голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 окт 2013 20:03


Значи ако някой ден изпадне АГГ на части да му взема компчето и да пробвам дали ще има разлика :rolleyes




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот zfa159 » Чет 17 окт 2013 20:09


Точно това написах - че 99% няма да има разлика :) Причината не е в софтуера (иначе моят сега щеше да е 101к.с. :mhihi ).Причината е механична в двигателя и съответно заради това, софтуера на комп-а е по-различен (за да го управлява по-прецизно според механичните му характеристики). При Шарана причини може да има много - по-дълги са всмукателните пътища, вероятно по-голям маховик (по-тежък съответно),което също влияе на въртящия момент и т.н. и т.н...там не съм капацитет за да кажа,ама 100% не е от компютъра.
:beer


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 окт 2013 20:23


о.к. :biggrin
интересна темичка се заформи :beer


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот kris11 » Чет 17 окт 2013 20:46


И на 2000об/мин да превключа на по-висока предавйа пак дърпа. На нагорнище с малко над 2200 об на 4 та и включа катери на 5 та си дърпа нагоре.В града на светофар и съвсем леко надолнище си потегля на 2 ра без придърпвания .
Преди 2 дни покарах за малко ADR Б5 на малкия =ще трябва да се уча наново да карам.В ниските хич го няма , за превключване на по-голяма скорост обороти :screwy


Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Raikov » Чет 17 окт 2013 20:51


Има ли вариант да преправя 2Е-то на ADY? :gruebel


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 окт 2013 21:01


Защо?Нали са с един в.момент :gruebel
Иначе ти трябват всмукатели,дросел,дюзи,комп,инсталация,въз.филтър,дебитомер,маркуча му.Май е това.


Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Raikov » Пет 18 окт 2013 7:19


Като параметри са еднакви,дразни ме фуллгрупа,дебитомера и клапана за празен ход,дойде ли им времето късат нерви.Обикновената газ е мираж за този мотор.
Питането ми все още е на теория,защото за сега няма проблем,но все някога и това ще стане! :mhihi


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот myrshavija » Пет 18 окт 2013 7:39


Доколкото зная, основната пречка е липсата на датчик за положението на кол. вал и място за него при 2Е - за да знае кой цилиндър е "на ред" компота. Четох, че слагали някви датчици на разпределителния вал или незнамкъдеси, но не е просто плъгендплей.


Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот Raikov » Пет 18 окт 2013 10:30


То за парите които струва дебитомера, ще си взема цял мотор,излишно е да се филмирам щом нещата седят по този начин.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?

Мнениеот kris11 » Пет 18 окт 2013 12:56


ама., че съм заплес :banghead Имам 1 руска книга за Б4 и по спомени май имаше данни за AGG то .Ще я зировя.
ст. на сгъстяване ADY -10:1 ,AGG 9,6:1
Газоразпределение:
Смук.клапан-отворен АDY -4гр след ГМТ , AGG -1гр.следГМТ
смук.клапан-затворен ADY-44 гр.след ДМТ, AGG - 37гр след ДМТ
Изп.клапан -отворен ADY-37 гр предиДМТ, AGG -41гр.преди ДМТ
Изп.клапан -затворен ADY-4 гр.преди ГМТ,AGG -5 гр.преди ГМТ
За 2E са съответно ; 3 ; 44; 37 ;4 гр
Според руската книга размерите на буталата на 2Е и AGG еднакви -от челото до горната част на отвора за буталия болт -20,4мм с/у 21,3 мм на ADY./ размер "а"
диаметъра на буталото за 2Е и AGG е 64 ммс/у 62,9 ммжприADY /размер "с"
Има разлика в диаметъра на см.лапани 2Е -39,5 мм/ADY 37,95mm/също като ААМ,ADZ/- за АGG няма данни
Дължина на см,клапан 2Е-91,90 -0,9 мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,85мм
дължина на изп.кл. 2Е - 91,20-0,40мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,15мм

Това съм изровил



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта