Мдаа..така се получава...адаша е много прав за смяна на здраво с ново :)
2х150км дори на газ при разход 8/100 = 30лв за газ и 3 часа път + 16 часа за смяна...най-скъпата и бавна смяна на масло, филтри и бобина в историята на Голф 3 и все пак не работи

.
Предвид, че колата е била в София, има поне 20 места, където може да я закараш, изтеглиш или репатрираш с пътна помощ, за да я оправят - избираш си къде ти е най-удобно спрямо това къде се намира колата и се свързваш със съответния сервиз :
http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13П.п. бобината ITN е китайче наистина и не очаквай да изкара много...по-скоро ще те остави някъде, където най-малко искаш, пък и е възможно на твоята стара бобина да и няма нищо, щом не пали и с новата :) .Безсмислено е да ти казвам каква да си вземеш, защото както и сама каза - не ги разбираш тези неща, но пък може да си избереш близък и удобен около теб сервиз от раздела за сервизи и да ти оправят колата (като могат и да те консултират кои марки стават и кои не стават).

По повод това :
kris11 написа:Разсъждавам : щом е сменена бобината с нова и не пали - датчика на хол в делкото, капачка , кабели - трябва да се мери.
Датчика за оборотите на двигателя (от който зависи дали ще има искра) при АЕК чете коляновия вал или по-точно маховика (CKP) и не е този в делкото. Делкото е само за синхронизация (ползват го като датчик на разпр. вал - CMP ), искрата зависи от CKP, който е заврян на много "приятно" място

. Без датчика на делкото колата пали и работи и може да се движи. Работи малко по-зле и харчи малко повече, както и не можеш да я форсираш над 4500-5000 оборота, но си пали и работи.
