992
Местоположение: Пловдив

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот tubleron » Вто 09 апр 2013 22:31


Iezekil написа:tubleron,какъв всъщност е твоя проблем?И ако случайно карате на газ упоменавайте това,както и дали проблема какъвто и да е той го има на двете горива.

Често държи оборотите на 2000,3000.Има дни в които работи нормално,но доста често ги вдига.Проблема е и на газ и на бензин


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот i.e.i » Сря 10 апр 2013 7:21


Пробвай с предписаното предварение или просто върни малко делкото :th_up


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот zdr_spasov » Сря 10 апр 2013 13:46


martineli85 написа:този проблем със задържането на оборотите ми го прави откакто се сдобих с голф 3 1.8 моно , ABS мотор. Сложих газ преди 2 години ( 50 000км). Проблема си е същият най-вече през зимата. Свещи - на 15 000км, кабели на 10 000км, дистрибуторна капачка вчера я смених заедно с палец.
Закачих я на VAG-COM показва проблем с датчика на входящият въздух - при температура 13 градуса -показания 4500 което мисля че е нормално,защо тогава ми дава грешка в компа. Някой имал ли е подобен проблем ?
Сега оборотите не се задържат на 1900-2000 но падат доста бавно. Един майстор си поигра с центровката като я нагласи да си падат нормално бързо оборотите тогава вървеж няма никакъв и на газ и на бензин? Някакви идеи ?


Аз съм с двигател 1.8 моноинжекци,код RP. Той е мого близък до ABS мотора.
Преди доста години имах проблем с оборотите на колата - на празен ход стигаха до 4000 при загрял двигател. На студен двигател всичко си беше наред.
Компа на колата беше дал грешка за датчика на тампературата за входящия въздух ( той се намира монтиран върху куплунга на връскващата дюза и се продава всичко това заедно ). Цифроманите от "Юнитрейд" тогава ми казаха цена от около 240 лв.
Намерих из книгите характеристиката на този датчик ( зависимостта температура-съпротивление ), купих си подходящо термосъпротивление за 50 ст. и го монтирах от вътръшната страна на тръбата, която идва от въздушния филтър - над дюзата. На практика - на 1-2 см от мястото на оригиналния датчик. Изключих кабелите от оригиналния датчик и ги прехвърлих към моето термосъпротивление.
Вече 11 години карам така без проблеми.

Та с две думи - щом компа на колата ти е казал, че е засякъл грешка в този датчик, а и ти сам виждаш проблем с оборотите - значи там трябва да търсиш причината. Разбира се - първо оглед на кабели, куплунзи, почистване. За да се избегнат някои случайни контактни истории.
Ако това не помогне - смяна на датчика.

При мотор RP датчика за въздуха е със същата характеристика както датчика за температура на охладителната течност ( син на цвят ). Може да се използва такъв като се закрепи по подходящ начин на въздуховода от филтъра към моноинжекторния блок, възможно най-близо до мястот на оригиналния датчик.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот Iezekil » Сря 10 апр 2013 20:44


Такам,съвсем деликатно ще се изразя.
Моя датчик не работи.И не само моя.Проблем нямам с оборотите.Няма и как да има според мен.
На който му се търси да ползва търсачката,има тема как се възстановява такъв датчик с вътрешноста от другия.Човека дето си игра да го оправя не видя разлика в работата на мотора след манипулацията.Но пък какво толкова-замерети си на крайните пинове какво показва и си решавайте.За мен няма как този датчик да накара мотора да държи такива обороти.Даже и другия темп.датчик в най-големите студове няма да ви вдигне оборотите толкова.
Като почнте да мерите с мултицета,карайте наред...


martineli85
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот martineli85 » Чет 11 апр 2013 15:41


Ами изключих датчика от буксата но при това положение колата не пали - нито на бензин, нито на газ.
После ще замеря какво ще покаже ТПС


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот Iezekil » Чет 11 апр 2013 21:06


Кой датчик си изкючил,говорим за моното.Там като дръпнеш буксата изкючваш и дюзата.
Това с предваението е много добра идея,я пробвай.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот petko5 » Чет 11 апр 2013 21:55


Тази тема прочетохте ли я: ?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505

Близо 6год търкалям същия таралясник 1.8 90кс ABS-мотор и съм адски доволен, нямам никакви проблеми и на газ и на бензин.....

Всичко се оправя с "дърпане на шалтера"....


martineli85
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот martineli85 » Вто 16 апр 2013 18:29


След настройка на предверието за сега няма проблем, но все пак оборотите падат бавно не за 2сек например а за 5 сек. На други коли ми прави впечатление че падат бързо. Дросела си отваря и затваря нормално, няма пропадания,заради което си мисля че не е от него , единствената грешка която показва след диагностика е само за датчика на входящия въздух.


valvamp
Мнения: 42
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот valvamp » Сря 07 авг 2013 12:47


Здравейте колеги ,пиша отново в мойта си тема ,защото проблема не е решен ,значи проверено е стъпковото моторче -работи си ,проверен е тампона на моното -няма проблем с него ,жилото на газта си е добре ,тогава от къде може да ми задържа оборотите на 2000 ,прави го и на газ и на бензин?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: голф3 1,8ми ,90 коня Обороти -проблем

Мнениеот joker » Сря 07 авг 2013 20:51


valvamp написа:Здравейте колеги ,пиша отново в мойта си тема ,защото проблема не е решен ,значи проверено е стъпковото моторче -работи си ,проверен е тампона на моното -няма проблем с него ,жилото на газта си е добре ,тогава от къде може да ми задържа оборотите на 2000 ,прави го и на газ и на бензин?

Ако нямаш ресет реле-. сложи си!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта