
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316689
и тогава се сетих, че при мен стърчащото се показва от чашките, а разстоянието от ботуша до чашката беше доста голямо, към 2 пръста. Затова тръгнах и да си играя, обърнах тампоните както трябва да са си. Левият(шофьорският) сега пасна перфектно(чашката прилепна към ботуша на купето), но другият за съжаление пак си остана с 2 пръста разлика, и пукането пак имаше и то от нея страна. Та, докато свалях мортисьора(пасажерският), видях че на него е написано с боя или нещо подобно GolfIII (според мен е писано в морга, като например megaparts-a, там така подписват частите) и вече съм почти убеден, че цялата работа идва от него. Чувал съм, че окачването на GT Golf било по-различно и по ниско, та ме съмнява, че амортисьорът е по-дълъг, отколкото трябва да е(то е достатъчно и резбата на работната тръбичка да е по-малка, за да не може да се навие болта на чашата докрай). Дали съм прав или бъркам? Утре ще снимам капачките на макферсоните, за да покажа до къде я докарах.