Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Увеличаване на мощността?

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 24 сеп 2013 16:11


plamen-roni написа:
my heart iS iCe написа:

Не съм съгласен с теб,че са много икономично мотори. Пък и с 2 л. - 14км хич не е икономично.

Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi
Мотора си е добър, ако не ти харчи масло, си го карай! Не се знае какъв барутник ще си купиш, и ще проклинаш всички ни. :mhihi Зарежи тия изказвания, "колата не върви" да не я буташ до работа?




Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот rufkata » Вто 24 сеп 2013 17:19


Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi


По най груба сметка, ако (както аз) прявя средно 1000 км. на месец ми излиза около 40-50 лв. по скъпо от колкото на теб само че, мойта е 140 коня и някак си е в пъти по пъргава когато изпреварваш, когато се наложи да се ускориш, не говоря изобщо за това, че не спирам климатроника лятото. Сега пробвай да ме убедиш, че тия 40-50 лева месечно повече са хвърлени на вятъра. Тук разбира се не слагам разходите за обслужване на мотора, при мен са в пъти повече, но всеки се разполага според чергата си.
По темата, момчето да забучва една газ (ако вече не е сложена) и да си се вози буквално за без пари, а ако му се иска нещо по има доста модели VW-та. :th_up


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот ivanovkbg » Вто 24 сеп 2013 18:07


rufkata написа:
Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi


По най груба сметка, ако (както аз) прявя средно 1000 км. на месец ми излиза около 40-50 лв. по скъпо от колкото на теб само че, мойта е 140 коня и някак си е в пъти по пъргава когато изпреварваш, когато се наложи да се ускориш, не говоря изобщо за това, че не спирам климатроника лятото. Сега пробвай да ме убедиш, че тия 40-50 лева месечно повече са хвърлени на вятъра. Тук разбира се не слагам разходите за обслужване на мотора, при мен са в пъти повече, но всеки се разполага според чергата си.
По темата, момчето да забучва една газ (ако вече не е сложена) и да си се вози буквално за без пари, а ако му се иска нещо по има доста модели VW-та. :th_up

Много точно го каза, колега —  „всеки се разполага според чергата си“. Например, при мен 40-50лв месечно повече са доста пари, при тези заплати. Мда, прав си и за комфорта — климатика, по-лесното изпреварване, но пусти пари :banghead ...
Както и да е. Ние му казахме всичко. Сега изборът е в негови ръце...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот Bai Sando » Вто 24 сеп 2013 18:36


Ако иска по-мощен му слага 1.6 моно.Всичко си остава неговото..инсталация,скорости и т.н.
А газчицата я души.Моя шеф търкаляше близо година 1.4 моно с газ и му навъртя над 30 000 км на газ без да бара нищо,понеже колата му беше дошла за без пари и не му пукаше особено за нея.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот kris11 » Вто 24 сеп 2013 18:54


Както и да души 10л/100 градско не му мърдат.Тия мотори не са за извънградско- до 120-130 бива -нагоре хем не върви хем гори като ламя.Силиците им са до 4500 об/мин.
Ама по година може да е моно - знам ли :screwy
ПОнеже рибата е на почивка в Турция със големия ми син и 2 семейства сега се уча да карам пак AAV /1,3 моно .-Еми малкия мотор е мъка иска си обороти, не мога да потегля на 2 ра на светъофар и леко надолнище.Под 2300-2000 об. е ужасТ.
Баира към Галата с 4 човека Пуловера е на 3 та, защото умира,Рибата си качва спокойно на 5 та,без лашкане и придърпване -хем е тежък колкото 2 Пуловера.
От високите обороти и късите предавки идва големия разход на малолитражките/и въртящия момент е изместен към високи обороти/

Последна промяна от kris11 на Вто 24 сеп 2013 19:06, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот rufkata » Вто 24 сеп 2013 18:57


ivanovkbg написа:
rufkata написа:
Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi


По най груба сметка, ако (както аз) прявя средно 1000 км. на месец ми излиза около 40-50 лв. по скъпо от колкото на теб само че, мойта е 140 коня и някак си е в пъти по пъргава когато изпреварваш, когато се наложи да се ускориш, не говоря изобщо за това, че не спирам климатроника лятото. Сега пробвай да ме убедиш, че тия 40-50 лева месечно повече са хвърлени на вятъра. Тук разбира се не слагам разходите за обслужване на мотора, при мен са в пъти повече, но всеки се разполага според чергата си.
По темата, момчето да забучва една газ (ако вече не е сложена) и да си се вози буквално за без пари, а ако му се иска нещо по има доста модели VW-та. :th_up

Много точно го каза, колега —  „всеки се разполага според чергата си“. Например, при мен 40-50лв месечно повече са доста пари, при тези заплати. Мда, прав си и за комфорта — климатика, по-лесното изпреварване, но пусти пари :banghead ...
Както и да е. Ние му казахме всичко. Сега изборът е в негови ръце...


Колега извинявай нямах предвид, че парите ме бият през ръцете. Преди 5 месеца и аз карах MK 2 KR на газ и ми беше по евтино на извънградско (на градско разлика няма) но все пак той си гореше 11 газ в Пловдив. Просто се лишавам от тези пари месечно, но карам по нова кола.
П.П. Настръхва ми перушината като си помисля, че обслужването на мотора е 600-900 лева, а смяна съединител е хиледарка :scare3


Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Увеличаване на мощността?

Мнениеот plamen-roni » Вто 24 сеп 2013 19:25


my heart iS iCe написа:
plamen-roni написа:
my heart iS iCe написа:

Не съм съгласен с теб,че са много икономично мотори. Пък и с 2 л. - 14км хич не е икономично.

Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi
Мотора си е добър, ако не ти харчи масло, си го карай! Не се знае какъв барутник ще си купиш, и ще проклинаш всички ни. :mhihi Зарежи тия изказвания, "колата не върви" да не я буташ до работа?[/qu
Не се оплаквам разхода ми е около 12л. ( газ ) градско на климатроник лятото.Иначе съм сравнял предишния ми голф който беше 1.8 ABS и на братовчед ми голфа 1.4 ABD и да ти кажа разлика нямаше.Но може твоя голф да е по икономичен знае ли човек. :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот zfa159 » Вто 24 сеп 2013 19:40


Това се опитах и аз да обясня отдавна още. По-големия мотор (не огромен,а до 100к.с., примерно 1.8 моно) реално не се тормози да влачи купето едвам едвам и не се налага да "ръчкаш" постоянно за да върви.При един и същи шофьор и един и същи трафик, резултатите са приблизително еднакви.Ако градско малкия мотор даде икономия,то тя се стопява при извънградско,защото малкия на 5-та с 140 ще е на примерно 4500 оборота,а големия ще е на 3500 :) Имах Фиат Типо с 1108см3 двигател 60к.с. карбуратор - разход на газ градско около 11, извънградско към 9. След това смених това Типо с друго, което беше 1.4 75к.с. (пак карбуратор), прехвърлих си и газта - разход 11 градско и 8 извън...само дето вървежа нямаше нищо общо :Mr Green Fun . Ситуацията сега е същата - единия ми Пасат е 1.8 моно и харчи към 16/100 градско газ (от както е сложена газта все толкова си харчи,не е въпрос на настройки,не е и проблем по изпарителя). Другия ми Пасат е В4 2.0 115 коня (AGG) с газов инжекцион (български) и той ми харчи почти 15/100 по същото градско....само дето е синхро и тежи повечко :mhihi .Извънградско 2-литровото синхро и 1.8 моното ми харчат еднакво - около 12,до 13 - причината е,че 5-та на сихрото е малко по-късичка и седи на малко по-високи обороти от колкото моното...ама и върви доста по-добре при изпреварване. Та като тегля чертата - хем синхрото върви повече (макар че е по-тежко), хем харчи по-малко..ама пък данъка е двойно, така че пълно щастие няма :mhihi
Общо взето ако седнем да сравняваме при Голф 3 монотата - 1.4 и 1.6 и 1.8, разхода ще е сходен (+- литър максимум).Тук се намесва другата истина - може да сложи 1.6 (ABU) без да преправя,а за 1.8 трябва да смени половината кола. Това всичкото е при условие, че човека не може да понесе да я кара така (аз с Типото свикнах за няколко месеца,че толкова си може и така си го карах 2 години).


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 24 сеп 2013 19:53


Пак ще го напиша, и в тази тема! Всеки си има стил на шофиране :c020 Не всеки кара извън града със 200км/ч повечето си спазват ограниченията, като мен и ги псуват едноман ! Ако няма такива, няма да има и бързащи! Всеки си кара както знае и това е! Все другия е виновен!
А относно икономията всичко е до кола! Имам комшия с АБД 1.4 ем ходихме с него до морето, караше нормално до 100км/ч и му даде разход 7 извън града! За него си е доволно!
Колегата да си кара АБД-то и да не го засилва, да не се налага да го събират! :death


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот rufkata » Вто 24 сеп 2013 19:58


А относно икономията всичко е до кола! Имам комшия с АБД 1.4 ем ходихме с него до морето, караше нормално до 100км/ч и му даде разход 7 извън града! За него си е доволно!


Колега извинявай, но с до 100 на магистралата направо мога да се объркам и да слезна в движение :mhihi . Аз ако карам с до 100 може трактора да вземе и да връща нафта в резервоара :Mr Green Fun

П.П. Не съм от тия дето карат с 200, но 160 мисля е добре.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот zfa159 » Вто 24 сеп 2013 19:59


Ами аз нали това казвам през цялото време - ако иска да кара бързо - АБД-то не е за него и няма как да стане и няма и смисъл (ккато каза,колата няма добри спирачки,няма и по-яко окачване,няма и ресурс на двигателя (издухва се за норматив). Ако иска да се вози евтино, ама и по-бавничко - АБД-то си е перфектно и ако се пази, ще кара много време. Точно затова тези коли се правят с мотори от 1.4 до почти 3 литров...за да може кой каквото му е на душата - това да си кара и да си му е кеф. В случая момчето е поставено пред свършен факт - това има, това ще кара. Да го кара, докато му омръзне и после или да му сложи по-голям мотор или да го продаде и да си купи каквото му харесва :)


Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот plamen-roni » Вто 24 сеп 2013 20:13


rufkata написа:
А относно икономията всичко е до кола! Имам комшия с АБД 1.4 ем ходихме с него до морето, караше нормално до 100км/ч и му даде разход 7 извън града! За него си е доволно!


Колега извинявай, но с до 100 на магистралата направо мога да се объркам и да слезна в движение :mhihi . Аз ако карам с до 100 може трактора да вземе и да връща нафта в резервоара :Mr Green Fun

П.П. Не съм от тия дето карат с 200, но 160 мисля е добре.

Ела да караш на магистрала Шумен - Варна с 160км. живо самоубийство си е. Аз мога да кажа за себе си ,че гледам да карам разумно,защото работата ми е такава че съм се нагледал на какво ли не в резултати на висока скорост,занемарена поддръжка на колите и 18 год. тинейджъри мислещите за Шумахер. И не на последно място АЛКОХОЛА той не прощава на никой. :scare3


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот rufkata » Вто 24 сеп 2013 20:25


plamen-roni написа:
rufkata написа:
А относно икономията всичко е до кола! Имам комшия с АБД 1.4 ем ходихме с него до морето, караше нормално до 100км/ч и му даде разход 7 извън града! За него си е доволно!


Колега извинявай, но с до 100 на магистралата направо мога да се объркам и да слезна в движение :mhihi . Аз ако карам с до 100 може трактора да вземе и да връща нафта в резервоара :Mr Green Fun

П.П. Не съм от тия дето карат с 200, но 160 мисля е добре.

Ела да караш на магистрала Шумен - Варна с 160км. живо самоубийство си е. Аз мога да кажа за себе си ,че гледам да карам разумно,защото работата ми е такава че съм се нагледал на какво ли не в резултати на висока скорост,занемарена поддръжка на колите и 18 год. тинейджъри мислещите за Шумахер. И не на последно място АЛКОХОЛА той не прощава на никой. :scare3


Струва ми се, че ме бъркаш с някой колега. Относно работата нагледал съм се на доста по покъртителни гледки от теб, гарантирам ти. От три четири години нямам акт за скорост (ползвам радар детектор Beltroniks :mhihi ) относно алкохола и 18 годишните там сме на едно мнение :th_up

Но на човека му осрахме (с извинение) темата, дано някой мод поразчисти.


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот cheatereye » Вто 24 сеп 2013 21:13


Колега, понеже не разбираш много от коли, не че аз разбирам (кой знае колко), а колата е наследническа (мойте съболезнования за дядо ти) не се занимавай с глуспости, освен, ако нямаш пари в излишък ! Аз карам 1.6 моно, колата реши 2010 зимата да се скапе и да не върви на бензин. Реших да си сложа сам газовото, което излиза все пак пари, да но тогава бензина беше станал 2,20 зимата и лятото стана 2,50 лв. , което не се издържа ! Реших да е правя на газ, и отидох на канал за 4, 5 часа се оправих с поставянето на бутилката и всичко останало и ето ме вече 2 години е влача на газ за едно лято и направих 20 хиляди километра и не се предава(дай боже още толкова да изкара). Хванеш ли се да преправяш става многооо сложно и неблагоприятно платежно неспособно!
Разхода ми е 7 литра на 100 км извън града. Разбира се става дума и за скорост при мен е 100/110 км.
Моят съвет, не се занимавай с глупости!


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Golf 3 1.4 60 к.с 1993г Увеличаване на мощността?

Мнениеот ivanovkbg » Вто 24 сеп 2013 21:16


rufkata написа:
ivanovkbg написа:
rufkata написа:
Щом казваш :mhihi Твоята е 1.8 и се обзалагам, че харчи по-малко от моята! Карай си я със здраве! :c020
А колегата, да си кара колата, докато цените на горивата не са станали по 3 лева за литър! Тогава ще пишем кой колко километра минава с колелото, и колко пъти яде на ден! :mhihi


По най груба сметка, ако (както аз) прявя средно 1000 км. на месец ми излиза около 40-50 лв. по скъпо от колкото на теб само че, мойта е 140 коня и някак си е в пъти по пъргава когато изпреварваш, когато се наложи да се ускориш, не говоря изобщо за това, че не спирам климатроника лятото. Сега пробвай да ме убедиш, че тия 40-50 лева месечно повече са хвърлени на вятъра. Тук разбира се не слагам разходите за обслужване на мотора, при мен са в пъти повече, но всеки се разполага според чергата си.
По темата, момчето да забучва една газ (ако вече не е сложена) и да си се вози буквално за без пари, а ако му се иска нещо по има доста модели VW-та. :th_up

Много точно го каза, колега —  „всеки се разполага според чергата си“. Например, при мен 40-50лв месечно повече са доста пари, при тези заплати. Мда, прав си и за комфорта — климатика, по-лесното изпреварване, но пусти пари :banghead ...
Както и да е. Ние му казахме всичко. Сега изборът е в негови ръце...


Колега извинявай нямах предвид, че парите ме бият през ръцете. Преди 5 месеца и аз карах MK 2 KR на газ и ми беше по евтино на извънградско (на градско разлика няма) но все пак той си гореше 11 газ в Пловдив. Просто се лишавам от тези пари месечно, но карам по нова кола.
П.П. Настръхва ми перушината като си помисля, че обслужването на мотора е 600-900 лева, а смяна съединител е хиледарка :scare3

Колега, не съм казал, че парите те бият. Всъщност това да можеш да караш на климатик и т.н. си е напълно нормално, но тук в провинцията, или по-точно където живея аз(в този малък град) заплатите са сравнително малки и едни 50лв. например са от значение. Не казвам, че за вас не са, но просто е друго. Всъщност трябва да стигнем до там всички да можем да карам сравнително по-нови коли, а не тези стари бараки, ама уви скоро няма да е, та ние едва вързваме двата края(говоря за българите като цяло).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта