ПРОБЛЕМ-ПОМОЩ!!!Загасва двигател АЕЕ на Г3 в движение.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
access
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот access » Нед 22 апр 2007 9:36


И аз имам подобен проблем, миналата седмица на извънградско реших от газ да превключа на бензин и колата бе6е като спъната и гасне, сложих бензин 98 и сипах добавка за прочистване на инжекциони, казаха ми 100-200км да покарам само на бензин. Мога да кажа, че след 70 км ми се пооправи празния ход, стрелката пак мърда но в много по-малки граници, не гасне. Ще покарам още малко така и се надявам да се оправят нещата. Така ме посъветва един майстор, дано тези добавки за бензина да не прецакат нещо. Забравих, мотора ми е 1.8 ABS

P.S. С бензин 98 колата работи много по-добре, по-тиха е, а разликата в цената е 10 ст., преди слагах 95, но вече няма да правя тази грешка




Потребителски аватар
Leppard
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Мнениеот Leppard » Нед 22 апр 2007 10:22


Много съжалявам колега, но немога да ти обясня за кошничките нищо нито пък как точно се сваля помпата. Аз също имам Голф от скоро и все още го изучавам :) Когато имах този проблем изобщо нищо не разбирах от западни коли (не че сега знам много). Бях принуден да отида на сервиз (Бош-Плевен). там обаче не ми разрешиха да стоя раотното помещение докато оправят возилото и заради това почти нищо незнам от това което са пипали, но да ти кажа сега с гасненето нямам пролем, но се появи друг - без значение кога е загасен мотора при следващо запалване
пали минимум от 2-рото завъртане :( Не разбирам но смятам че въпроса е деликатен и наистина ти трябва добър специалист. Още веднъж извинявай, но немога да помогна с личен съвет. Ако имаш пари за даване - майстор му е майката.


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Нед 22 апр 2007 22:25


Благодаря за мненията.
Между другото, проверих помпата и смених филтъра за бензин/18лв.БОШ/ефект-0.
Може би са малко патилите колеги с мотор АЕЕ или разбирачите във Форум Голф не са чували за такъв мотор.За мотора АЕЕ на моето Г3 явно ще трябва да да сменя с ФОРУМ на ПОЛО, КАДИ или ВЕНТО .


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 23 апр 2007 11:52


Колега, налягането на помпата ли си проверил? Почистването с ултразвук на помпата/дюзите съм ти го написал. Може да е проблем със захранването/кабели/релето на помпата. По запалването всичко без датчика на хол /а може точно той да е "тръгнал"/ лесно може да се пробва от колега с ДВГ като твоя и да се търси причинител. Приемаме, че ламбдата е наред /от елкон-а/, но виж като я откачиш как/дали се променя работата на ДВГ, на канал като си раздрусаш катализатора дали се чува нещо от вътре, може да е станал на парчета... Др. възможности - клеморед на контактния ключ, аларма, имобилайзер...


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Пон 23 апр 2007 16:13


did написа:Благодаря за мненията.
Между другото, проверих помпата и смених филтъра за бензин/18лв.БОШ/ефект-0.
Може би са малко патилите колеги с мотор АЕЕ или разбирачите във Форум Голф не са чували за такъв мотор.За мотора АЕЕ на моето Г3 явно ще трябва да да сменя с ФОРУМ на ПОЛО, КАДИ или ВЕНТО .

просто моторът е рядко срещан, а от тези, които го имат, явно малко имаме подобни проблеми :)


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Пон 23 апр 2007 20:29


Налягането на помпата е добре , но за почистване не можах да я извадя от резервоара /без да счупя нещо/, както писах по горе.Смених горивния филтър -няма ефект.
Имам известни съмнения за алармата.Няколко дена преди да се появи проблема ,започна да се включва не по реда си .Алармата е някаква Италианска "GT code" не зная дали има собствен акумолатор и за това я изключих от + и -,и от ключа и-няма ефект.Не знам къде прави връзка с ел.уредбата на друго място.
Може ли проблема с изгасването и променливите обороти да има връзка с температурния датчик?Как да го проверя.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 23 апр 2007 21:28


kokovanev написа:Търсачката дава мн. отговори с упорито търсене, ама пък си на зор... Ако нямаш газова /без да се имам за разбирач/ - !


Едва ли ще си сложи газов инжекцион - с пласмасови смукателни колектори е маторчето. :wink:

@did Няколко дни не бях в България и затова не съм видял писаното.
Сложи добавка в бензина .Аз слагам STP.За всеки случай източи бензина - има голяма вероятност да си набалбукан с вода или кофти бензин. На този мотор не се пипа центровката.
Въздушен филтър сменял ли си скоро и , ако да какъв е ? Има ментаци които не пускат достатъчно въздух. Казваш, че бензинов ф-р си сменил., а катализатор имаш ли ? и мирише ли на умрели лебеди??

Кажи какви грешки ти отчетоха на компа ??? за да проверя в Аутодатата. При мен все си губи първоначалната настройка , но не ми е останало време да измеря дали не изчезва захранването на компа при загасен двигател.
При мен е: 1 Fault Found:
01087 - Basic Setting Not Performed

Свещи сменял ли си ? Провери на тъмно и влажно време кабелите за фоерверки.
Най - добре е да я закачиш при някой познат с VAG COM и да дадеш номерата на грешките тука. Иначе е баене на тъмно.
Как гасне - изведнъж ли или се мъчи малко и тресе .

променливите обороти на ПХ са запазена марка за АЕЕ :cry:
Обороти на ПХ 650 +- 50 об/мин - нерегулируеми!!!!
Съществува верятност бубината ти да прегрява вследствие на нмотка на късо и да прави тези пропуски в зпалването.
Най -лесно става да я тестваш на комп и да цитираш грешките . Тогава може да се даде идея.

Последна промяна от kris11 на Пон 23 апр 2007 21:53, променено общо 1 път.


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Пон 23 апр 2007 21:43


Мисля че мотора АЕЕ е достатъчно икономичен и достатъчен за нормално каране /не спортно/ на ГОЛФ и ПОЛО,за да се разваля с газ.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 23 апр 2007 21:55


did написа:Мисля че мотора АЕЕ е достатъчно икономичен и достатъчен за нормално каране /не спортно/ на ГОЛФ и ПОЛО,за да се разваля с газ.

да и ако направи 1 път "ких " на газ става трагично за пластмасите.


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Пон 23 апр 2007 21:59


Въздушния го смених преди 6х.км.,вчера го проверих-нямам забеежки/FILTRON/.На компа показа грешка в датчика за налягане в колекторите и ислучайна /не постоянна/на дроселовата клапа.Рядко гасне на място,нов движеине гасне неочаквано при различни ситуации ,обороти и натоварване.мисля ,че свещи не е/смених ги с 4-ворка БОШ от Киров .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 23 апр 2007 22:11


did написа:Въздушния го смених преди 6х.км.,вчера го проверих-нямам забеежки/FILTRON/.На компа показа грешка в датчика за налягане в колекторите и ислучайна /не постоянна/на дроселовата клапа.Рядко гасне на място,нов движеине гасне неочаквано при различни ситуации ,обороти и натоварване.мисля ,че свещи не е/смених ги с 4-ворка БОШ от Киров .


като видя тъмното - смени си свещите с истински -БОШ са много ментеливи . Фабрично е с NGK BUR 6ET , заменят се с Bosch W8DTC ; Champion N9BYC4


did
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот did » Сря 25 апр 2007 23:04


Колеги голямо ходене по мъките с този мотор АЕЕ.
Е няма оправяне.След бензини , бензинова помпа,филтър,смяна на температурния датчик с нов-18лв.,вече като грешка показва датчика на дроселовата клапа .За там нямам идея какво да правя .Лошто е че двигателя работи чисто- не поражда съмнения за свещи ,капачка ,палец и друго, но оборотите са променливи, а във време на движение продължава да увисва/загасва/ при не определени режими.
Ремонтира ли се датчика на дроселовата клапа и как?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 26 апр 2007 7:48


не - нова клапичка :)


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 26 апр 2007 9:19


нова клапа приятел ... не се шашкаи със тия АЕЕ-та е така където има пръст италянеца нещо добро няма да излезне понатаманили са го малко данехарчи много и да върви добре ама пък е с много проблеми така че ако вече си изклучил всичко друго почваи да събираш за дроселова клапа има вариант за 450 и за 750 зависи кои ше намериш вече ти си решаваш ... дано като направиш тая инвестиция да се радваш на количката дълго време следтова ... и моита е обиколила сумати сервизи сега като и правя по 10 магии преди дазапаля бая и хвърлям боб и пак от временавреме се шашка и откача ама си затварям очите, стискам волана правясе че нищо и няма и чакам момента в които ще я продам ...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 26 апр 2007 9:30


Тъкмо щях да му пиша на колегата, че има ММарели в този ДВГ и че новата е цифра... Търси по моргите, ако на някой "спортист" му е оцеляла след удара клапата... Като я вземеш направи уговорка с тях да им я върнеш в определен срок, ако не е в ред.

П.П. Лошото е, че си ги отбелязват и няма да можеш да им върнеш твоята... :lol: Шегувам се... :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: qnkov, TheEx0rcist и 98 госта