emo-gar написа:Мой съвет:или сваляй карантиите и останалото на скрап,или си търси друг мотор..
Разбирам, но ако нямам кола, не мога да пътувам и не мога да си вадя хляба. Със сигурност няма да мога и да спестя пари, та да си купя друга кола.(ако не работя) Ако имах възможност, щях да я сменя. В момента такава липсва и това беше и причината да създам темата и да питам за трайно решение на проблема, което ще струва по-малко от 600-700лв. Защото дори и да намеря нов мотор и да мина през всичките перипетии, да свалят старият и да сложат новият пак ще вземат торба пари.
Истината е, че на тая кола чак TPS й смених, включително и самата дросел клапа, и плочката за дебитомера е в опаковката. Всичко което е имало като датчици, консумативи и части съм го сменил до момента. Както знаеш, датчиците не са евтини.
Работата е такава, че съм между 2 обекта и тия дни, в които колата стои в сервиза ще ме ударят. Още повече, че не съм взел още следващите части от плащанията и става така, че дори и за да ги платя тия 90лв за текущите ремонти - ще взимам пари назаем. Датчици - тпс, температура, плочка дебитомер ме чака, картерна вентилация сепаратор и маркуч, купета, машинки стъкла, парното, маркучи и какво ли не съм сменял, нов акумулатор, рециклиране на стартер и т.н и т.н.
Единствената причина да "инвестирам" е да имам автомобил в добро техническо състояние и не съм пестил средства, за да не кихне нещо и да си го изкара десеторно. Е, явно не всичко съм сменил. Може би най-добрата профилактика е била да сменя колата и модела.

Е, от ся да знам, ако някой си заплюва TPS, дросел клапа, машинки стъкла, лети джанти халумин или газова уредба(която работи, ако не са били мърляческите намеси на предният собственик, които ги намерих) - да знам... Скоро ще я видите вероятно в раздела за части.
Ако тая кола кихне съм си заплюл една Фиеста МК3 - 4 вратка. Явно VW не ми е по финансовите възможности за издръжка.
