Golf mk3 2E богата смес

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот vucata » Сря 21 окт 2015 9:07


Рано или късно 2е с газ винаги умира! Аз го разбрах по-трудния начин :mhihi
Като свалиш свещите мокри ли са? Какъв е дима отзад на цвят? Маслото покачва ли нивото си? За сондата и аз съм на мнението, че май май беше на колектора

С инжектопляктора и ям_паркет, шега не бива :Mr Green Fun




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот radotom » Сря 21 окт 2015 10:16


myrshavija написа:Радо, убеден ли си, че на Г3 с 2Е ламбдата е на катализатора?

:th_up Гаранция!
Като си слагах катализатор (че моя беше изтърбушен 'оригинално') бая време мерих къде точно да дупна 'новия' катализатор, та да не се промени пътя на газовете.

ЕДИТ: За да не съм голословен...

Под №9 е сондата

Изображение


Потребителски аватар
VWmAniaC
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот VWmAniaC » Сря 21 окт 2015 13:18


vucata написа:Рано или късно 2е с газ винаги умира! Аз го разбрах по-трудния начин :mhihi
Като свалиш свещите мокри ли са? Какъв е дима отзад на цвят? Маслото покачва ли нивото си? За сондата и аз съм на мнението, че май май беше на колектора

С инжектопляктора и ям_паркет, шега не бива :Mr Green Fun
Дима е бял не съм проверявал дали са мокри свещите ще проверя и ще кажа маслото го смених като я взех и не е мръднало ~500км съм карал с него..


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот kaiser666 » Сря 21 окт 2015 13:38


Свали си Аutodata ако нямаш и там е описано как да тестваш всеки един от компонентите, които си описал.


Потребителски аватар
VWmAniaC
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот VWmAniaC » Сря 21 окт 2015 14:14


kaiser666 написа:Свали си Аutodata ако нямаш и там е описано как да тестваш всеки един от компонентите, които си описал.

Имам автодатата на лаптопа, но в момента и той не е в ред... Ще помоля, ако на някок му се занимава да изкара на кое краче какво трябва да показва..


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот инжектопляктор » Сря 21 окт 2015 16:11


radotom написа:Беше вярно за първите 2Е-та, само, че там нямаш диагностика.

Моите изчезват като откача акумулатора. :mhihi А и Радотом, знаеш че на бензин е скъпо, а 2E не е автомобил с особено малък разход на гориво. :Mr Green Fun Аз лично съм за смяна на Ламбда-та, нищо че ВагКом показва данни за ламбдата. Не я бива, на газ придърпваше и не можеше да се кара(инжекцион) и на бензин си загуби ряза впоследствие. А кабела за 18лв е един такъв син, с черна OBD букса - като за тия пари е доста добре изработен поне външно. А и истината е, че на тоя кабел карантията му струва стотинки, така че цени по 60-80лв са малко нереални, освен ако не плащаш за марка. :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот stefan4o » Сря 21 окт 2015 16:18


Не видях никой да говори за центровка. Провери белезите на разпр.вал и колянов вал/маховик. Важно е да са зацепени правилно и да няма прескочили зъби.


Потребителски аватар
VWmAniaC
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот VWmAniaC » Сря 21 окт 2015 20:06


Белезите ги проверих като го взех.. Защото ударих картера още на първата вечер и разглобих полвината мотор докато разбера, че проблема идва от това, че картера е упрял в цедката.. Ма тва друга тема.. А по темата тая вечер ще меря всичко да видим какво ще излезе и ще напиша да кажете и вие мнения :)


Потребителски аватар
VWmAniaC
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 22:47
Автомобил: Volkswagen Passat B3 Arriva
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот VWmAniaC » Пон 26 окт 2015 22:24


Колеги малко развитие.. Смених tps-а и стъпковото моторче промяна няма, мерих дебитомера и показа много различни стойности от тези дето са дадени в атодатата на затворена клапа крачета 2 и 3 580ома отворена клапа на макс 280 ома около средата скачат стойностите между 700 и 900 ома мерих и на 2 и 4 както е показано в автодатата същите резултати като го откача колата-вдига леко оборотите, спира да прекъсва и се форсира добре... В дебитомера ли е проблема според вас? Ще меря и ламбда сондата, но достъпа е малко ограничен и без канал няма да стане


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf mk3 2E богата смес

Мнениеот stefan4o » Сря 28 окт 2015 12:53


При положение, че при двете крайни положения дава между 280 и 500 ома, няма никаква логика по средата да дава 700 :th_up Според мен не трябва да е така :gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта