
Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
И? Казвай де,как се държи със тия скорости 

- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Bai Sando написа:И? Казвай де,как се държи със тия скорости
утре ще разбера,днеска само го запалихме

- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Ефекта определено си заслужава,всичко става много лесно,на мен ми отне 3-ри дни сам за да го подкарам.Инсталацията съвпада едно към едно,само голфа да е след 89г.Със двоиковите скорости определено колата върви доста повече,от стоковия АБФ. 

- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
И най интерсното,горивните помпи на 1.8 моно,чудесно си захранват АБФ-а 

- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Те двойките скорости наистина добре се представят на АБФ-ката ама и двойно по бързо се чупят . И да попитам споменал си че ако голфа е след 89 всичко става изключително лесно , инсталация и т.н , а ако е преди 87 кое става по сложно ?
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Golf2GTISLIVEN написа:Те двойките скорости наистина добре се представят на АБФ-ката ама и двойно по бързо се чупят . И да попитам споменал си че ако голфа е след 89 всичко става изключително лесно , инсталация и т.н , а ако е преди 87 кое става по сложно ?
Бушониерата е съвсем друга,но не и невъзможно пак да се направи


- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Преди 89 е с старата инсталация, бутана за аварийни е около волана.
След 89 е с новата, ако правиш swap става по-лено, там бутона седи до радиото.
След 89 е с новата, ако правиш swap става по-лено, там бутона седи до радиото.
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Wrofeel_VR6 написа:Преди 89 е с старата инсталация, бутана за аварийни е около волана.
След 89 е с новата, ако правиш swap става по-лено, там бутона седи до радиото.
На новата инсталация,бутона за аварийните е точно над волана,старата е до радиото,мисля че така най лесно може да се разпознае коя е точно.
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf-2 GT 1.8 ->2.0 ABF Отзиви и впечатления....
Колеги,имали някой който да знае,защо когато свържа оборотомера към бубината уж всичко заработва,но след около минута изгаря компа 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vasilev.lubo и 82 госта