Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот Bai Sando » Нед 02 мар 2014 20:42


И? Казвай де,как се държи със тия скорости :biggrin




Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Нед 02 мар 2014 20:45


Bai Sando написа:И? Казвай де,как се държи със тия скорости :biggrin

утре ще разбера,днеска само го запалихме :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Вто 18 мар 2014 21:10


Ефекта определено си заслужава,всичко става много лесно,на мен ми отне 3-ри дни сам за да го подкарам.Инсталацията съвпада едно към едно,само голфа да е след 89г.Със двоиковите скорости определено колата върви доста повече,от стоковия АБФ. :11


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Вто 18 мар 2014 21:15


И най интерсното,горивните помпи на 1.8 моно,чудесно си захранват АБФ-а :bowdown


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Вто 18 мар 2014 21:33


Те двойките скорости наистина добре се представят на АБФ-ката ама и двойно по бързо се чупят . И да попитам споменал си че ако голфа е след 89 всичко става изключително лесно , инсталация и т.н , а ако е преди 87 кое става по сложно ?


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Вто 18 мар 2014 21:46


Golf2GTISLIVEN написа:Те двойките скорости наистина добре се представят на АБФ-ката ама и двойно по бързо се чупят . И да попитам споменал си че ако голфа е след 89 всичко става изключително лесно , инсталация и т.н , а ако е преди 87 кое става по сложно ?

Бушониерата е съвсем друга,но не и невъзможно пак да се направи :mrgreen ,при мен просто се пренаредиха 4-ри букси,и едно реле,прословутото реле номер 30 :a045


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Вто 18 мар 2014 21:49


Преди 89 е с старата инсталация, бутана за аварийни е около волана.
След 89 е с новата, ако правиш swap става по-лено, там бутона седи до радиото.


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Вто 18 мар 2014 21:53


Wrofeel_VR6 написа:Преди 89 е с старата инсталация, бутана за аварийни е около волана.
След 89 е с новата, ако правиш swap става по-лено, там бутона седи до радиото.

На новата инсталация,бутона за аварийните е точно над волана,старата е до радиото,мисля че така най лесно може да се разпознае коя е точно.


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....

Мнениеот kireto_radev_2 » Чет 20 мар 2014 19:27


Колеги,имали някой който да знае,защо когато свържа оборотомера към бубината уж всичко заработва,но след около минута изгаря компа :beat_butt2



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vasilev.lubo и 82 госта