Профилактика на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 28 мар 2007 13:12


Bobby_ написа:айде сега и аз да кажа нещо......
Като ще сваляш главата и искаш да засилиш мотора ето една сметка от мен (като малко разбиращ вече от КР и ПЛ)
С стъргането на главата 0.4мм намаляваш камерата с ~2cc
което прави:10.47:1 степен на сгъстяване.....

В комбинация с по тънка гарнитура :lol: :twisted: .Мусура не ги слушай,засилвай Голф-а.Ко стана с ония валове.Ще ги взимаш ли.




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 28 мар 2007 16:50


А такааа, ще сгъстяваме по българския начин ;)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 мар 2007 18:02


oHua написа:Ко стана с ония валове.Ще ги взимаш ли.


Не ми се обадиха пичовете, които ги продаваха :cry:

VeilSide написа:А такааа, ще сгъстяваме по българския начин ;)


Бре аз не искам да я правя самоУет. Мисълта ми беше дали ще има някакъв положителен ефект от леко рязване (2-4 десети) + по-тънка гарнитура и лека промяна на запалването. Много ясно, че не очаквам да стане 180 к.с. примерно. Така или иначе, ще я резнат главата с поне 2 десети при челосването. Ще сложа и керамични водачи, както подхвърли Golfer (въпреки, че незнам какъв ще е ефекта). Не знам дали да се занимавам с полиране на всмукателния колектор, защото чувам протеворечива информация по въпроса.

Мотора си е на годинки и въпреки моите непрестанни грижи с хубави масла, добавки за горивото, 100 октанов бенц и т.н. предполагам, че е нормално да има някакво износване в главата и ще е добре да се постегне. Тя и сега си върви много прилично за сток колица, но така и така ще се отваря - поне да направя всичко, от което ще има положителен ефект, защото след три месеця ако се сетя за нещо, ще е късно за ново отваряне :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 28 мар 2007 20:58


Боби ти каза! Излишни разходи! Не можеш да сложиш по-тънка гарнитура, мериш при свалена глава колко излизат буталата над блока, имаш граници на дебелина на гарнитурата! Защото може да стане удар в бутало, а нее хубаво нещо! Прави сметка 100октановия бензин каква цена е! С керамични водачи разлика във вървежа няма да имаш, дали ще са бронзови или керамични ... ако направиш леглата на клапаните ще го усетиш откъм икономия, а и мотора ще върви по-хубаво, няма да е много осезаемо, но ще е по-добре! Главата с годините не се криви, глава се криви при прегряване и при грешна схема на затяане и съответно сила на затягане болтовете на главата!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 мар 2007 21:16


Тя и сега не е крива, но съм решил да я отворя :) Може би няма да я свалям, но поне една метална гарнитура ще сложа :wink: На първо четене.

Иначе и сега си я карам със 100 октана, затова ако променя леко ъгъла на запалване, дали ще се отрази положително?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 28 мар 2007 22:05


Да! ще тръгне малко по-добре.... ,но и ще качи разхода!
вече започвам са се дразня :D
ето ти един проект.....:
1. Сваляш главата и сменяш водачи и легла с керамика....
2. Фрезоваш клапаните
3. Режеш от главата 0,4мм
4. слагаш метална гарнитура със същата дебелина т.е. 1.6мм
5. палиш и отиваш на регулаж на сместа. направи я "богата" и с аванс 10градуса. (не се учудвай ако започнат да "играят" оборотите)
6. отиваш на някоя гонка и проверяваш какво си направил!

нямам представа колко ще струва тази галимация, но определено ще усетиш вървене. Нали това е целта на действието :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 22:31


Ако въпроса е просто за профилактика, аз лично бих предпочел едни нови биелни лагери и нови сегменти...
Всъщност, така и направих! :P


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 28 мар 2007 22:48


radotom написа:Ако въпроса е просто за профилактика, аз лично бих предпочел едни нови биелни лагери и нови сегменти...
Всъщност, така и направих! :P


Това може ли да се направи, когато се свали главата?

Bobby_ написа:Нали това е целта на действието


:да:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 29 мар 2007 7:25


K_Power написа:мериш при свалена глава колко излизат буталата над блока,

Буталата не надстърчат.
musura написа:Това може ли да се направи, когато се свали главата?

Може баце,ама и картера треа да свалиш.
П.П.Както ти го е обяснил Боби+АБФ-валове. :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 8:07


oHua написа:Може баце,ама и картера треа да свалиш.

Точно! И като развиеш отдолу биелите, вадиш буталата от към свалената вече глава и сменяш сегментите.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 29 мар 2007 8:12


radotom написа:И като развиеш отдолу биелите, вадиш буталата от към свалената вече глава и сменяш сегментите.


Ще говоря с майстора, ако извърши бързо процедурата - ще го направя и това :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта