


Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Намерих си вече радиаторче Valeo.Както ме посъветвахте пробвах го през бойлера,пуснах му гореща вода и след 10 секунди целия взе да пари,всичките му тръби бяха горещи.Излизат обаче малко ръжди,промивах го с маркуча със силна струя,но все още излиза по малко кафяво.Чувал съм,че се промиват с оцет.Дали да го промия така и как точно става?
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Слагай го, че идва студ. Надали охладителната система ти е без грам боклучета.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Измии го с вода колкото може и го слагай,наесен смени антифриза и всичко ще е нормално.
И моята Г2 навремето като я взех нямаше парно ,оказа се че термостата е махнат и за капак е била карана с вода.Едни кафяви мизерии потекоха от системата -няма измиване.
Промивка с вода,след това 2-3 поредни смени на антифриза всяка година и нещата си дойдоха на място.Имах парно-огън,така си отиде на моргата колата.
Надали не си проверил,ама виж и клапите-горна и долна дали не са се "посъблекли" от дунапрена.
И моята Г2 навремето като я взех нямаше парно ,оказа се че термостата е махнат и за капак е била карана с вода.Едни кафяви мизерии потекоха от системата -няма измиване.
Промивка с вода,след това 2-3 поредни смени на антифриза всяка година и нещата си дойдоха на място.Имах парно-огън,така си отиде на моргата колата.
Надали не си проверил,ама виж и клапите-горна и долна дали не са се "посъблекли" от дунапрена.

-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Клапите са ми наред.Преди 6-7 г първо тях оправих и имах парно огън,но ми се спука оригиналното радиаторче и оттогава само проблеми с тия радиаторчета.Досега 2-3 часа чистих този радиатор горе долу се поизчисти и спря да излиза мръсотия.Като пусна топла вода в радиатора е равномерно топъл навсякъде,само едната крайна тръбичка ми се струва,че е малко по-слабо топла от другите,но може би защото е крайна.Утре го слагам и каквото такова.Иначе съм далеч от мисълта,че всичко по системата ми е чисто,все пак е 25 г. кола и колкото и да я поддържа човек все има по някой боклук вътре.
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Смених радиаторчето.Никога не съм си мислил,че Голфа може да има такова парно,чак нереално ми се струва.На 1-ва степен 90 градуса излиза от духалките,на 2-ра 82,на 3-та 75.На 3 степен си държа ръката на духалката и ми пари.Бахти боклуците продават по тия магазини вече,смених 4- нови радиаторчета на различни цени и марки и накрая един 10 годишен радиатор работи в пъти по-добре от тях.Дано нямам вече проблеми с парното.Само 1 питане имам-на това радиаторче отдолу няма пластмасова капачка като на тия китайските ментета и се виждат тръбите.Така без капачка може ли да се стопи нещо по кутията в която стои радиатора или няма проблем?Гледам,че всички оригинални радиатори нямат отдолу капачка и явно са така.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
ivaylito написа:Така без капачка може ли да се стопи нещо по кутията в която стои радиатора или няма проблем?Гледам,че всички оригинални радиатори нямат отдолу капачка и явно са така.
Газ докато "фърлиш" потника и хич да не ти пука кво може да се стопи.Немеца го изчислил-Голф е това,не е Made in China.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Разликата при радиаторче от голф 2 и 3 беше една пластмаса която се вижда от пред.Тя не ти трябва,просто я махаш и караш.
Е сега ще се кефиш на яко парно.Оригиналното си е оригинално

Е сега ще се кефиш на яко парно.Оригиналното си е оригинално

-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Ами да ти кажа не видях никаква разлика,не че се и заглеждах много де,само ей тази пластмаса отдолу беше разликата на пръв поглед.Радиаторчето е от Голф 3.Определено оригиналното си е оригинално,дано издържи много време.Чакам с нетърпение да дойде студа и да си карам колата.Наистина кефа е голям да имаш хубаво парно.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
За да добиеш представа за парно на Г2- Тръгвам една година в средата на януари в 12ч.през ноща за София.Сняг и кучи студ.На Търговище(около 40 км. от Шумен) вече съм изключил всякакви вентилатори на парното,духа само от външна възд.струя,която минава през радиаторчето.Около Търново вече слагам клапата "студено-топло" почти на средно положение и обръщам въздуховодите настрани и нагоре към прозорците-иначе посред нощ да ти духа в лицето топличко с часове си готов заспал.
Е моята 2-ка беше Дизел и раб.температура е 90гр.,твоята е 80гр.-да предположим че ще топли една идея по-слабо от моята,но пак в това малкото купе не можеш да караш продължително на постоянно вкл.парно -гарантирам ти.
Е моята 2-ка беше Дизел и раб.температура е 90гр.,твоята е 80гр.-да предположим че ще топли една идея по-слабо от моята,но пак в това малкото купе не можеш да караш продължително на постоянно вкл.парно -гарантирам ти.

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
gergeto написа:Е моята 2-ка беше Дизел и раб.температура е 90гр.,твоята е 80гр.-да предположим че ще топли една идея по-слабо от моята
Как пък го реши това, че като е дизел е 90, а като не е дизел е 80?
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Говоря за автомобили от 80-те години.Тогава доколкото си спомням дизеловите агрегати конструктивно им даваха нормална раб. темп.90гр.,а на бензиновите 80гр.Бензинов двигател,особенно на соц. колите който вдигнеше над 80гр.-това означаваше проблем с охлаждането.Може и да бъркам ,но незнам бензинова Г2 да е конструирана да работи на 90гр.
Все пак затова има термостати за бензин и за дизел и въобще не са с еднакви температури на отваряне.
Ако някъде греша ,поправете ме, не се сърдя.
Все пак затова има термостати за бензин и за дизел и въобще не са с еднакви температури на отваряне.
Ако някъде греша ,поправете ме, не се сърдя.
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Ами моя термостат отваря на 87 градуса.Знам,че има и термостати и за 84 градуса.Едните били за по-топъл климат,а другите за по-хладен.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
[quote="ivaylito"]
Ами моя термостат отваря на 87 градуса.Знам,че има и термостати и за 84 градуса...
Aбе ,може и да сте прави със stefan4o.може и бензиновите Голфове да са на 90гр.-не споря. Спомням си че съм купувал два пъти термостати и все ме питаха:Бензин или Дизел е колата.
Знам че руските бяха на 80гр.,може оттам да се бъркам нещо...
. Още по-добре-ще имаш жега в колата.
Ами моя термостат отваря на 87 градуса.Знам,че има и термостати и за 84 градуса...
Aбе ,може и да сте прави със stefan4o.може и бензиновите Голфове да са на 90гр.-не споря. Спомням си че съм купувал два пъти термостати и все ме питаха:Бензин или Дизел е колата.
Знам че руските бяха на 80гр.,може оттам да се бъркам нещо...

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
Термостатите са според зависи за къде е износ колата, а не дали е бензин или дизел. Нали се сещаш, че климатът в Италия и Норвегия не еднакъв. Те затова са различни термостатите, не за друго. Иначе работната температура на всяка кола е 90гр.
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2, 1.6 90 г. Радиатор за парното
След като 2 дни се радвах на хубаво парно днес отново има проблеми с него.Вече си мисля,че термостата ми прави някакви проблеми.Днес 2 часа карах градско и имах чувството,че колата ми вместо да се стопли тя изстива.
Ето така ми беше стрелката на температурата през цялото време докато карах градско:
Като спрях на място и подавах газ на колата,ето при това положение ми се включи перката и парното започна да духа горе долу както трябва:
Като отворя казанчето водата циркулира и като подам газ се засилва още повече,значи би трябвало водната ми помпа да е наред.Термостата съм го сменял преди 2 г заедно с големия воден радиатор.Мисля,че сложих термостат Behr.Далеч съм от мисълта,че стрелката на температурата ми е вярна,но знам че трябва да е в средата по принцип,а моята изобщо не може да стигне до там каквото и да правя.Мисля си ,че термостата ми нещо е проблемен.Нямам мръсотия в казанчето на антифриза,значи не би трябвало да ми се е запушил пак радиатора на парното.Писна ми вече от това парно.Препоръчайте поне някой хубав термостат.
Ето така ми беше стрелката на температурата през цялото време докато карах градско:
Като спрях на място и подавах газ на колата,ето при това положение ми се включи перката и парното започна да духа горе долу както трябва:
Като отворя казанчето водата циркулира и като подам газ се засилва още повече,значи би трябвало водната ми помпа да е наред.Термостата съм го сменял преди 2 г заедно с големия воден радиатор.Мисля,че сложих термостат Behr.Далеч съм от мисълта,че стрелката на температурата ми е вярна,но знам че трябва да е в средата по принцип,а моята изобщо не може да стигне до там каквото и да правя.Мисля си ,че термостата ми нещо е проблемен.Нямам мръсотия в казанчето на антифриза,значи не би трябвало да ми се е запушил пак радиатора на парното.Писна ми вече от това парно.Препоръчайте поне някой хубав термостат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта