По повод Standing time signal - контролера чете ключа за палене на колата или по-точно положението му. Идеята е, че той разбира дали си запалил по следния принцип - при подаване на "контакт" т.е. да светнат лампите, той регистрира това напрежение. След това като завъртиш на стартер, той регистрира, че си въртял на стартер и приема, че си запалил и след някакво време пуска компресор и перки. Когато тази работа не се получава, както трябва, контролера бие такава грешка. Може да е от клемореда, може да е прекъснат кабела до контролера, може да е от имобилайзер и т.н. и т.н. Реално погледнато и тя не трябва да те притеснява - няма никакво отношение с работата на контролера и компресора. Когато този сигнал го няма, контролера си пуска компресора след определено заводски зададено време и не го бърка, че сигнала липсва.
