Копчето за парното или нещо друго?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 22 фев 2007 13:21


petev написа:
golfer написа:
petev написа: Второ да те разтревожа -вероятно колата ти от Италия???
Ако е оттам ау......оле малеееееееееееееееееЙ.
гадни калпазани са италианците...
Ааааа още изненади чакай....М...цата им италианска...
..Италианците много често паркират въху високи тротоари и то качвайки колата върху бордюра със силен удар.....майко мила
...тия гадове слагат присадки против течове(вместо да сменят скоби) и запушват радиаторчето на парното...
Вероятно и жилото на съединителя ще се наложи да го смениш..

mhihi mhihi mhihi
що толкоз ги мразиш 'талянците?
вЕрно, че немците и австрийците са друга работа.
колите ги изкарват от гаража само за да ги измият а през дупките/бордюрите ги пренасят.

Не тях.......ами гадният им начин за стопанисване на колите....палачори от класа!!!

Бях пуснал специална тема за италианските коли, ама един мод използва правото си- :a boi de и я затвори :shock
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%EE%EB%E8




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 15:50


Juviander написа:Проблема вече е решен ( или поне частично ). Именно термопредпазителя беше изгорял. Сложих нов и сега ситуацията е следната:
1 степен - няма никой
2 степен - няма никой
3 степен - тръгва
връщам на втора степен - сега пък работи :shock
връщам на първа - никой.
но за сега и на този вариант съм доволен.
Въпроса ми е какво представлява другия елемент ( големия ) на същия модул ( ктдето е и термопредпазителя )?


Колега, замърсено е лагерчето на турбинката и затова предпазителя е изгорял... В момента върти след като се пораздвижи на по висока степен...

1. Значи навеждаш се под джабката
2. Махаш дунапренената тапицерия
3. Хващаш турбинката с едната ръка и я завърташ както си е с кожуха, а с другата освобождажаш крачето което я застопорява...
4. Ако всичко е изпълнено както е описано по-горе турбинката + ел моторчето + капачето й е в ръцете ти.
5. Зимаш WD 40 обръщаш турбинката с лагерчето нагоре и пръскаш и раздвижваш къде на ръка, къде с копчето на вентилатора... Важно е да не прекаляваш много със смазката защото като потече по горещото моторче в купето засмърдява на развалени яйца, но дори и така да стане то смазката си изгаря и в един момент спира смърдежа...
6. Не на последно място задължителна смяна на филтъра на купето, защото проблема идва от неговото занемаряване...

И един съвет - сложи си читав бушон, защото щом е блокирала турбината, а бушона не гори - значи става въпрос за някое менте и затова ти гори термопредпазителя... При мен също изгоря и в момента съм със истински разумен 20А бушон и жичка на късо наместо термопредпазител...


Juviander
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 1:01
Автомобил: VW Golf III
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Juviander » Чет 22 фев 2007 18:33


GAD написа:
Колега, замърсено е лагерчето на турбинката и затова предпазителя е изгорял... В момента върти след като се пораздвижи на по висока степен...

1. Значи навеждаш се под джабката
2. Махаш дунапренената тапицерия
3. Хващаш турбинката с едната ръка и я завърташ както си е с кожуха, а с другата освобождажаш крачето което я застопорява...
4. Ако всичко е изпълнено както е описано по-горе турбинката + ел моторчето + капачето й е в ръцете ти.
5. Зимаш WD 40 обръщаш турбинката с лагерчето нагоре и пръскаш и раздвижваш къде на ръка, къде с копчето на вентилатора... Важно е да не прекаляваш много със смазката защото като потече по горещото моторче в купето засмърдява на развалени яйца, но дори и така да стане то смазката си изгаря и в един момент спира смърдежа...
6. Не на последно място задължителна смяна на филтъра на купето, защото проблема идва от неговото занемаряване...

И един съвет - сложи си читав бушон, защото щом е блокирала турбината, а бушона не гори - значи става въпрос за някое менте и затова ти гори термопредпазителя... При мен също изгоря и в момента съм със истински разумен 20А бушон и жичка на късо наместо термопредпазител...


Ще си поиграя тия дни. А относно филтъра - имам подозрения че изобщо няма такъв. Не съм имал време да вдигна пластмасата отпред за да проверя. Но на пръв поглед там си е голяма мизерия. От дупките отстрани онзи ден извадих 2 ръждясали гаечни ключа и доста иглици от някакъж явно средиземноморски дървесен вид, солидно примесени с прахоляк :D . Не ми се мисли какво ще намеря като махна пластмасата.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 23 фев 2007 12:08


Juviander написа:
GAD написа:
Ще си поиграя тия дни. А относно филтъра - имам подозрения че изобщо няма такъв. Не съм имал време да вдигна пластмасата отпред за да проверя. Но на пръв поглед там си е голяма мизерия. От дупките отстрани онзи ден извадих 2 ръждясали гаечни ключа и доста иглици от някакъж явно средиземноморски дървесен вид, солидно примесени с прахоляк :D . Не ми се мисли какво ще намеря като махна пластмасата.

А кажете пак нещо хубаво за колите от Италия!!!!!!
А гнездо на оси имаше ли????А ларви на мухиииииии....а?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта