Най-добре виж кода на твоята кутия (пише го на нея), с която си в момента и тази, с която трябва да бъдеш (него го пише в багажника на лепенката). Колегите във форума ще те насочат къде да прочетеш коя с какви предавателни числа е и съответно да търсим разлики. Километража чете скоростта с датчик от диференциала (той е в ск. кутия) и подава определен брой импулси към таблото, което отг. на дадена скорост, която то да показва. Дори кутията да е друга, скоростомера пак ще си мери, каквото му казва датчика. Повечето табла имат цитираното от теб отклонение, понеже нарочно ги правят да мерят повече, а и ако не си със заводските гуми, ще имаш отклонение горе-долу в такъв диапазон. Датчиците на тези кутии май са еднакви на всичките т.е. няма да те лъже заради друга кутия. По-важно е на какви обороти си при дадена скорост, примерно по таблото при 100км/ч, си с еди колко си оборота на 4-та и при еди колко си на 5-та. Същото измерване при 80, 120 и при 140 пак на 4-та и на 5-та и да се сравни с друг такъв Голф. Ако има минимална разлика, кутията ти вероятно си е твоята и нямаш проблем там. Ако обаче има по-голяма разлика, тогава има резон да се мисли в тази насока, защото ако е сложена примерно от 1.6 16V 105к.с., там предавателните числа са по-различни, заради по-голямата мощност на двигателя и съответно твоя няма да работи в оптималния си режим и заради това няма да го чувстваш така, както същия мотор, с правилната ск. кутия.
Но най-лесно е да видиш кодовете на кутиите - тази на колата в момента и тази, която трябва да е на колата (ако са ралзични де).
