Голф 3 1.6i AEE гасне
-
tanworld
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 19 юли 2006 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Колеги, петък ходих пак в сервиза, като предварително си купих контакт спрей, казах на майстора си да извади дроселовата клапа, изкарахме я, отворихме я - излезе че е на Сименс, напръскахме със спрея вътре върху графитните писти и затворихме.
За сега се държи добре, поддържа между 600 и 1100 оборота. Изгасна само един път досега.
Ще тествам още известно време.
За сега се държи добре, поддържа между 600 и 1100 оборота. Изгасна само един път досега.
Ще тествам още известно време.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Продължение :
Дава все една и съща грешка в компа 01087 - Basic Setting Not Performed
Грешката се чисти с VAG-COM а , но при загасяне и ново стартиране пак се получава. като се изчисти при работещ двигател не се получава наново.
Получава се само при загасяне и ново стартиране.
Навежда на мисълта , че или се губи захранването на компа при загасяне на двигателя или компа не е наред.
Според Аутодатата трябва да има постоянно захранване на пин 21 на компа от клемат на акумулатора.
Днес намерих време и свалих компа.Направих измервания :
1. На пин 21 има напрежениое 12 V и не се губи при загасяне / горното съмнение отпада/
2.На пин 23 при подаден контакт от контактният ключ има 12 V.
3.Пин 1 / широк/ има маса и то стабилна .Мерено с цифров омметър на най-ниският обхват и твърдо 0-0,1 ом.
Зачистих пиновете на куплунга, че бяха малко зеленясали.
Обаче цитирана по-горе грешка 01087 си остава. зчиства се но при загасяне на колата е пак налице.
Дава все една и съща грешка в компа 01087 - Basic Setting Not Performed
Грешката се чисти с VAG-COM а , но при загасяне и ново стартиране пак се получава. като се изчисти при работещ двигател не се получава наново.
Получава се само при загасяне и ново стартиране.
Навежда на мисълта , че или се губи захранването на компа при загасяне на двигателя или компа не е наред.
Според Аутодатата трябва да има постоянно захранване на пин 21 на компа от клемат на акумулатора.
Днес намерих време и свалих компа.Направих измервания :
1. На пин 21 има напрежениое 12 V и не се губи при загасяне / горното съмнение отпада/
2.На пин 23 при подаден контакт от контактният ключ има 12 V.
3.Пин 1 / широк/ има маса и то стабилна .Мерено с цифров омметър на най-ниският обхват и твърдо 0-0,1 ом.
Зачистих пиновете на куплунга, че бяха малко зеленясали.
Обаче цитирана по-горе грешка 01087 си остава. зчиства се но при загасяне на колата е пак налице.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта