vaskoto1 написа:неслучайно ти пуснах двойката...
човека е преместил и наместил ВСИЧКО...
до най малката подробност...
Точно това имах предвид и аз - ако ще местиш нещо, трябва да местиш всичко :)
За климатроника ти обясних ситуацията - имаш два сложни проблема - първия е, че компресорите не стават 1:1 на местата си - механичен проблем и втория е електрически.
Единия вариант е стария компресор + стария контролер - тогава проблема е механичен по слагането на компресора и електрически по свързването на контролера към моторния компютър. Заводски новия ти мотор е с постоянно зацепен компресор и там се следи Compressor load-a ,което ще рече,че не е като при старите - дали само е пуснат компресора или не е .Това е с цел прецизно регулиране на "принудителния празен ход" т.е. компресора натоварва с 30% , празния ход се вдига с 30% от максималния и т.н. Също така двигателния компютър чете и датчика за налягането на фреона, който също е електронен и показва точното налягане, а не дали има или няма, както е на старите (като твоя в момента). Това няма как да го реализираш със стария ти контролер...от него излизат два проводника, на които когато тръгне компресора, просто имаш +12V и те се подават към моторния компютър.
Ако останеш на варианта с новия компресор и новия контролер, ще ти се разкаже играта, защото новия контролер е двузонов и трябва да смениш цялото тяло под таблото,което води след себе си безумна механична работа - тръбите излизат на друго място, минават по друг начин, маркучите за парното влизат от друго място,минават по друг начин, кутията се закрепва по друг начин,ще трябва да режеш и металната греда под таблото....с две думи ще трябва да нарежеш колата като швейцарско сирене...иначе не е невъзможно :) Тук пак имаш проблем - трябва да смениш и таблото с уредите,защото климатроника по кан-а взима информация от него за датчика за външната температура (таблото го чете и го предава като инфо на контролера). Контролера остане ли без връзка към таблото - компресора не тръгва и лятото ще си нещастен.