Bobby_ написа:Неееее!!!!! Радвам се че има хора които знаят как се прави ремонт а не "тука ше минеме по-тънко, това все едно не сме го видяли......"
Принципа е правиш и забравяш!!!
Браво колега радвам се ,че има съмишленици на тази идея.Щото много от хората са на принципа караш докато можеш,старата кола не заслужава инвестиции,после продаваш...може и да е по-доходно,ама мене ме дразни не ако имам аварирал детайл,а детайл който евентуално може да аварира при по-тежки условия.
На този принцип си експлоатирах славещата се като най-калпава соц-кола Москвич-Алеко 21412 и колата ми беше перфектна(продадох я 16 годшина) в идеално техническо състояние(много по-добро от колата,която купих после),което поддържах до последния момент преди продажбата защото съм я карал непрекъснато.....А на Голфа смених 16 възела по двигател ,ходова част и купео(поне 3500 лв съм дал,за да стане както аз искам-неговоря за тунинг,а нито за боядисване ,а за техническа надеждност и обезпеченост),Сега обаче само карам и се кефя и не смятам да я продавам поне още 10 години!