Скъсан тампон под карбуратора-Венто 1.8 моно инж.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 06 мар 2007 9:46


Аз се сещам за едно място, откъдето е дошло маслото, но няма да ти хареса... Виж във въздуховода м/у възд. филтър и моното дали има масло.




ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Вто 06 мар 2007 9:55


kokovanev написа:Аз се сещам за едно място, откъдето е дошло маслото, но няма да ти хареса... Виж във въздуховода м/у възд. филтър и моното дали има масло.

Ако говориш за дебелата тръба, която е гофрирана половината , там няма масло.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 06 мар 2007 9:58


А като бръкнеш по-дълбоко в отвора на моното, където се нанизва тръбата?


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Вто 06 мар 2007 10:02


там започва омасляване , но не мога да го нарека теч. Не успявам да сваля черната пластмаса и не знам какво има там


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 06 мар 2007 10:30


Почисти хубаво и се опитай да разбереш след малък пробег откъде е омасляването по буксата. Малко почваме да спамим темата, но защо искаш да бърникаш стъпковия мотор?


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Вто 06 мар 2007 10:45


защото на 2 оъти ми изгасва в движение когато съм отпуснал педала на газта и изключа съединителя. Не го прави редовно, но след като го е направола веднъй искам да взема мерки. А какво значи ако имам масло в тръбата за въздуха


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 06 мар 2007 10:49


ila написа: А какво значи ако имам масло в тръбата за въздуха

Нищо - означава, че картерните газове ти цапат въздушния филтър, а тяхното предназначение е само екологично - недоизгорели газове се връщат в двигателя за доизгаряне... ;)


Потребителски аватар
vanko64
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 16:06
Автомобил: Пасат Б7
Двигател:
Местоположение: Radomir

Мнениеот vanko64 » Вто 06 мар 2007 17:39


Не несъм свалял никакво моторче ,всичко се разглобява комплект,сглобяването също.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 07 мар 2007 8:29


ila написа:там започва омасляване , но не мога да го нарека теч. Не успявам да сваля черната пластмаса и не знам какво има там

Май пръстените на клапаните са за смяна.Тънкото маркуче дето влиза в главата на моното вкарва маслени изпарения. Я го виж, би трябвало да имаш и бял налеп.Капачката за маслото чиста ли е?


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 07 мар 2007 8:36


ila, моторчето съм го свалял вече 3 пъти, след още 2 мога научна работа да напиша по темата....проблема е, че неможе да стигнеш лесно до винтчетата, за целта аз разглобих моното и го разфърлях наляво и надясно за да имам място, след тва всичко по обратен ред. Умната със затягането на болтовете (3 на пластмасовия капак и 4 на моното), не трябва да са много силно натегнати...свалянето става с торкс T25, отверка не помага, трябва да е Г-обазен.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 07 мар 2007 8:43


Прочистването на вентилацията на картера също е задължително. Тази зима беше топла и не съм чул някой да се оплаква, но миналата година едно приятелче с двойка 1,3 една ранна студена утрин ми звънна доста уплашен от вида на ДВГ, облян с масло...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 52 госта