Виждам термопредпазител на снимката.
Провери го дали не е изгорял. Дано да си пазиш старата джаджа,сигурен съм че и двете ще ги преведа в работно състояние за без пари.
Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температура
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
spirof написа:Виждам термопредпазител на снимката.
Провери го дали не е изгорял. Дано да си пазиш старата джаджа,сигурен съм че и двете ще ги преведа в работно състояние за без пари.
Сериозно ли?? Дай някакви координати на ЛС и да се разберем къде и кога ти е удобно
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
bobocamaro написа:Няма как да се отговори на този въпрос.
Можеш да го вариш в канче с термометър, да гледаш кога отваря.
Излишни дивотии.
Предлагам ти да си купиш термостат от представител, не е диво скъп, а ще си решиш проблема.
Само информативно. От ХААС : Термостат 79лв. Датчик температура 79лв. Тройник на охл. с-ма 37лв.
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
tubleron написа:Здравейте отново.Сетих се,че преди перката ми се включваше точно когато стрелката ми подмине 90 градуса.Един ден обаче не се включи и колата загря.Оттам в сервиз и там ми казаха , че ето тази джаджа на снимката не работила едната степен-първа степен. Смених въпросната джаджа (2 употреба от 1 морга) и от тогава перката се включва веднага щом подмине 80 градуса. Днес обаче изключих едната клемичка (явно тази за 1 скорост на перката) и перката се включи веднага щом температурата подмина 90 градуса. Според Вас така ли да я оставя или да търся майстори които да ремонтират Джаджата за да включва 1 степен след 90,а 2 степен след 100?? ето я и джаджата :
Тези градуси с термометър ли ги мериш или вярваш на таблото? Без да се измери реалната температура е лудост да се прави каквото и да е. Термометъра може лесно да се провери като се измери с него температурата на чаша вода с лед - трябва да покаже 0 градуса и температурата на вряща вода - трябва да покаже 100градуса.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
Утре купувам термометър.Егати и проскубания Голф-скъси ми животеца 

- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
Здравейте,днес измерих температурата в казанчето с термометър и ми показа точно толкова колкото и стрелката на таблото.Интересува ме тази джаджа която съм снимал на предната страница каква функция "аджеба" изпълнява??Тя ли командва перката кога да се включи тъй като перката се включва на 80 градуса,като махна едната жица на въпросната джаджа се включва на 90 (1 и 2 степен явно) Ако тази джаджа командва кога да се включи перката възможно ли е да и се променят стойностите така,че да включва 1 степен на 92(3) и 2 степен на 100(102) ??
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф3 двигателя не достига до работна температура
Вентилатора се включва от датчик на радиатора. Датчика на снимката не знам от каква кола е, но и твоя трябва да е почти същия. На твоята снимка има някаква пружина, която вероятно е резистор за намаляване на тока към моторчето за бавната степен. Ако размениш жиците от датчика към резистора и извадиш жицата за бързата степен при 90гр ще се включва първата скорост, но втората изобщо няма да се включва (ако пак и мушнеш жицата ще се включва при 80гр). Аз от година карам само с първа скорост и досега втората не ми е трябвала. Все пак мисля, че ти трябва да си смениш датчика защото 90гр е твърде малко за да ти се включва перката трябва да е поне 92 - 95 гр.
Ако термостата ти е читав при 80гр радиатора трябва да е още студен и датчика няма как да включва перката. Май първо трябва да свалиш и датчика и термостата и в тенджера на котлона с термометъра. Самия термометър задължително го провери като измериш с него температурата на вряща вода - трябва да покаже 100гр и на чаша вода с ледчета - трябва да покаже 0гр.
Ако купуваш нов датчик или термостат задължително първо в тенджерата и после на колата, ако имаш стари и неизхвърлени ги провери и тях.
Ако термостата ти е читав при 80гр радиатора трябва да е още студен и датчика няма как да включва перката. Май първо трябва да свалиш и датчика и термостата и в тенджера на котлона с термометъра. Самия термометър задължително го провери като измериш с него температурата на вряща вода - трябва да покаже 100гр и на чаша вода с ледчета - трябва да покаже 0гр.
Ако купуваш нов датчик или термостат задължително първо в тенджерата и после на колата, ако имаш стари и неизхвърлени ги провери и тях.
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
Направих това което ми каза Братле,но това е временно явление.Аз искам 1 степен да се вкл. на 90 и кусур и 2 на 100 и кусур. Какво трябва да сменя за да стане това? Този датчик на снимката която си дал как се проверява във вода? (Термометъра го проверих-работи)
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
Значи ти трябва такъв датчик като на моята снимка. В него има два прекъсвача като единия извод им е общ така, че датчика има 3 извода. Доколкото си спомням единия краен извод е общ, средния е за ниската скорост и другия краен е за високата скорост. За изводите може да питаш в магазина или да разгледаш как са вързани кабелите на твоята кола. Включваш мултицета на омметър (на най-ниския обхват 200 ома или на 2000, ако мултицета има пищялка). Закачаш на датчика 3 кабела по 20см така, че да стърчат извън тенджерата и връзваш пробниците към общия и един от другите изводи и включваш котлона като писне пищялката гледаш колко градуса показва термометъра. Ако нямаш мултицет може с батерия и лампичка да го заместиш.
Може и направо да монтираш новия, но има риск и той да не е читав затова най-добре си го провери. Ако имаш стари такива датчици (може да не са от фолксваген) провери първо тях. Аз имам повече доверие на старите оригинални чаркове отколкото на новите ментета.
Може и направо да монтираш новия, но има риск и той да не е читав затова най-добре си го провери. Ако имаш стари такива датчици (може да не са от фолксваген) провери първо тях. Аз имам повече доверие на старите оригинални чаркове отколкото на новите ментета.
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
закачи я на компютър някаде моята беше същата работа на 80 градуса се вкл. перката а на компа показа че работи на 60 :Д и се оказа темп. датчик
- tubleron
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:34
- Автомобил: Golf 3 1.8 75ks
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
И как температурния датчик накара перката да се вкл. на 92? Той не показва ли просто колко е згрял мотора на таблото?subofer написа:закачи я на компютър някаде моята беше същата работа на 80 градуса се вкл. перката а на компа показа че работи на 60 :Д и се оказа темп. датчик
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
tubleron написа: И как температурния датчик накара перката да се вкл. на 92? Той не показва ли просто колко е згрял мотора на таблото?
Датчика за температурата на индикатора няма никаква връзка с датчик включвателя на радиатора за перката. 2 -различни са.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
Датчиците за температура са два вида:
Аналогови - измерване на температурата
Дигитални - включване и изключване / вентилатор и др./
Аналогови - измерване на температурата
Дигитални - включване и изключване / вентилатор и др./
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Голф 3 1992г., 1.8 75к.с. не достига до работна температ
Какви са омовете на датчика, който показва температурата на таблото?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта