
голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Значи ако някой ден изпадне АГГ на части да му взема компчето и да пробвам дали ще има разлика 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Точно това написах - че 99% няма да има разлика :) Причината не е в софтуера (иначе моят сега щеше да е 101к.с.
).Причината е механична в двигателя и съответно заради това, софтуера на комп-а е по-различен (за да го управлява по-прецизно според механичните му характеристики). При Шарана причини може да има много - по-дълги са всмукателните пътища, вероятно по-голям маховик (по-тежък съответно),което също влияе на въртящия момент и т.н. и т.н...там не съм капацитет за да кажа,ама 100% не е от компютъра.



- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
о.к.
интересна темичка се заформи

интересна темичка се заформи

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
И на 2000об/мин да превключа на по-висока предавйа пак дърпа. На нагорнище с малко над 2200 об на 4 та и включа катери на 5 та си дърпа нагоре.В града на светофар и съвсем леко надолнище си потегля на 2 ра без придърпвания .
Преди 2 дни покарах за малко ADR Б5 на малкия =ще трябва да се уча наново да карам.В ниските хич го няма , за превключване на по-голяма скорост обороти
Преди 2 дни покарах за малко ADR Б5 на малкия =ще трябва да се уча наново да карам.В ниските хич го няма , за превключване на по-голяма скорост обороти

-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Има ли вариант да преправя 2Е-то на ADY? 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Защо?Нали са с един в.момент
Иначе ти трябват всмукатели,дросел,дюзи,комп,инсталация,въз.филтър,дебитомер,маркуча му.Май е това.

Иначе ти трябват всмукатели,дросел,дюзи,комп,инсталация,въз.филтър,дебитомер,маркуча му.Май е това.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Като параметри са еднакви,дразни ме фуллгрупа,дебитомера и клапана за празен ход,дойде ли им времето късат нерви.Обикновената газ е мираж за този мотор.
Питането ми все още е на теория,защото за сега няма проблем,но все някога и това ще стане!
Питането ми все още е на теория,защото за сега няма проблем,но все някога и това ще стане!

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Доколкото зная, основната пречка е липсата на датчик за положението на кол. вал и място за него при 2Е - за да знае кой цилиндър е "на ред" компота. Четох, че слагали някви датчици на разпределителния вал или незнамкъдеси, но не е просто плъгендплей.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
То за парите които струва дебитомера, ще си взема цял мотор,излишно е да се филмирам щом нещата седят по този начин.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
ама., че съм заплес
Имам 1 руска книга за Б4 и по спомени май имаше данни за AGG то .Ще я зировя.
ст. на сгъстяване ADY -10:1 ,AGG 9,6:1
Газоразпределение:
Смук.клапан-отворен АDY -4гр след ГМТ , AGG -1гр.следГМТ
смук.клапан-затворен ADY-44 гр.след ДМТ, AGG - 37гр след ДМТ
Изп.клапан -отворен ADY-37 гр предиДМТ, AGG -41гр.преди ДМТ
Изп.клапан -затворен ADY-4 гр.преди ГМТ,AGG -5 гр.преди ГМТ
За 2E са съответно ; 3 ; 44; 37 ;4 гр
Според руската книга размерите на буталата на 2Е и AGG еднакви -от челото до горната част на отвора за буталия болт -20,4мм с/у 21,3 мм на ADY./ размер "а"
диаметъра на буталото за 2Е и AGG е 64 ммс/у 62,9 ммжприADY /размер "с"
Има разлика в диаметъра на см.лапани 2Е -39,5 мм/ADY 37,95mm/също като ААМ,ADZ/- за АGG няма данни
Дължина на см,клапан 2Е-91,90 -0,9 мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,85мм
дължина на изп.кл. 2Е - 91,20-0,40мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,15мм
Това съм изровил

ст. на сгъстяване ADY -10:1 ,AGG 9,6:1
Газоразпределение:
Смук.клапан-отворен АDY -4гр след ГМТ , AGG -1гр.следГМТ
смук.клапан-затворен ADY-44 гр.след ДМТ, AGG - 37гр след ДМТ
Изп.клапан -отворен ADY-37 гр предиДМТ, AGG -41гр.преди ДМТ
Изп.клапан -затворен ADY-4 гр.преди ГМТ,AGG -5 гр.преди ГМТ
За 2E са съответно ; 3 ; 44; 37 ;4 гр
Според руската книга размерите на буталата на 2Е и AGG еднакви -от челото до горната част на отвора за буталия болт -20,4мм с/у 21,3 мм на ADY./ размер "а"
диаметъра на буталото за 2Е и AGG е 64 ммс/у 62,9 ммжприADY /размер "с"
Има разлика в диаметъра на см.лапани 2Е -39,5 мм/ADY 37,95mm/също като ААМ,ADZ/- за АGG няма данни
Дължина на см,клапан 2Е-91,90 -0,9 мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,85мм
дължина на изп.кл. 2Е - 91,20-0,40мм ; ААМ,ADZ,ADY-91,15мм
Това съм изровил
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта