И аз имам подобен проблем, миналата седмица на извънградско реших от газ да превключа на бензин и колата бе6е като спъната и гасне, сложих бензин 98 и сипах добавка за прочистване на инжекциони, казаха ми 100-200км да покарам само на бензин. Мога да кажа, че след 70 км ми се пооправи празния ход, стрелката пак мърда но в много по-малки граници, не гасне. Ще покарам още малко така и се надявам да се оправят нещата. Така ме посъветва един майстор, дано тези добавки за бензина да не прецакат нещо. Забравих, мотора ми е 1.8 ABS
P.S. С бензин 98 колата работи много по-добре, по-тиха е, а разликата в цената е 10 ст., преди слагах 95, но вече няма да правя тази грешка



ПРОБЛЕМ-ПОМОЩ!!!Загасва двигател АЕЕ на Г3 в движение.
- Leppard
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
- Контакти:
Много съжалявам колега, но немога да ти обясня за кошничките нищо нито пък как точно се сваля помпата. Аз също имам Голф от скоро и все още го изучавам
Когато имах този проблем изобщо нищо не разбирах от западни коли (не че сега знам много). Бях принуден да отида на сервиз (Бош-Плевен). там обаче не ми разрешиха да стоя раотното помещение докато оправят возилото и заради това почти нищо незнам от това което са пипали, но да ти кажа сега с гасненето нямам пролем, но се появи друг - без значение кога е загасен мотора при следващо запалване
пали минимум от 2-рото завъртане
Не разбирам но смятам че въпроса е деликатен и наистина ти трябва добър специалист. Още веднъж извинявай, но немога да помогна с личен съвет. Ако имаш пари за даване - майстор му е майката.

пали минимум от 2-рото завъртане

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега, налягането на помпата ли си проверил? Почистването с ултразвук на помпата/дюзите съм ти го написал. Може да е проблем със захранването/кабели/релето на помпата. По запалването всичко без датчика на хол /а може точно той да е "тръгнал"/ лесно може да се пробва от колега с ДВГ като твоя и да се търси причинител. Приемаме, че ламбдата е наред /от елкон-а/, но виж като я откачиш как/дали се променя работата на ДВГ, на канал като си раздрусаш катализатора дали се чува нещо от вътре, може да е станал на парчета... Др. възможности - клеморед на контактния ключ, аларма, имобилайзер...
- Vanu
- Мнения: 153
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
did написа:Благодаря за мненията.
Между другото, проверих помпата и смених филтъра за бензин/18лв.БОШ/ефект-0.
Може би са малко патилите колеги с мотор АЕЕ или разбирачите във Форум Голф не са чували за такъв мотор.За мотора АЕЕ на моето Г3 явно ще трябва да да сменя с ФОРУМ на ПОЛО, КАДИ или ВЕНТО .
просто моторът е рядко срещан, а от тези, които го имат, явно малко имаме подобни проблеми

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Велико Търново
Налягането на помпата е добре , но за почистване не можах да я извадя от резервоара /без да счупя нещо/, както писах по горе.Смених горивния филтър -няма ефект.
Имам известни съмнения за алармата.Няколко дена преди да се появи проблема ,започна да се включва не по реда си .Алармата е някаква Италианска "GT code" не зная дали има собствен акумолатор и за това я изключих от + и -,и от ключа и-няма ефект.Не знам къде прави връзка с ел.уредбата на друго място.
Може ли проблема с изгасването и променливите обороти да има връзка с температурния датчик?Как да го проверя.
Имам известни съмнения за алармата.Няколко дена преди да се появи проблема ,започна да се включва не по реда си .Алармата е някаква Италианска "GT code" не зная дали има собствен акумолатор и за това я изключих от + и -,и от ключа и-няма ефект.Не знам къде прави връзка с ел.уредбата на друго място.
Може ли проблема с изгасването и променливите обороти да има връзка с температурния датчик?Как да го проверя.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
kokovanev написа:Търсачката дава мн. отговори с упорито търсене, ама пък си на зор... Ако нямаш газова /без да се имам за разбирач/ - !
Едва ли ще си сложи газов инжекцион - с пласмасови смукателни колектори е маторчето.

@did Няколко дни не бях в България и затова не съм видял писаното.
Сложи добавка в бензина .Аз слагам STP.За всеки случай източи бензина - има голяма вероятност да си набалбукан с вода или кофти бензин. На този мотор не се пипа центровката.
Въздушен филтър сменял ли си скоро и , ако да какъв е ? Има ментаци които не пускат достатъчно въздух. Казваш, че бензинов ф-р си сменил., а катализатор имаш ли ? и мирише ли на умрели лебеди??
Кажи какви грешки ти отчетоха на компа ??? за да проверя в Аутодатата. При мен все си губи първоначалната настройка , но не ми е останало време да измеря дали не изчезва захранването на компа при загасен двигател.
При мен е: 1 Fault Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
Свещи сменял ли си ? Провери на тъмно и влажно време кабелите за фоерверки.
Най - добре е да я закачиш при някой познат с VAG COM и да дадеш номерата на грешките тука. Иначе е баене на тъмно.
Как гасне - изведнъж ли или се мъчи малко и тресе .
променливите обороти на ПХ са запазена марка за АЕЕ

Обороти на ПХ 650 +- 50 об/мин - нерегулируеми!!!!
Съществува верятност бубината ти да прегрява вследствие на нмотка на късо и да прави тези пропуски в зпалването.
Най -лесно става да я тестваш на комп и да цитираш грешките . Тогава може да се даде идея.
Последна промяна от kris11 на Пон 23 апр 2007 21:53, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Велико Търново
Въздушния го смених преди 6х.км.,вчера го проверих-нямам забеежки/FILTRON/.На компа показа грешка в датчика за налягане в колекторите и ислучайна /не постоянна/на дроселовата клапа.Рядко гасне на място,нов движеине гасне неочаквано при различни ситуации ,обороти и натоварване.мисля ,че свещи не е/смених ги с 4-ворка БОШ от Киров .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
did написа:Въздушния го смених преди 6х.км.,вчера го проверих-нямам забеежки/FILTRON/.На компа показа грешка в датчика за налягане в колекторите и ислучайна /не постоянна/на дроселовата клапа.Рядко гасне на място,нов движеине гасне неочаквано при различни ситуации ,обороти и натоварване.мисля ,че свещи не е/смених ги с 4-ворка БОШ от Киров .
като видя тъмното - смени си свещите с истински -БОШ са много ментеливи . Фабрично е с NGK BUR 6ET , заменят се с Bosch W8DTC ; Champion N9BYC4
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Велико Търново
Колеги голямо ходене по мъките с този мотор АЕЕ.
Е няма оправяне.След бензини , бензинова помпа,филтър,смяна на температурния датчик с нов-18лв.,вече като грешка показва датчика на дроселовата клапа .За там нямам идея какво да правя .Лошто е че двигателя работи чисто- не поражда съмнения за свещи ,капачка ,палец и друго, но оборотите са променливи, а във време на движение продължава да увисва/загасва/ при не определени режими.
Ремонтира ли се датчика на дроселовата клапа и как?
Е няма оправяне.След бензини , бензинова помпа,филтър,смяна на температурния датчик с нов-18лв.,вече като грешка показва датчика на дроселовата клапа .За там нямам идея какво да правя .Лошто е че двигателя работи чисто- не поражда съмнения за свещи ,капачка ,палец и друго, но оборотите са променливи, а във време на движение продължава да увисва/загасва/ при не определени режими.
Ремонтира ли се датчика на дроселовата клапа и как?
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нова клапа приятел ... не се шашкаи със тия АЕЕ-та е така където има пръст италянеца нещо добро няма да излезне понатаманили са го малко данехарчи много и да върви добре ама пък е с много проблеми така че ако вече си изклучил всичко друго почваи да събираш за дроселова клапа има вариант за 450 и за 750 зависи кои ше намериш вече ти си решаваш ... дано като направиш тая инвестиция да се радваш на количката дълго време следтова ... и моита е обиколила сумати сервизи сега като и правя по 10 магии преди дазапаля бая и хвърлям боб и пак от временавреме се шашка и откача ама си затварям очите, стискам волана правясе че нищо и няма и чакам момента в които ще я продам ...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Тъкмо щях да му пиша на колегата, че има ММарели в този ДВГ и че новата е цифра... Търси по моргите, ако на някой "спортист" му е оцеляла след удара клапата... Като я вземеш направи уговорка с тях да им я върнеш в определен срок, ако не е в ред.
П.П. Лошото е, че си ги отбелязват и няма да можеш да им върнеш твоята...
Шегувам се... 
П.П. Лошото е, че си ги отбелязват и няма да можеш да им върнеш твоята...


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: qnkov, TheEx0rcist и 98 госта