


Смяна на гарнитура на главата на Golf 3 94г 1.6!!!
Като се сменя гарнитура е добре да се види как е самата глава.Може да има някаква деформация.. Обикновено има такава т.е. шлайф на глава,маслообирачи задължително,така или иначе е отворена главата.Ако ще сменяш масло си направи промивка на двигателя.Аз такъв съвет бих ти дал.С труда нормална цена-- 250--300лв.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
SBobi написа:Да! относно смяната на маслото- ще я направя!Аз и затова искам да сменя гарнитурата за да си сменя маслото че колата е нов внос Германия и нямам намерение само да доливам а то да си тече!А по повод смяната на маслото какво ще кажете за масло Liqy Moly 10W40 от Германия ми го дадоха!
Ако е това:
карам с такова, но сякаш от други куче марки масло май съм по доволен...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
vw_golf_2_Memphis написа:гарнитура рейнц 27лв
болтове за глва 20лв
гарнитура всмукателен колектор 5лв
изпускателен до 10лв
шлайф+напасване клапанни легла 55лв(хед сървис в хладилника)
водачи на клапани(почти сигурно са за смяна) 40лв
гумички глапани 10-30лв
масло 50лв
филтър 10лв
гарнитура капак - 4,70 коркова, 32лв гумена
смени направо и ангренажа + ролката
антифриз 10лв
шпилки+гайки изпускателен колектор - около 10лв
нагорял клапан ако обади...
прецакан хидравличен повдигач...
труд - неволята
направи си сметката за 150лв какво ще излезе от цялата работа...
защо реши, че е за смяна гарнитурката
Напълно подкрепям колегата. Като ще се ремонтира или както трябва или какъв е въобще смисъла

- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
аз също съм на мнение, че е по-добре да се направи "подробния" ремонт описан от Мемфиса по-горе...важно за един мотор е да се отваря колкото се може по-малко пъти, и да се правят повече манипулации, след като е отворен.....иначе на месец по лъжичка, няма да завърши добре накрая.....нито от техническа, нито от финансова гледна точка... 

- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
евала на колегата мемфис. спам малко ама..... направи го читаво колега за повече пари, седи на майсторите на главата / ако може / а като го изплющиш мотора пак след 10 000км. ходи и им бутни сервиза / сиреч пали ги и бой/. на мене ми вземаха 250лв. за глава и ми е...........ха майката. но така е трябва да има майстори!
vw_golf_2_Memphis написа:гарнитура рейнц 27лв
болтове за глва 20лв
гарнитура всмукателен колектор 5лв
изпускателен до 10лв
шлайф+напасване клапанни легла 55лв(хед сървис в хладилника)
водачи на клапани(почти сигурно са за смяна) 40лв
гумички глапани 10-30лв
масло 50лв
филтър 10лв
гарнитура капак - 4,70 коркова, 32лв гумена
смени направо и ангренажа + ролката
антифриз 10лв
шпилки+гайки изпускателен колектор - около 10лв
нагорял клапан ако обади...
прецакан хидравличен повдигач...
труд - неволята
направи си сметката за 150лв какво ще излезе от цялата работа...
защо реши, че е за смяна гарнитурката
смени и водна помпа от мене и си купи и резервни бушончета

стига сте тварили човека
моя съвет специално за болтове и шпилки и всичко що е на резба и нее развалено не го сменяйте с ново. 80% новите са по некачествени като изработка от старите
пример сменях шарнирни болтове захващат се с триболта през носача за планка с гаики на нея и планките боклук и болтовете боклук наложи се дад ги режа вадя и слагам старите
добре поне че шарнирите държат за сега
успех с начинанието и не си мисли че цялата кола ти е за смяна научи се сам да си преценяваш кое е за смяна и кое не кое е наистина важно

- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
аз също съм съгласен щом е болт и не е прецакан не го сменяй.аз имам 1,6 АБУ и ми течеше по същият на4ин. смених гарнитурата на главата и на капака, шлайфане на главата. 1клапан че тапака майстора като я е шлайфал го беше закачил и работата от мен, та равносметката е следната: 40лв гарнитура на главата 6 лв гарнитура на капака, 10 лв клапан и 10 лв за шлайфане и оттогава 20 000км нямам проблем. така че не се исхварляй в излишни смени на не6та които са си иделани. сега ако са трагнали да си варвят ги смени ама ако са си ОК не пипай.( мое мение)
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:гарнитура рейнц 27лв
болтове за глва 20лв
гарнитура всмукателен колектор 5лв
изпускателен до 10лв
шлайф+напасване клапанни легла 55лв(хед сървис в хладилника)
водачи на клапани(почти сигурно са за смяна) 40лв
гумички глапани 10-30лв
масло 50лв
филтър 10лв
гарнитура капак - 4,70 коркова, 32лв гумена
смени направо и ангренажа + ролката
антифриз 10лв
шпилки+гайки изпускателен колектор - около 10лв
нагорял клапан ако обади...
прецакан хидравличен повдигач...
труд - неволята
направи си сметката за 150лв какво ще излезе от цялата работа...
защо реши, че е за смяна гарнитурката
Прав е мемфиса ама да не забравяме че става дума за АБУ тука.
Гарнитурата за АБУ-то е около 40 лв.
Горната гарнитура е гумена задължително и е малко над 20 лв.
Щлайфа е 20 лв.
100% видачите са за смяна със тях и гумичките. Може и да не се сменят но си е полвинчата работа.
седи на майсторите на главата / ако може / а като го изплющиш мотора пак след 10 000км. ходи и им бутни сервиза / сиреч пали ги и бой/.
На мене пък ако ще ми седи някой на главата хич и няма да му правя колата.
А това с 10000 те километра изобщо не го коментирам. Ти ако искаш перфектно направена кола можеш да я убиеш още за 1000 км. пък после някой бил виновен.
Наскоро имах случай с една такава 2-ка. Докараха ми я цялата в масло /имаше 5мм масло и прах налепнали по целия мотор и главата, лулите на свещите се бяха запечатали от масло и прах и т.н./. Колата беше малко прегрявана. Мотора е някаква странна издънка 1.8 карб, със много странни решения по него.
Носих главата за шлайф и профилактика, както и за проверка за спукване. Казаха от там че не е спукана и направиха нужното - водачи, гумички, припасване и шлайф. Събрах я колата със 1000 мъки защото за тоя мотор много от частите ги нямаше - със метални фланци беше отстрани и съм рязал гарнитури за да не тече. Няма и един месец и човека се обади и ми каза че било сега същата работа като преди - откъде да знам за тоя един месец как е карал и дали не е прегряна пак примерно. Ако не остава само едно - пукнат блок. Там вече идея нямам какво се прави.
Та малко се отклонихме от темата но за 150 лв не очаквай чудеса.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:28, променено общо 1 път.
Колега аз на скоро си правих моита двоика 1.6 за гарнитура на глава 25. болтове глава 20( съштите са и за твоя мотор),гарнитура смукателни и изпускателни колектори 17, гарнитура капак глава 9,шлаиф на главата 20.Моя съвет е да си шлаифаш главата заштото винаги е крива, не на пасвай клапани и другите там процедури по тях ако не е наложително заштото продават пълни боклуци и не знаеш на какво ще попаднеш, а при свалена глава виж дали ти задържат клапаните .Смукатели и изпоскатели задалжително се свалят защото прецат при шлаифа.Болтовете на главата НОВИ заштото се растягат и при стягане има вероятност да се скъса някои и пак трябва да се свали и шлаифа,за гаики и шпилки на изпускателите ако има нужда се копуват после,болтове смукатели няма да ти трябват.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта