Та така колеги.
Днес взех мотор 2.0 AGG,обаче това дето съм го замислил май няма да стане толкова лесно.
Колегата от който взех мотора ми каза че нямало да станат моите скорости на 2.0 мотора,понеже на 1.6 101 коня били с 24 шлица а съединителя на 2.0 и съответно скоростната му кутия с 28.
Наистина ли е така?
Ако е така не мога ли да прехвърля моя си съединител на АGG-то и да си ползвам моите скорости?
Ще стане ли?
Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
- voodoo1101
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:33
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0-2E
- Местоположение: София
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
Колега купуваш си феродов диск от 1.8 PB мотор например и си на пистата 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
ADY макс.въртящ момент на Голф и Пасат на 3200об/мин,
Търси AGG наследника на ADY ка там е на 2600 об/мин.
Не знам дали ще стане компа от Шаран/Алхамбра 98г. и нагоре ADY -там макс. въртящ момент е на 2400 об/мин .Но скоростната кутия е фордова -тип DBU, на по-късните DBW/ за сверка на предавателните числа на предавките/.
Търси AGG наследника на ADY ка там е на 2600 об/мин.
Не знам дали ще стане компа от Шаран/Алхамбра 98г. и нагоре ADY -там макс. въртящ момент е на 2400 об/мин .Но скоростната кутия е фордова -тип DBU, на по-късните DBW/ за сверка на предавателните числа на предавките/.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
Е аз взех АГГ де
Получих съобщение,че моите скорости ще станат,само трябва да си прехвърля моя маховик и съединител.
Като почна трансплантацията ще пиша пак.

Получих съобщение,че моите скорости ще станат,само трябва да си прехвърля моя маховик и съединител.

Като почна трансплантацията ще пиша пак.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
пожелания за успех и без проблеми. АGG се среща като бялата лястовица 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
А частите различават ли му се от на АДИ/2Е смисъл взаимно заменяеми ли са или всичко му е по-различно 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бърз въпрос за съвместимост на скоростни кутии.
2Е тъп комп- вс. дюзи едновременно пръскат. ADY свръх голям напредък
поеденично впръскване. При ADY пластмасата е в настъпление -замества алуминия. Блока е еднакъв. В главата е разликата.Не помня точно/ тр да ровя/ диматъра на стъблата на клапаните на 2е и ADY са еднакви.След въпросната година стеблото става по-тънко както при AGG. AGG има друго газорапределение в сравнение с ADY. Явно е пипано по вала. Освен това е пипано и по софта на компа - първоначално макс. въртящ момент на ADY е като на 2Е.
Офф. Имах за кратко 2 Пасата Б4 комби - ADY /бял 1995г./ и AGG /червен 1996г./. Сякаш AGGто беше по-добре в ниските обороти. И 2 та бяха с ГИ ,разлика във вървене и разхода нямаше. Не ми харесваха , че хем са дълги, хем хапват , хем не поемат достатъчно товар, а отгоре на всичко и ДДС за разходи не се признава.
Друго нещо си е високия "пикап" - за няма и 5 мин 3 те задни седфалки са долу и имаш равен под и достатъчна височина
, а пък разхода като на 1 комби.
ОФФ по Устите / Пастта/ по двигател, ходова част ел.,климат нищо не е пипано. Само обслужване. Бяха за кратко -по 3-4-5 месеца.

Офф. Имах за кратко 2 Пасата Б4 комби - ADY /бял 1995г./ и AGG /червен 1996г./. Сякаш AGGто беше по-добре в ниските обороти. И 2 та бяха с ГИ ,разлика във вървене и разхода нямаше. Не ми харесваха , че хем са дълги, хем хапват , хем не поемат достатъчно товар, а отгоре на всичко и ДДС за разходи не се признава.
Друго нещо си е високия "пикап" - за няма и 5 мин 3 те задни седфалки са долу и имаш равен под и достатъчна височина

ОФФ по Устите / Пастта/ по двигател, ходова част ел.,климат нищо не е пипано. Само обслужване. Бяха за кратко -по 3-4-5 месеца.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта