Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
След като минах през диагностици, мерене налягане на бензин и чистене на дюзи и адаптиране на дросел се осъмнихме в газовия компютър. Пробвахме с друг газов компютър и колата отново придърпваше. След това обвинихме първата ламбда сонда. Колата като я оставя да работи с откачена първа ламбда сонда и всичко е идеално. Днеска реших да видя аз куплунзите около първата ламбда сонда. Открих прекъсната жица . Като я свързах колата си заработи нормално . Това ми отне почти три месеца.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 сеп 2013 21:43
- Автомобил: Golf 4 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
Здравейте! Точно в момента имам проблем със спонтанно губене на мощност със същия мотор. Имам 7 грешки на ламда сондата и няма да я сменя защото няма смисъл. Проблема се оказва бубина. Препоръчвам да потърсиш проблема на друго място. Говорили сме със доста хора с проблем със сонда а дефакто се оказва нещо далеч по елементарно. Надява се да съм бил полезен.Само да допълня че често срещан проблем е бубина при коли с пропан Бутан.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
Благодаря ! Вчера възстанових връзките и колата се държи доста по-добре. Не успява да нагоди сместа т.е. излиза ми грешка "Fuel mixture too lean" т.е. богата смес, но колата не тресе и не губи мощност. Мене грешки за ламбда сондата не са ми излизали въобще, въпреки прекъснатата жичка. По принцип ако бобината има пробив ми е избивала грешка за лошо запалване на съответния цилиндър и тогава я смених с Беру. Ако бобината дава слаба искра то тогава ламбда сондата ще се опитва да коригира сместа , но няма да успява и ще излиза грешка неадаптирана смес. И другото , което ми идва наум е ако лошата бобина хвърля някакви смущения във веригата за сондата и оттам това да води до грешка във веригата на сондата. На тебе какви са ти били грешките ?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 сеп 2013 21:43
- Автомобил: Golf 4 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
2ма майстори казаха само че сондата давала грешка и трябва да се смени. Третия само бръкна, сложи нова бубина от шкафа :D и се оправи веднага. Баща ми има 7 грешки на сондата и 2 пъти сменя бубина и колата си върви. Грешките още си стоят, но какво от това. Всичко е супер и при мен и при него.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 101к.с 2000г. Смяна ламбда сонда
Изчетох и малко в английските форуми и се натъкнах на един подобен случай , където излизат и грешки "misfire" на цилиндрите, придружени с грешки във веригата на ламбда сондата. При мене излиза следната грешка:
"16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit "
В описанието, дадено в Ross-Tech прочетох като причина следното:
"Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1 faulty"
Тук става въпрос за проблем с подгряването на първата ламбда сонда, макар и да не си личи като го прочетох с VAG COM-а.
"16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit "
В описанието, дадено в Ross-Tech прочетох като причина следното:
"Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1 faulty"
Тук става въпрос за проблем с подгряването на първата ламбда сонда, макар и да не си личи като го прочетох с VAG COM-а.