oxwewe написа:Днес за 2 часа разглобих всичките капаци под акумулатора ,и както се досещате открих 3 напълно прекъснати кабела. След възстановяването им вече имам 12в до датчика на радиатора ,и 2та вентилатора заработиха при температура от 95градуса на ,най-слабата си степен. Имам опасения ,че има още нещо повредено повредено. Гледах снощи по интернет разни диаграми ,и в един форум намерих следната информация. При извадена букса на температурния датчик с мост ръчно трябва да задвижа перките на първа степен. Това става ,но също така пише ,че когато автомобила е на контакт правя мост между другите два пина и би трябвало перките да тръгнат на втора степен ,но това не се случи.
А за климатика няма да говорим ,защото няма никакви признаци на живот :D
Е кой е този дето ти е ремонтирал колата преди това ....